Al weken probeer ik bij Ziggo duidelijk te krijgen dat ik geen toegang heb tot 'mijn ziggo'. De reactie is; problemen met 'mijn ziggo' zijn bekend en we werken eraan. Een instabiele internet verbinding: problemen zijn bekend en we werken eraan. Telefonisch is Ziggo niet bereikbaar, minuten lang mag ik 1, 2, 3 etc. intoetsen om uiteindelijk tot niets te komen, of ik kom in eindeloze wachtstanden terecht. Elke keer dan maar weer hun contactformulier opnieuw helemaal invullen, met informatie die ze allang hebben. Vreselijk, wat een stroperigheid en klantonvriendelijkheid.
Standaard reacties, zonder een actie. Alles-in-1 Plus, noemen ze dit. Wie heeft deze ervaring ook, en wat is de beste remedie hier tegen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo, standaard reacties en doen niets
Re: Ziggo, standaard reacties en doen niets
Ik heb precies hetzelfde. Wilde voor de eerste keer mijn factuur bekijken, ben sinds 23 oktober gewoon tv-kabel abonnee. Ben een half uur bezig geweest om mij te registreren via Mijn Ziggo en nog steeds niet gelukt. Word er alleen maar gefrustreerd van. Je kunt binnen 3 minuten een product bestellen en vast zitten aan een abonnement, maar gewoon je gegevens bekijken bij hun kan blijkbaar niet.
Wilde eigenlijk eerst digitale tv en 1 pakket, maar door alle Ziggo-verhalen niet gedaan en een gewoon tv-abonnement genomen. Ik dacht eerst kijken hoe dat gaat en dan zien we wel verder. Had mij om half twaalf avonds aangemeld en werd meteen voor die dag meeberekend als abonnement. Had blijkbaar meteen tv, was nog niet eens verhuisd.
Wilde eigenlijk eerst digitale tv en 1 pakket, maar door alle Ziggo-verhalen niet gedaan en een gewoon tv-abonnement genomen. Ik dacht eerst kijken hoe dat gaat en dan zien we wel verder. Had mij om half twaalf avonds aangemeld en werd meteen voor die dag meeberekend als abonnement. Had blijkbaar meteen tv, was nog niet eens verhuisd.
Heb het zowel met Firefox en IE8 geprobeerd. Bij beide ging het meermaals mis bij de laatste stap. Ook om het registratiescherm te krijgen ging niet soepel, vaak "deze pagina is niet beschikbaar". Na nogmaals klikken opeens wel beschikbaar. Als ik de laatste stap wel bereikbaar, word ik (als ik wil bevestigen) teruggestuurd naar de vorige stap. En dit gaat op en neer. Hij wil gewoon niet bevestigen.
Nogsteeds hetzelfde probleem, ook met Chrome. Eergister was de ziggo site niet bereikbaar. Vandaag kreeg ik weer het standaard bericht van ziggo op mijn klacht: "Momenteel is er een storing op mijnziggo, hier word aan gewerkt." Dit bericht heb ik nu al zo vaak gehad!
De grote software update van 1 jan a.s. afwachten? De rekening dan maar niet betalen/laten terugstorten?
De grote software update van 1 jan a.s. afwachten? De rekening dan maar niet betalen/laten terugstorten?
Dan worden de problemen alleen maar groter. Ziggo trekt zich daar niks van aan en stuurt fijn een aanmaning. Enige dat we kunnen doen is afwachten tot het werkt.KarelM schreef:Nogsteeds hetzelfde probleem, ook met Chrome. Eergister was de ziggo site niet bereikbaar. Vandaag kreeg ik weer het standaard bericht van ziggo op mijn klacht: "Momenteel is er een storing op mijnziggo, hier word aan gewerkt." Dit bericht heb ik nu al zo vaak gehad!
-
- Contacteer:
Ziggo is langzaam maar zeker bewust bezig mensen te zieken - in de hoop dat ze het opgeven.
De manager van een van de afdelingen schijnt aandelen te hebben in een paar call centers - dus ook al zijn die aantoonbaar fout bezig, ziggo stoot ze niet af.
Achterstanden tot meer dan 50 dagen (voor alleen normale klachten, die dus niet uit de hand gelopen zijn) is gewoon .. en bellen en mailen helpt niet.
Overstappen, desnoods naar digitenne, of wat dan ook - maar als je kan, gooi ziggo eruit !
De manager van een van de afdelingen schijnt aandelen te hebben in een paar call centers - dus ook al zijn die aantoonbaar fout bezig, ziggo stoot ze niet af.
Achterstanden tot meer dan 50 dagen (voor alleen normale klachten, die dus niet uit de hand gelopen zijn) is gewoon .. en bellen en mailen helpt niet.
Overstappen, desnoods naar digitenne, of wat dan ook - maar als je kan, gooi ziggo eruit !