LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] aandelen aanhouden of verkopen???????

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
angel

aandelen aanhouden of verkopen???????

Ongelezen bericht door angel »

Mijn contract met legeo lease loop januarie af en ik weet eigelijk niet goed wat ik moet doen en hoe ik het moet doen!
Ik ben aangesloten bij legeolieseverlies, is dit genoeg om in de toekomst mijn geld terug te krijgen? Of moet ik alsnog een advokaat gaan zoeken, wat me nog meer geld kost?
En kan ik het verkopen met het recht dat als er een rechtzaak wordt gewonnen dat ik ook mijn geld terug krijg?
En als ik ze aan wel houden de aandelen hoe moet ik dit dan doen?
Ik denk dat het nog wel een lang slepende kwestie wordt en ben er maar het liefst vanaf (ook gezien ik nu een huis gekocht heb)maar wil wel mijn geld terug! :evil:

tester

Re: aandelen aanhouden of verkopen???????

Ongelezen bericht door tester »

Niet zo bang komt allemaal goed.
Gewoon een advocaat bellen voor een afspraak 1e afspraak is gratis
(baat het niet schaadt niet)
:roll:

margreet_braat

Ongelezen bericht door margreet_braat »

Angel,
Je hebt nog wel even de tijd. Na aflopen van het contract kreeg ik na 2,5 maand de eerste echte en aangetekende dreigbrief van Dexia. Gebruik de tijd die je hebt om je goed in te lezen in het Radarforum, lees de sites van leaseverlies en eegalease zorgvuldig en ga ook even langs Pay-back. Is zeker de moeite waard. Bekijk ook eens of je recht zou hebben op een advocaat met toevoeging. Blijf ondertussen de actualiteit goed volgen. Er is nu iets in gang gezet. De tijd die je nog hebt zal zeker in jouw voordeel zijn. Als de restschuld niet te groot is zou je kunnen kiezen voor betalen onder protest. Dan heb je rust. Maar ik zou je aanraden de zaak zo lang mogelijk te rekken, zodat je rustig je kansen kan bepalen.
Een paar weken voordat je contract eindigt ontvang je van Dexia een keuzeformulier. Op het radarforum is daar al veel over gezegd. Typ het in bij 'zoeken" en je bent redelijk op de hoogte. Er is nog tijd, houd moed!

Groet, Margreet

angel

Ongelezen bericht door angel »

Dankje voor je reactie magret nu weet ik weer wat meer.

Gesloten