Na veel ellende met telfort hebben gehad denk je maar weer eens het startpakket van ziggo te pakken al eerder gehad was een ramp maar goed proberen het toch maar weer eens?
Vandaag pakket binnen digitale ontvanger cisko en modem van internet ontvangen dus meteen aan de slag met mijn zere been en begin bij het begin activeren van smartcard eerst registreren met je klantnummer gaat al niet het nummer is in gebruik????, dan maar bellen met het nummer wat ze geven 0900-2020 lok tarief/ nummer is onbekend? dan maar het ziggo nummer bellen hele waslijst doorlopen je klantnummer intoetsen bevestigen ja/nee dan je postcode invoeren , weer je klantnummer en weer je postcode dan is de telefoon bezet en wordt de verbinding verbroken en dat 5 x achter elkaar??? het begint al goed bij het begin, gelukkig kan ik alles terugsturen dus doen we dat maar want het is niks verbeterd daar. Mooie daarvan is dat je ik ook nog 2 x het pakket heb moeten bestellen want de eerste persoon had niks ingevoerd blijkbaar terwijl al mijn gegevens nog in hun bestand stonden.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo installatiepakket
Re: Ziggo installatiepakket
Misschien beter aan gedaan om het door een monteur te laten installeren?Na veel ellende met telfort hebben gehad denk je maar weer eens het startpakket van ziggo te pakken al eerder gehad was een ramp maar goed proberen het toch maar weer eens?
Wellicht is je technische kennis iets te gering en gaat daarom van alles mis.3 keer mis kan haast geen toeval zijn. Je begint al na een paar uur te roepen het begint al goed en ik gelukkig kan ik het nog terugsturen terwijl je nog geen eens contact hebt gehad met Ziggo om het eventueel op te kunnen lossen. Bel eens in begin van de avond is het meestal rustiger. Activeren card moet z.s.m. kan ook volgende week of via bijgevoegde antwoord kaart. De eerste weken kan je de card gewoon gebruiken en kan je alle zenders zien. Ik heb dit al 2 maal zo gedaan geen enkel probleem. Dus als het aansluitpunt installeerd zoals in de handleiding staat en de apparatuur aansluit had je al gewoon t.v. kunnen kijken.
gr Henk
Re: Ziggo installatiepakket
Ik weet niet of het voor jou ook werkt, maar ik heb die keuze wel.
Je kan als klant met ziggo bellen door 1200 te draaien/in te tikken, dit is een gratis nummer voor ziggoklanten.
Je kan als klant met ziggo bellen door 1200 te draaien/in te tikken, dit is een gratis nummer voor ziggoklanten.