LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
selte033

Ziggo

Ongelezen bericht door selte033 »

Hallo,

Ik ben voor mijn dochter bezig een internet-aansluiting via de (TV) kabel te regelen met Ziggo. Drama!!!!
Zij woont op een studentenflat in Den Bosch waar ze een TV-aansluiting heeft van Ziggo via de woningbouwvereniging Brabant Wonen. In de huur van de flat zit dus een deel voor de TV-aansluiting.
Nu ben ik al ongeveer een maand bezig om een internet-aansluiting via de kabel voor elkaar te krijgen met Ziggo. Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd, en nog steeds is niet duidelijk of dit gaat lukken. Kan dat zo maar??
Ook al een tweetal brieven gestuurd naar de klachtenafdeling van Ziggo, komen nietszeggende antwoorden op als "wij raden u aan een nieuwe aansluiting aan te vragen via aansluitingen.nl" Slaat nergens op.
Wie heeft voor mij goede raad?

groet, Jan

renegade66

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door renegade66 »

gewoon op adsl overstappen, internet van ziggo is een ramp.

okkie

Ongelezen bericht door okkie »

Ben vorig jaar juli overgestapt van ziggo naar kpn ivb met de vele storingen en sinds ik inet heb van kpn nog geen seconde storing gehad!!

Bri83

Ongelezen bericht door Bri83 »

U word naar aansluitingen.nl verwezen omdat het een 'nieuw' adres is waar nog niet eerder van de kabel aansluiting van Zigo gebruik is gemaakt.

Op aansluitingen.nl word u verder geinformeerd

selte033

Ongelezen bericht door selte033 »

Het probleem is inmiddels opgelost.
Bij Ziggo een "goede" persoon te pakken gekregen na schriftelijke klachtmelding die mij op de juiste manier verder geholpen heeft.
Werkt inmiddels voortreffelijk.

Gesloten