LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
kopermoleen
Berichten: 46
Lid geworden op: 02 jan 2010 01:46

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door kopermoleen »

Ik wens alle mensen die bij Anderzorg en Ziggo zijn aangesloten veel beterschap voor 2010 :D

gtp
Berichten: 596
Lid geworden op: 16 mar 2009 11:02

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door gtp »

suffertje, € 82,00 is ZONDER VERHOOGD eigen risico € 59,00 is MET VERHOOGD eigen risico dat bedoel ik nu met lezen en rekenen.Beter een intelligente ezel als een mens die niet kan lezen en rekenen, anderzorg verzekerd ALLEEN mensen en GEEN dieren (al eerder geschreven)LEZEN!!!!!!!

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Er wordt een hoop lariekoek verspreid over Anderzorg in dit draadje. Wat hebben mensen daar aan? Bijna alle zorgverzekeraars in Nederland krijgen op Independer.nl afgerond een rapportcijfer 7 van consumenten. Anderzorg zit daar ook bij. Net als bijvoorbeeld Agis en Ohra. De verschillen in kwaliteit zijn minimaal. Waarom zou je dan niet gewoon de goedkoopste kiezen?

Het Independer rapportcijfer is een redelijk betrouwbare indicatie van de kwaliteit van de verzekeraar gezien de enorme hoeveelheid beoordelingen die op Independer door klanten worden achtergelaten. Daarnaast is het verzekeringspakket wettelijk bepaald en de verschillen derhalve minimaal, zelfs tussen restitutie- en naturapolissen.

Voor mezelf heb ik uitgerekend dat ik als Anderzorg verzekerde (overgestapt per 2010) met maximaal eigen risico - wanneer ik dit jaar heel veel kosten maak - maximaal 10 euro per maand duurder uit ben. Maak ik weinig kosten zoals verwacht, dan is het voordeel maximaal 30 per maand.

Anderzorg is daarnaast gewoon een merk van Menzis: http://nl.wikipedia.org/wiki/Anderzorg

Maar goed, je blijft altijd mensen houden die staan op "Lassie Toverrijst" en vinden dat het goedkopere huismerk van de supermarkt veel slechter is en daarom alléén voor "domme ezels". En dat terwijl het om dezelfde rijst gaat, uit dezelfde fabriek en van dezelfde kwaliteit. Er zijn nogal wat mensen die niet snappen dat alles uiteindelijk marketing is.

testcase
Berichten: 605
Lid geworden op: 03 jun 2007 01:03

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door testcase »

precies bob, je krijgt nu alleen meneer koch in je nek.
Want die is een persoonlijke vendetta aan het voeren tegen anderzorg.
En luistert niet naar feiten.

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door jlthkoch »

testcase schreef:precies bob, je krijgt nu alleen meneer koch in je nek.
Want die is een persoonlijke vendetta aan het voeren tegen anderzorg.
En luistert niet naar feiten.
Testcase, je kraamt weer eens onzin uit. Anderzorg is geen goede verzekeraar en dat weet ieder mens die een beetje verstand heeft.. Daar kan jij niets aan veranderen, daar kan Bob niets aan veranderen.

Daarnaast scheelt de premie hooguit een paar euro per maand of nog minder, voor dat geld gaat alleen een ezel zich bij een slechter gewaardeerde verzekeraar aanmelden.

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door jlthkoch »

Bob Schurkjens schreef:
Anderzorg is daarnaast gewoon een merk van Menzis: http://nl.wikipedia.org/wiki/Anderzorg
Dus???? Alsof Menzis opeens een "kwaliteitsmerk" is :)
Er is wel gebleken van niet, ongeacht wat een of andere Independer mag concluderen, want in hoeverre is deze afhankelijk?

testcase
Berichten: 605
Lid geworden op: 03 jun 2007 01:03

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door testcase »

de onweerlegbare feiten liegen niet.

Enne nogmaals. Ik heb nog nergens iets negatiefs gelezen in de afgelopen 2 jaar over Anderzorg wat niet deugd. De paar klachten die er zijn of niet terecht of niet anders dan alle andere verzekeraars. En de officiële onafhankelijk gemeten tevredenheid van Anderzorg is 7,6. Daar kan je niet om heen. Zelfs in dit draadje zijn er vele vele tevreden klanten. En ja er zijn nog hoger, maar die zijn allemaal veel en veel duurder.

Maar ik daag je voor de 5e maal aan te tonen wat er niet goed is aan Anderzorg.
Iets wat je tot nu toe nog steeds zorgvuldig uit de weg gaat en ik niet.

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door jlthkoch »

testcase schreef:de onweerlegbare feiten liegen niet.

Enne nogmaals. Ik heb nog nergens iets negatiefs gelezen in de afgelopen 2 jaar over Anderzorg wat niet deugd. De paar klachten die er zijn of niet terecht of niet anders dan alle andere verzekeraars. En de officiële onafhankelijk gemeten tevredenheid van Anderzorg is 7,6. Daar kan je niet om heen. Zelfs in dit draadje zijn er vele vele tevreden klanten. En ja er zijn nog hoger, maar die zijn allemaal veel en veel duurder.

Maar ik daag je voor de 5e maal aan te tonen wat er niet goed is aan Anderzorg.
Iets wat je tot nu toe nog steeds zorgvuldig uit de weg gaat en ik niet.
Je probeert de zaken weer om te draaien: Jou is gevraagd aan te tonen dat Anderzorg "beste keuze is", hetgeen je nog steeds weigert. Dat jij de klachten niet wilt zien of meent dat er een groot verschil in premie is tussen Anderzorg en de goede verzekeraars is niet mijn probleem.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Grappig om te zien hoe sommige mensen -in weerwil van de feiten- te vuur en te zwaard hun eigen onzin blijven verdedigen. Ben benieuwd bij wie Koch is verzekerd. Dat moet wel een topmaatschappij zijn. Eentje die aan zijn hoge eisen voldoet.

kopermoleen
Berichten: 46
Lid geworden op: 02 jan 2010 01:46

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door kopermoleen »

Ik heb een paar berichten gelezen van koch volgens mij is hij/zij verzekerd bij Ziggo :D

gtp
Berichten: 596
Lid geworden op: 16 mar 2009 11:02

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door gtp »

Hij is verzekerd bij de DADZ ( De Algemene DierenZorg).

testcase
Berichten: 605
Lid geworden op: 03 jun 2007 01:03

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door testcase »

Beste koch,

Jij stelt dat Anderzorg niet deugt, dan ligt uiteraard bij jou de bewijslast dat dit zo is.
Je blijft dit consequent niet doen. Jouw eigen ervaring is door derden niet te controleren en vertelt maar een kant van het verhaal. Dus daar hebben we helemaal niets aan.

Ondanks dat dit niet hoefde heb ik aangetoond dat er niets mis is met Anderzorg zoals ook blijkt uit onafhankelijke onderzoeken.
Tevens is het een zeer goedkope en dan gaat het niet om een paar euro's zoals jij stelt.
Hij is de een na goedkoopste zonder vrijwillige eigen risico. De enige goedkopere ZEKUR heeft slechts contracten met een zeer beperkt aantal zorgvaanbieders, dus een slechte keuze voor de meesten. Met een extra vrijwillig eigen risico van 500 euro is het zelfs verreweg de goedkoopste. Ook als je in aanmerking neemt dat de degen die een paar euro duurder zijn, zeer beperkende voorwaarden hebben wat het aantal zorgaanbieders betreft. De eerste die verglijkbaar is met anderzorg is maar liefts 9 euro duurder(toch ruim honderd euro op jaarbasis).

Voorde minima is de zorgtoeslag voor 2010 62 euro per maand. bij Anderzorg kan je met verhoogt eiegen risico een verzekering voor 58 euro nemen. Kortom zit je op het minimum en ben je gezond, dan is ANDERZORG DE KEUS. Zeker omdat het ook een onafhankelijk tevredenheidsoordeel heeft van 7,6. En die tevredenheid lees je gelukkig ook in dit draadje. Ook de aanvullende verzekeringen zijn erg goedkoop. Ik schat dat het zeker 20 euro per maand scheelt met de ander grote verzekeraars.

Je probeert dus willens en weten een goede en goedkope verzekering te onthouden voor mensen die elk dubbeltje moeten omdraaien, dat is nog al een verantwoordelijkheid die je op je neemt. En alleen maar spookverhalen en niet met een onderbouwing.

Dus voor de 6e keer:toon aan dat Anderzorg niet deugd of zwijg.

In ieder geval een vriendelijk verzoek om andere mensen niet uit te schelden.
Als je denk door mensen voor alles en nog wat uit te maken dat je meer gelijk krijgt heb je het mis. Dat fatsoen lijkt me op te brengen moeten zijn, zelfs voor jou.

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door jlthkoch »

Bob Schurkjens schreef:Grappig om te zien hoe sommige mensen -in weerwil van de feiten- te vuur en te zwaard hun eigen onzin blijven verdedigen. Ben benieuwd bij wie Koch is verzekerd. Dat moet wel een topmaatschappij zijn. Eentje die aan zijn hoge eisen voldoet.
Bob, je slaat wartaal uit. Dat de reputatie van Anderzorg bij jou niet bekend is is niet mijn probleem. Ga jij je maar een hoop (mogelijke) ellende op de hals halen omdat je die paar euro extra niet kunt of wilt betalen. Waar ik verzekerd ben doet niet ter zake, hoge eisen stel ik overigens niet, maar Anderzorg voldoet niet aan de minimale eisen.

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door jlthkoch »

testcase schreef:Beste koch,

Jij stelt dat Anderzorg niet deugt, dan ligt uiteraard bij jou de bewijslast dat dit zo is.
Je blijft dit consequent niet doen. Jouw eigen ervaring is door derden niet te controleren en vertelt maar een kant van het verhaal. Dus daar hebben we helemaal niets aan.

Ondanks dat dit niet hoefde heb ik aangetoond dat er niets mis is met Anderzorg zoals ook blijkt uit onafhankelijke onderzoeken.
Tevens is het een zeer goedkope en dan gaat het niet om een paar euro's zoals jij stelt.
Hij is de een na goedkoopste zonder vrijwillige eigen risico. De enige goedkopere ZEKUR heeft slechts contracten met een zeer beperkt aantal zorgvaanbieders, dus een slechte keuze voor de meesten. Met een extra vrijwillig eigen risico van 500 euro is het zelfs verreweg de goedkoopste. Ook als je in aanmerking neemt dat de degen die een paar euro duurder zijn, zeer beperkende voorwaarden hebben wat het aantal zorgaanbieders betreft. De eerste die verglijkbaar is met anderzorg is maar liefts 9 euro duurder(toch ruim honderd euro op jaarbasis).

Voorde minima is de zorgtoeslag voor 2010 62 euro per maand. bij Anderzorg kan je met verhoogt eiegen risico een verzekering voor 58 euro nemen. Kortom zit je op het minimum en ben je gezond, dan is ANDERZORG DE KEUS. Zeker omdat het ook een onafhankelijk tevredenheidsoordeel heeft van 7,6. En die tevredenheid lees je gelukkig ook in dit draadje. Ook de aanvullende verzekeringen zijn erg goedkoop. Ik schat dat het zeker 20 euro per maand scheelt met de ander grote verzekeraars.

Je probeert dus willens en weten een goede en goedkope verzekering te onthouden voor mensen die elk dubbeltje moeten omdraaien, dat is nog al een verantwoordelijkheid die je op je neemt. En alleen maar spookverhalen en niet met een onderbouwing.

Dus voor de 6e keer:toon aan dat Anderzorg niet deugd of zwijg.

In ieder geval een vriendelijk verzoek om andere mensen niet uit te schelden.
Als je denk door mensen voor alles en nog wat uit te maken dat je meer gelijk krijgt heb je het mis. Dat fatsoen lijkt me op te brengen moeten zijn, zelfs voor jou.
Nogmaals, probeer de zaken niet om te draaien en toon nu eens aan dat Anderzorg de beste keuze is. Voor een paar euro minder (hooguit) haal je je een hoop (mogelijke) problemen op de hals.
Ik reageer slechts op de manier waarop sommigen hier ook reageren, wellicht moet je eens naar jezelf kijken voordat je over fatsoen begint? Overigens: Voor jou ben ik meneer Koch!
Je mag nog steeds aan proberen te tonen dat je gelijk hebt maar de feiten (vele klachten) spreken wel tegen je.
Ik wil inderdaad Anderzorg afraden, het is een slechte verzekeraar. Die paar euro (hooguit) meer betalen is wellicht voor jou een probleem, maar laat anderen maar zelf oordelen, daar hebben ze jou niet voor nodig.

witte angora
Berichten: 31235
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door witte angora »

'Vrede op aarde voor mensen van goede wil.'

Het is hier te merken dat die dagen weer voorbij zijn... :(

Mensen, we kunnen elkaar helpen en steunen op dit forum, maar ieder is nog altijd vrij om zijn/haar eigen keuzes te maken of niet dan. Net zoals iedereen vrij is om argumenten aan te dragen of niet, en daar geloof aan te hechten of niet.

Een buurman zei eens tegen mij: 'Er bestaan geen problemen, er bestaan mensen, dát is het probleem.' Telkens weer zie ik dat hij gelijk heeft. En met dat inzicht heb ik geen enkel probleem. :mrgreen:

Problemen worden overigens zelden door ezels veroorzaakt. :wink:

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Ben benieuwd of meneer Koch zijn traumatische ervaring(en) inzake Anderzorg toch nog met ons gaat delen. Vooralsnog is onduidelijk a) of Koch en/of een van zijn naasten ooit bij Anderzorg verzekerd was/waren b) zo ja, aan welke gruwelen hij/zij werd/werden blootgesteld. Maar ik vrees dat dat een goed bewaard geheim blijft. Om welke rationele of irrationele reden dan ook.

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door jlthkoch »

Bob Schurkjens schreef:Ben benieuwd of meneer Koch zijn traumatische ervaring(en) inzake Anderzorg toch nog met ons gaat delen. Vooralsnog is onduidelijk a) of Koch en/of een van zijn naasten ooit bij Anderzorg verzekerd was/waren b) zo ja, aan welke gruwelen hij/zij werd/werden blootgesteld. Maar ik vrees dat dat een goed bewaard geheim blijft. Om welke rationele of irrationele reden dan ook.
Nog zo een die niet weet hoe de zoekfunctie van het forum werkt (of te lui is om deze te gebruiken)..........
Mijn verhaal is bekend en ik ga het hier niet nogmaals herhalen, net zoals dat de andere klachten over Anderzorg hier niet herhaald worden. (Overigens veranderd die ene klacht van mij niet veel aan de hoeveelheid klachten die er zijn)

kopermoleen
Berichten: 46
Lid geworden op: 02 jan 2010 01:46

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door kopermoleen »

Mevrouw koch laat ze toch kletsen AnderZorg is veel beter.

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door jlthkoch »

kopermoleen schreef:Mevrouw koch laat ze toch kletsen AnderZorg is veel beter.
Te eerste is het meneer Koch. Als je in staat bent om normaal te reageren vertel ons dan maar even wat er zo goed is aan Anderzorg.

kopermoleen
Berichten: 46
Lid geworden op: 02 jan 2010 01:46

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door kopermoleen »

Je kunt ze niet bellen maar wel met ze chatten dan krijg je meteen antwoord. Declaraties worden binnen 10 dagen betaald etc. Sorry dat ik dacht dat u een mevrouw was...ik wist niet dat mannen zo kunnen zeuren :wink:

Gesloten