LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN HI HTC HD2

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
StevenOS
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 dec 2009 21:07

KPN HI HTC HD2

Ongelezen bericht door StevenOS »

Hoi,

Grote klacht over Hi, en wel dat ze op de site van hun zelf bij verlenging een aanbieding hadden lopen begin dec. dat je de HTC HD2 kan nemen bij de verlenging zonder bijbetaling en zelfs goedkoper abo met een levertijd van 2-5 dagen. Dat dus gedaan voor de datum de 13e maar op die datum een melding gehad dat het toestel niet op voorraad was, die melding staat bij de bestelling als je inlogd bij HI.nl. Na een week maar eens gebeld naar de helpdesk of er al iets bekend was over de levertijd maar daar werd gezegd dat er heel veel animo was voor die tel. ongeveer 450 bestellingen en dat er binnenkort weer een aantal zouden komen maar niet wetend hoeveel (datum 21dec.). had ondertussen ook 2 dagen een stroom aan smsen ontvangen van hi dat het toestel niet op voorraad was, ongeveer 2 per uur. Later bleek dat een fout te wezen van de server's ( kan gebeuren) maar vervelend is het wel er maar aan herinnerd te worden dat je niks krijgt. na 2 dagen sms leed geen smsje meer dus maar eens gebeld hoe het ermee was, zelfde verhaal heel veel aanmeldingen veel wachtenden komt wanneer? ze hebben geen idee. Inmiddels is ook de tel. van de site ervanaf geweest zodat je hem niet kan kiezen, maar nu erweer op verschenen met de levertijd van 10-15 dagen. Gezien je ze wel in de winkels ziet liggen blijf ik het wel raar vinden maar als je het daar gaat vragen dan kunnen ze je niet precies het zelfde bieden als bij de hi online maar dan moet je minstens €150,- bijbetalen dan kan het wel. Die verkopen ook het hi abo dus zou je denken hi is hi niet dus. Maar eens een paar forums erop nagelezen daar zie ik al datums verschijnen van 6Jan. vraag me onderhand af of ik hem wel gaat krijgen?! Meer mensen hier last van? schrijf dit forum ermee vol dan kijkt radar er misschien eens naar!

D_e_x_t_e_r
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 sep 2008 11:34

Re: KPN HI HTC HD2

Ongelezen bericht door D_e_x_t_e_r »

Niet zeuren, als het je niet bevalt, gewoon de bestelling annuleren. Dit soort dingen gebeuren éénmaal!! Denk je nou echt dat HI de toestellen onder de toonbank houdt of zo? :shock: :shock: :shock:

StevenOS
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 dec 2009 21:07

Re: KPN HI HTC HD2

Ongelezen bericht door StevenOS »

Denk je echt dat ik de enige ben? Niet zeuren? dan moeten ze niets beloven. Lees er maar eens andere forums op na.

Gidii
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 mei 2007 19:15

Re: KPN HI HTC HD2

Ongelezen bericht door Gidii »

Euhm, hier doe je weinig aan.. ze kunnen die toestellen niet tevoorschijn toveren.

Het is nou eenmaal een feit dat toestellen op dit moment zeer slecht leverbaar zijn. En dat zijn ze vaker bij de release.

Harry Esveld
Berichten: 33
Lid geworden op: 22 jan 2007 17:28

Re: KPN HI HTC HD2

Ongelezen bericht door Harry Esveld »

Waar het dus op neer komt is dat ze spullen verkopen op de website en die niet leveren.

Dat probleem heb ik, weliswaar in andere vorm, ook gehad.
Iets bestellen en niet leveren. Onder het mom van we hebben het niet op voorraad, verkeerde info verstrekt(wat niet zo is) etc etc.

Als ze iets zeggen te kunnen leveren moeten ze het leveren is mijn mening.
Als dat allemaal niet kan om wat voor reden dan ook niet kunnen moeten ze dat op de website nadrukkelijk vermelden.

Ondertussen wacht ik nog steeds op antwoord. Ws hebben ze met kerst teveel gegeten en zijn ze nog aan het herkauwen ofzo.

vc
Berichten: 11
Lid geworden op: 26 dec 2007 12:06

Re: KPN HI HTC HD2

Ongelezen bericht door vc »

Hij is hier eergisteren binnengekomen.
Via de website was ie (door een foutje?) 200 euro goedkoper dan in de winkel. Heel veel mensen zijn hem dus waarschijnlijk gaan bestellen en daar was HI niet op voorbereid.
Er is wel vaker iets uitverkocht toch?

Hi-Webcare
Berichten: 141
Lid geworden op: 25 feb 2010 11:45

Re: KPN HI HTC HD2

Ongelezen bericht door Hi-Webcare »

Hi doet zijn best leveringen binnen 24 uur te bezorgen. Wanneer de klant bestelt wil Hi dat de klant zo snel mogelijk gebruik kan maken van zijn bestelling. Helaas zijn wij afhankelijk van een aantal factoren waarop Hi niet altijd invloed kan uitoefenen. De mobiele telefoons worden geleverd door de fabrikanten. Wanneer er vele bestellingen worden gedaan voor een bepaalde mobiele telefoon kan het zijn dat deze mobiele telefoon snel uitverkocht is. Hi moet dan wachten op de fabrikant voor een nieuwe levering.

Hi begrijpt dat het vervelend is dat sommige klanten hierdoor langer op hun bestelling moeten wachten. Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Lotte
Hi Webcare

Gesloten