Heeft iemand ervaringen met het bestellen via scubb.com?
Ik heb 16 november jl. een bestelling geplaatst, welke binnen 4 dgn geleverd zou worden, maar heb nog niks ontvangen. Contact leggen kan via de website alleen volgens email, hier wordt niet op gereageerd.
Via tweaker.net ben ik achter het telefoonnummer achter deze organisatie gekomen, en op deze website stond tevens een ervaring van een andere klant die dus ook nooit iets van zijn bestelling gezien heeft. De bestellingen via deze website dienen eerst betaald te worden alvorens ze het toesturen, dus in het hierboven beschreven geval en mijn geval hebben we dus betaald voor iets wat niet wordt toegestuurd. Ik heb het telefoonnummer gebeld, maar daar krijg ik, net als de klant op tweaker.net iemand aan de lijn die er niets mee te maken heeft, en er wordt medegedeeld dat degene die er wel over gaat niet aanwezig is.
Heeft iemand dit eerder meegemaakt? Of is er iemand die wél goede ervaringen heeft met deze website? Misschien ben ik wel te snel met mijn wantrouwen, maar duidelijk is in ieder geval dat ze zich niet aan de regels houden!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Scubb.com
Re: Scubb.com
Hallo Ka-ren
Ik heb begrepen dat je niet tevreden bent en/of dat je bestelling niet is aangekomen.
Voor het moment is de winkel gesloten omdat we hebben ontdekt dat er enige technische problemen zijn.
Neem alsjeblieft even contact op met ons via de mail (dit werkt voor ons het eenvoudigste) [email protected] vermeld dan in het onderwerp "scubb probleem" in de begeleidende tekst je order nr. en de datum van je order zodat we een en ander kunnen traceren.
Mocht een artikel om welke reden dan ook foutief of niet geleverd cq niet meer leverbaar zijn dan wordt dat binnen 3 dagen opgelost.
Deze mail is ook bestemd voor mogelijke andere gedupeerden
Met vriendelijke groet
Scubb.com BV
Ik heb begrepen dat je niet tevreden bent en/of dat je bestelling niet is aangekomen.
Voor het moment is de winkel gesloten omdat we hebben ontdekt dat er enige technische problemen zijn.
Neem alsjeblieft even contact op met ons via de mail (dit werkt voor ons het eenvoudigste) [email protected] vermeld dan in het onderwerp "scubb probleem" in de begeleidende tekst je order nr. en de datum van je order zodat we een en ander kunnen traceren.
Mocht een artikel om welke reden dan ook foutief of niet geleverd cq niet meer leverbaar zijn dan wordt dat binnen 3 dagen opgelost.
Deze mail is ook bestemd voor mogelijke andere gedupeerden
Met vriendelijke groet
Scubb.com BV
-
Hallo, ik ben de ben de persoon die Scubb.com gereviewed heeft op tweakers.net. Ik heb inmiddels mijn geld teruggekregen (daar heb ik belachelijk veel moeite voor moeten doen). Ik zal even voor andere mensen opsommen waarom ze niets bij deze webshop moeten bestellen gebaseerd op mijn ervaringen met Scubb.com:
1) Het is goed mogelijk dat de opgegeven levertermijn niet wordt nageleefd.
2) Het is zelfs goed mogelijk dat het bestelde product helemaal niet wordt geleverd.
3) Het is goed mogelijk dat je van Scubb hierover geen bericht krijgt.
4) Het is goed mogelijk dat er niet wordt gereageerd op e-mails geaddresseerd aan [email protected] (dit is de enige methode om contact op te nemen met Scubb die te vinden is op hen eigen website).
5) Het is zeer moeilijk om een competente werknemer te spreken wanneer je belt naar Scubb.com (als je het toch wilt proberen dan is 023-5572185 het telefoonnummer, dit heb ik achterhaald door Scubb te googlen).
6) Het gros van de scubb werknemers bleek onbetrouwbaar te zijn qua het naleven van beloften.
7) Het is goed mogelijk dat een order annuleren en vervolgens je geld terugkrijgen zeer lang kan duren en dat dit veel moeite kan kosten.
Zoals je kunt zien zijn de werknemers van dit bedrijf zeer onbetrouwbaar en dit zal wel zo blijven totdat er radicale veranderingen worden aangebracht binnen dit bedrijf, maar daar zou ik niet op wachten.
Ka-ren ik hoop dat het door jouw bestelde product nog wordt geleverd of dat je je geld terugkrijgt.
1) Het is goed mogelijk dat de opgegeven levertermijn niet wordt nageleefd.
2) Het is zelfs goed mogelijk dat het bestelde product helemaal niet wordt geleverd.
3) Het is goed mogelijk dat je van Scubb hierover geen bericht krijgt.
4) Het is goed mogelijk dat er niet wordt gereageerd op e-mails geaddresseerd aan [email protected] (dit is de enige methode om contact op te nemen met Scubb die te vinden is op hen eigen website).
5) Het is zeer moeilijk om een competente werknemer te spreken wanneer je belt naar Scubb.com (als je het toch wilt proberen dan is 023-5572185 het telefoonnummer, dit heb ik achterhaald door Scubb te googlen).
6) Het gros van de scubb werknemers bleek onbetrouwbaar te zijn qua het naleven van beloften.
7) Het is goed mogelijk dat een order annuleren en vervolgens je geld terugkrijgen zeer lang kan duren en dat dit veel moeite kan kosten.
Zoals je kunt zien zijn de werknemers van dit bedrijf zeer onbetrouwbaar en dit zal wel zo blijven totdat er radicale veranderingen worden aangebracht binnen dit bedrijf, maar daar zou ik niet op wachten.
Ka-ren ik hoop dat het door jouw bestelde product nog wordt geleverd of dat je je geld terugkrijgt.
Dat is heel mooiTraveller_NL schreef: Ik heb inmiddels mijn geld teruggekregen (daar heb ik belachelijk veel moeite voor moeten doen).
Ik heb op 7 september 2009 een dvd besteld en betaald (zie bijlage).
De dvd is nooit geleverd.
Op emails naar het bedrijf wordt niet gereageerd.
Ook voor mij is dit een onbetrouwbaar bedrijf.
Een redelijke levertermijn voor een dergelijk eenvoudig product is al veel te lang overschreden.
En zolang het bestelde niet geleverd is of het betaalde bedrag niet is terugbetaald, is hier sprake van oplichting.
- Bijlagen
-
- Dit is de (betaalde) rekening.
NB. Adresgegevens door mij gewist. - calamityjane1.jpg (65.8 KiB) 288 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
- Dit is de (betaalde) rekening.