LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie Heeft Problemen Met Fa. Dyroy BV Woningverbetering

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
Rik1959
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 dec 2009 16:44

Wie Heeft Problemen Met Fa. Dyroy BV Woningverbetering

Ongelezen bericht door Rik1959 »



Wie heeft net als wij problemen met de Fa. Dyroy en dan specifiek dhr. Joop Meyer.
Hij heeft bij ons kunststof kozijnen ingemeten en geplaatst.
Door verkeerd inmeten hebben we nu KUNSTSTOF kozijnen in een uitgehakt HOUTEN kozijn met een dikke centimeter laag kit ertussen.
Ten eerste kan dhr. J. Meyer het woord kunststof al niet typen ("kunstof"), maar weigert al onze klachten in behandeling te nemen en eist en dreigt alleen maar via zijn incassobureau welke "toevallig" een gelijk postbus adres heeft als de Fa. Dyroy !!!!

Ik hoop op reacties zodat we sterk tegen deze persoon op kunnen treden en onze schade kunnen claimen.
Heeft u adviezen dan houden wij ons aanbevolen.

met vriendelijke groet,
Rik1959

Sud
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jan 2010 13:58

Re: Wie Heeft Problemen Met Fa. Dyroy BV Woningverbetering

Ongelezen bericht door Sud »

HAllo Rick
Neem aub kontakt op met mij dan kan ik je meer vertellen over dhr J meyer ken hem heel goed en hij heeft mij ook opgelicht

m.vr.gr
Sudesh

wolk4life
Berichten: 149
Lid geworden op: 14 dec 2009 17:29
Locatie: oss

Re: Wie Heeft Problemen Met Fa. Dyroy BV Woningverbetering

Ongelezen bericht door wolk4life »

en zelf ook stappen ondernemen.

liekje33
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 mar 2010 12:08

Re: Wie Heeft Problemen Met Fa. Dyroy BV Woningverbetering

Ongelezen bericht door liekje33 »

Hoi
Ook ik heb problemen met de heer Joop Meijer. Hij is een mooi prater die zijn beloften niet nakomt. Hij heeft bij ons een dakapel geplaatst, die lekt als het heel hard regent en waait. Ook heb ik twijfels bij sommige oplossingen zoals een uitgehakte steunbalk voor het dak ("kan geen kwaad"). Een raam was kapot (is wel gerepareerd), de dakkapel is tegen de afspraken in niet volgens de VROM normen geplaatst, gelukkig liet de gemeente dat passeren. De kapel aan de voorkant is gamaakt door een andere firma dan die aan de achterkant, waardoor de kozijnen niet precies hetzelfde zijn. Ik val daar niet zo over, maar het hoort neit zonder overleg. Joop en de man die het werk uitvoerde kregen vreselijke ruzie in mijn huiskamer, behoorlijk genant. Enz.
Op mijn mails i.v.m. de lekkage reageert hij door anderen aan het werk te zetten, die dat vervolgens niet doen. Ik ga nu een aangetekende ingebrekestelling sturen. Dit alles speelt al sinds maart 2009.

W.Hofland
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 apr 2010 15:00

Re: Wie Heeft Problemen Met Fa. Dyroy BV Woningverbetering

Ongelezen bericht door W.Hofland »

Ik ken Joop Meyer al een aantal jaren en geloof me: de man heeft echt geen kwaad in de zin. Overigens is die Sudesh een voormalig zakenpartner van Joop Meyer geweest en heeft zakelijk gezien Joop Meyer een flinke loer gedraaid. Dus hoort wie het zegt.

Gesloten