| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Opzeggen Tele2
Opzeggen Tele2
Tele2 daar gaan we weer. Ik heb een contract tot 6 juli 2010. Ik ben in principe niet tevreden met deze provider. In het begin liep het allemaal niet vlekkeloos, maar is toch nog naar ieders tevredenheid opgelost. Maar dat ik na mijn jaarcontract met hen niet verder wil is mij wel duidelijk. Daarom dacht ik he ik stuur alvast mijn opzegging, zodat mijn termijn veilig is gesteld en ik het niet kan vergeten. Ik ben er ook al zo vroeg bij omdat Tele 2 niet reageert op mijn brieven. Om nu te voorkomen dat ik niet tijdig opzeg ben ik alvast gaan schrijven. Ik heb vandaag gebeld, maar helaas mijn brief is niet aangekomen en telefonisch werd mij gezegd dat ik nu nog niet kan opzeggen. Wat een onzin, ze kunnen toch alvast in de computer zetten dat het contract per 6 juli beeindigd kan worden. Uiteraard betaal ik toty dan netjes mijn abonements gelden. Nee zegt de medewerker ik moet wachten tot 6 april 2010. Yeah right als het dan mis gaat krijg je natuurlijk weer sorrie je contract is stilzwijgend verlengd. Helaas rest mij weer niks anders dan een aangetekende brief te sturen en mij wederom negatief uit te laten over Tele2 op dit forum. Jammer dat het niet anders kan.
-
WebServiceTele2
Re: Opzeggen Tele2
Geachte Mado37,
Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Graag zou ik u ook willen vragen om uw gebruikersnaam en eventueel de link naar dit topic toe te voegen aan de e-mail . Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Webservice Tele2
Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Graag zou ik u ook willen vragen om uw gebruikersnaam en eventueel de link naar dit topic toe te voegen aan de e-mail . Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Webservice Tele2
-
Bob Schurkjens
Het is reeds eerder vermeld op dit forum dat brieven die niet aangetekend zijn nooit aankomen bij Tele2. Frappant als je bedenkt dat normaal 99,9% van alle brieven aankomt bij de geadresseerde. Bij brieven naar een postbusnummer zoals dat van Tele2 ligt dat getal zelfs rond de 99,99%. Alleen bij Tele2 is dat 0,00%. Daarnaast mag je vanaf dag 1 dat je een contract met een partij afsluit deze overeenkomst alvast opzeggen per einddatum contract. Ook al vertelt Tele2 je heel iets anders. Maar goed, de Klantenservice van Tele2 liegt er standaard lustig op los.
De reclameslogan van Tele2 luidt dan ook:
Tele2: Born to be cheat.
De reclameslogan van Tele2 luidt dan ook:
Tele2: Born to be cheat.
Kijk even bij miijn laatste citaat en misschien heb je er wat aan.
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 24&t=75990
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 24&t=75990
mado37 schreef:Tele2 daar gaan we weer. Ik heb een contract tot 6 juli 2010. Ik ben in principe niet tevreden met deze provider. In het begin liep het allemaal niet vlekkeloos, maar is toch nog naar ieders tevredenheid opgelost. Maar dat ik na mijn jaarcontract met hen niet verder wil is mij wel duidelijk. Daarom dacht ik he ik stuur alvast mijn opzegging, zodat mijn termijn veilig is gesteld en ik het niet kan vergeten. Ik ben er ook al zo vroeg bij omdat Tele 2 niet reageert op mijn brieven. Om nu te voorkomen dat ik niet tijdig opzeg ben ik alvast gaan schrijven. Ik heb vandaag gebeld, maar helaas mijn brief is niet aangekomen en telefonisch werd mij gezegd dat ik nu nog niet kan opzeggen. Wat een onzin, ze kunnen toch alvast in de computer zetten dat het contract per 6 juli beeindigd kan worden. Uiteraard betaal ik toty dan netjes mijn abonements gelden. Nee zegt de medewerker ik moet wachten tot 6 april 2010. Yeah right als het dan mis gaat krijg je natuurlijk weer sorrie je contract is stilzwijgend verlengd. Helaas rest mij weer niks anders dan een aangetekende brief te sturen en mij wederom negatief uit te laten over Tele2 op dit forum. Jammer dat het niet anders kan.
Het is reeds eerder vermeld op dit forum dat brieven die niet aangetekend zijn nooit aankomen bij Tele2.
Hoe komt u aan deze leugens, men. Schurkjens?
Hoe komt u aan deze leugens, men. Schurkjens?
-
WebServiceTele2
Geachte heer Schurkjens,
Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Graag zou ik u ook willen vragen om uw gebruikersnaam en eventueel de link naar dit topic toe te voegen aan de e-mail. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Webservice Tele2
Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Graag zou ik u ook willen vragen om uw gebruikersnaam en eventueel de link naar dit topic toe te voegen aan de e-mail. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Webservice Tele2
Het lijkt erop dat wij maar niet kunnen opzeggen via Tele2. Het moet elke keer weer gebeuren, ze sturen ons constant acceptgiro's terwijl wij al zijn opgezegd. Maar nee hoor die brief hebben ze blijkbaar nooit ontvangen. Ik ben het letterlijk zat!
Ik wil dat bedrag totaal niet betalen en gewoon opzeggen!!! Wat kan ik eraan doen?
Ik wil dat bedrag totaal niet betalen en gewoon opzeggen!!! Wat kan ik eraan doen?
-
WebServiceTele2
Geachte Saarb,
Webservice Tele2
Webservice Tele2