LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oplichting door DELL? (bekijk afbeeldingen en oordeel zelf)

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Marv62
Berichten: 5
Lid geworden op: 31 dec 2009 15:29

Re: Oplichting door DELL? (bekijk afbeeldingen en oordeel zelf)

Ongelezen bericht door Marv62 »

@Vogels

Achteraf gezien had ik inderdaad beter kunnen bellen, denk ik. Maar ja, ze hebben van die mooie contactformuliertjes, dus denk je: ff een paar veldjes invullen en iedereen is weer blij....

Maar wordt de telefoon bij DELL dan wel bemand/bevrouwd door personen die Nederlands spreken? De drie personen van de servicedesk die op mijn berichten hebben gereageerd kwamen - aan hun namen te zien - allemaal uit India en waren de nederlandse taal niet machtig. En, zoals je hebt gezien, is het dan ook niet gelukt om het probleem duidelijk te krijgen bij dit "Sikh's-pack".

@Witte Angora
Thanx!!! En ja, natuurlijk ben ik blij met de nieuwe laptops (anders had ik ze ook nog kunnen retourneren). Ik maak me ook niet druk om die 20 euro (eh...ik bedoel 19,96 ;-)) maar om het feit dat DELL de fout niet herstelt en de misleiding dus in stand houdt.

We hebben nu in ieder geval geleerd dat we de tellingen van DELL (helaas) moeten controleren en dat we moeten bellen als we een fout ontdekken.

SDS70
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 feb 2010 17:26

Re: Oplichting door DELL? (bekijk afbeeldingen en oordeel zelf)

Ongelezen bericht door SDS70 »

De nederlandse klantenservice bestaat niet meer. In feite bestaat service helemaal niet meer bij Dell. Zelf bestelde ik begin december een laptop, deze zou voor eind januari geleverd worden. Halverwege januari maar eens contact gezocht met dell omdat de status nog steeds op werk in uitvoering stond en nog steeds niet op produktie.

De laptop kon niet meer geleverd worden. Dus de order werd geannuleerd. Ik kreeg nog wel een offerte voor een vergelijkbare configuratie, maar die was maar liefst 400 euro duurder! Een paar dagen later werd het geld afgeschreven van mijn creditkaart! (en dat voor een laptop die niet eens in produktie is geweest) En probeer dan maar eens snel je geld terug te krijgen. Dat lukt dus niet. Telkens weer een ander smoesje en de boodschap dat je 3 tot 4 dagen moet wachten.

Dus 1,5 maand wachten op iets dat niet geleverd kan worden. Een flink duurdere offerte krijgen voor iets vergelijkbaars. Geld afboeken voor iets dat niet geleverd kan worden en tenslotte nog moeten smeken om a.u.b. het geld terug te mogen krijgen....

LeoZ
Berichten: 322
Lid geworden op: 02 okt 2008 20:30

Re: Oplichting door DELL? (bekijk afbeeldingen en oordeel zelf)

Ongelezen bericht door LeoZ »

Dus ook hier: Dell heet voortaan Hell !!

Net als: Packard Bell... Packard Hell !! :mrgreen:

witte angora
Berichten: 31986
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Oplichting door DELL? (bekijk afbeeldingen en oordeel zelf)

Ongelezen bericht door witte angora »

En de klant zit... Knell :lol:

alfatrion
Berichten: 22043
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Oplichting door DELL? (bekijk afbeeldingen en oordeel zelf)

Ongelezen bericht door alfatrion »

witte angora schreef:
Vanaf welk bedrag is het dan wel oplichting ???
Ouwe Aap, niet de hoogte van het bedrag bepaalt of het wel of geen oplichting is, maar de reden dat er teveel betaald wordt. Als een bedrijf de boel doelbewust bedonderd is er sprake van oplichting. Dat gevoel heb ik, en anderen met mij, hier niet, het lijkt hier eerder een foutje te zijn dat nog niet is rechtgezet. :?
Het gevoel dat ik heb is dat ze het een foutje is dat ze niet recht willen zetten. Als dit niet doelbewust is, wat is daar dan wel voor nodig?

Gesloten