LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort opzeggen

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
jehi0216
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 dec 2009 21:44

Telfort opzeggen

Ongelezen bericht door jehi0216 »

Ik heb onlangs via Ziggo mijn telfort internet verbinding opgezegd. Van Telfort een brief ontvangen dat ik aan het einde van mijn contract de router retour moet sturen omdat deze in bruikleen is. Ik heb mijn eerste factuur bekeken en daar staat op dat ik €58,82 ec btw heb betaald voor de router in bruikleen. Dus ik telfort bellen met de vraag als ik dit geld ook weer retour krijg maar hier hadden ze een zeer kort antwoord op: Nee meneer de router is in bruikleen en dat houd in dat die van ons blijft en dat u u geld niet weer krijgt en als de router niet binnen 3 weken retour is kunt u de restwaarde van de router €45,- betalen.

Nu is mijn vraag als er meer mensen zijn met dit probleem.

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort opzeggen

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

Het modem is in bruikleen, daarvoor betaald u een bepaald bedrag.
Voor dit bedrag krijgt u zo lang u klant bent bij Telfort onbeperkt service en ondersteuning op dit modem. Ook na bijvoorbeeld 6 jaar.

Dit bedrag is geen borg die geretourneerd wordt.

Hugo

KPNEE
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 jan 2010 15:19

Re: Telfort opzeggen

Ongelezen bericht door KPNEE »

Telfort webcare schreef:Het modem is in bruikleen, daarvoor betaald u een bepaald bedrag.
Voor dit bedrag krijgt u zo lang u klant bent bij Telfort onbeperkt service en ondersteuning op dit modem. Ook na bijvoorbeeld 6 jaar.

Dit bedrag is geen borg die geretourneerd wordt.

Hugo
Betalen voor bruikleen is huren in mijn ogen.

Mag men ook een eigen modem gebruiken dan?

Gesloten