LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ach ja

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
A_Salesperson
Berichten: 16
Lid geworden op: 13 nov 2003 00:41

Ach ja

Ongelezen bericht door A_Salesperson »

Neem nou van mij aan: niets is gratis in het leven, triest maar waar :lol:

Je draait er altijd zelf voor op op de één of andere manier :roll:

Gast

Re: Ach ja

Ongelezen bericht door Gast »

Niets is gratis??
Er is genoeg gratis, alleen dan moet je wel goed lezen.
Ik heb genoeg gratis dingen thuis (gehad)

De vara gids 4 weken gratis, zonder na weeën
De Trouw 8 weken gratis, zonder ellende.
Nivea creme, via hun site, no problem.
Natural collor (Guhl) ook geen addertje.
Knorr soepenboekje, ook geen bijsmaak
Dove shampoo, via hun site, toppie
Waardebon Groenrijk, gewoon een enquete ingevuld, maar wel 10 euro!
Always proefpakket, krijg nu elk vernieuwd type.
Foto's 2e gratis, zonder dat de prijs omhoog is gegaan
T-shirts, baseballcaps, haarlak

En ik draai hier dus niet voor op, op wat voor'n manier dan ook.
Dus A_Salesperson er is zat gratis

A_Salesperson
Berichten: 16
Lid geworden op: 13 nov 2003 00:41

Re: Ach ja

Ongelezen bericht door A_Salesperson »

Als je zelf heel goed bij te rade gaat WEET je dat je zelf opdraait voor de produktiekosten van al dat "gratis" spul.

Ik hou je niet tegen maar ik heb zelf wel wat beters te doen dan uit te zoeken wat er dan zoal niet "gratis" is. Of je geeft je persoonlijke gegevens af of ze willen weten hoeveel je uitgeeft...

Prima, als jij alles af wil struinen, veel succes!!!

Ik trap er niet in :wink:

Bijdeweg zet ff je naam bij als je een bericht post, Gast is zo'n stomme aanhef :roll:

guest

Re: Ach ja

Ongelezen bericht door guest »

a salesperson is ook een vreemde naam, zet er dan verkoper neer.

Ik struin niet alles af, ik kom het tegen.
Ik draai ook niet op voor de produktie kosten, want normaal koop ik die merken niet.
Ook willen ze niet weten hoeveel ik uitgeef.

Het is gewoon gratis.

Okee, ik geeft toe dat ik op internet mijn gegevens achterlaat, maar daar heb ik verder geen last van. Ik krijg geen emails of reclame toegestuurd. Alleen gratis producten.

A_Salesperson
Berichten: 16
Lid geworden op: 13 nov 2003 00:41

Re: Ach ja

Ongelezen bericht door A_Salesperson »

Ja ehh lekker belangrijk wat voor nickname ik gebruik. Je kunt me in ieder geval aanspreken met een naam.

Je bent met recht een zuunige nederlander, veel plezier met je gratis produkten... jeee

Laat me raden, je rijd in een Opel Kadett uit 1984 en je shopt bij Aldi, Lidl en Super tegelijk en je rookt shag uit zo'n groot familiepak.

Ik heb in ieder geval wel het lef om vragen te bantwoorden van consumenten en probeer problemen op te lossen. Ben blij dat ik daar nog tijd in steek. Einde discussie.

Jan1
Berichten: 772
Lid geworden op: 15 nov 2003 19:16

Re: Ach ja

Ongelezen bericht door Jan1 »

A_Salesperson Schreef:


Geplaatst op 15 Nov 2003 17:32 door A_Salesperson


Laat me raden, je rijd in een Opel Kadett uit 1984 en je shopt bij Aldi, Lidl en Super tegelijk en je rookt shag uit zo'n groot familiepak.


---------------------------------------------------------------------------------

Behalve dat roken slecht is, wat is er mis met het winkelen bij Aldi, Lidl en Super ? Ook het rijden in een Opel Kadett uit wat mij betreft 1972 is dacht ik niet een doodzonde. Niet iedereen is bereidt om veel extra geld te betalen voor merkartikelen, die beslist niet altijd beter van kwaliteit zijn.



.

The Salesmanager

Re: Ach ja

Ongelezen bericht door The Salesmanager »

Terug in je hok..., ik bedoel achter je kassa salespersoon !!!!

guest

Re: Ach ja

Ongelezen bericht door guest »

Ik rijd een nieuwe nissan almera en shop bij lidl en A.H.
Ik rook sigaretten (eigen merk a.h. en lidl)
Ook ik beantwoord vragen van anderen en probeer problemen op te lossen en dat heeft niks met lef te maken, maar met behulpzaamheid.

Kijk jij zet hier een bericht neer waar ik het niet mee eens ben.
Op een forum is het de bedoeling om vragen te beantwoorden en je mening te geven, als je daar niet tegen kan, had je dit bericht niet moeten plaatsen.

En nee, ik ben geen zuunige nederlander maar een prijsbewuste Nederlander.

EINDE DISCUSSIE

A_Salesperson
Berichten: 16
Lid geworden op: 13 nov 2003 00:41

Re: Ach ja

Ongelezen bericht door A_Salesperson »

hahaha sukkel! kopen bij AH :lol:

Overigens, wist je dat roken slecht voor je is???

En wat die zgn. salesmanager betreft, ik ben eigen baas :P


Ben je nou Nederlander of niet? :roll:

momo
Berichten: 133
Lid geworden op: 25 okt 2003 14:49

Re: Ach ja

Ongelezen bericht door momo »

a salesperson, je bek is groot genoeg ,waar is jou email adres dan, offe bang voor virusjes???????????????
jij moet mensen in hun waarde laten ,en als je zo mensen gaat lopen afzeiken over waar ze boodschappen doen, waar doe jij eigenlijk je boodschappen ?
enne ,einde discussie...........je reageert iedere keer weer , heb je honger ofzo? moet je ff boodschappen gaan doen.
enne eigen baas, ik hoop voor jou dat dat niet iets is waar je teveel met mensen moet omgaan, want hierin zak je erg diep vriend!
enne op andere forums moet je ook maar es beter je best doen, want soms gaat t echt nergens over!jij als eigen baas vindt waarschijnlijk ook dat dit nergens over gaat, maar ja hoe kom je in godesnaam op t idee om uit t niks een forum te beginnen wat genaamd is ;ach ja?????????????knap hoor

truusje

Re: Ach ja

Ongelezen bericht door truusje »

Wist je dat YUPPEN tegenwoordig winkelen bij Lidl en Aldi.
Iedereen heeft de keus waar hij winkelt en er kan geen stempel op geplakt worden welk publiek dat is.

De rijken die rijker willen worden winkelen bij Aldi en Lidl
De armen die steeds maar armer worden winkelen bij Aldi en Lidl
De kakkineuzen winkelen bij Aldi en Lidl omdat het zo interessant is op koopjes te lopen.
Modale mensen winkelen bij Aldi en Lidl omdat die twee supers (Duitse) produkten verkopen die je in andere winkels niet vind.

Tevreden salesmanager met je grote mond!

Guest

Re: Ach ja

Ongelezen bericht door Guest »

Ten eerste ben ik geen sukkel.
Ten tweede weet ik dat roken slecht voor me is, maar daar heb jij geen last van, of wil je gratis mee roken?

Maar jij wijkt af van het door jouw geplaatste onderwerp,waarschijnlijk omdat je er niet tegen kan dat ik een andere mening heb.
Ik heb in ieder geval wel het lef om vragen te bantwoorden van consumenten en probeer problemen op te lossen. Ben blij dat ik daar nog tijd in steek.
Ik dacht dat dit wel mee valt! Ik heb even al jouw berichten bekeken die je onder je verkopersnaam hebt neer gezet, je hebt werkelijk waar overal commentaar op.
Misschien kan het ook sperma zijn wat zich al eerder had vastgekoekt in de telefoon maar na het bijna exploderen van de accu is gaan smelten
En dit slaat nergens op.

Jij lijkt mij een een irritant pestventje, die op z'n werk in de regio Nijmegen niks te vertellen heeft, maar thuis de baas wilt zijn.
Jij doet waarschijnlijk ook nooit boodschappen.
Je antwoorden en tips voor anderen kan je maar beter thuis laten, want je redeneert als een kind van 12 of een oude zeur van 80.

Blijf bij het onderwerp , zo niet, reageer dan niet.

Nog 1 hele goede tip: omdat je bent geregistreerd kan je al je flauwekul bezigheden op dit forum verwijderen, dit lijkt mij een heel goed plan.

Jan1
Berichten: 772
Lid geworden op: 15 nov 2003 19:16

Re: Ach ja

Ongelezen bericht door Jan1 »

A_Salesperson Schreef:


--------------------------------------------------------------------------------

hahaha sukkel! kopen bij AH

Overigens, wist je dat roken slecht voor je is???

En wat die zgn. salesmanager betreft, ik ben eigen baas


__________________________________________________________________



Aha, dacht ik het niet, broodnijd dus, ook wel afgunst.




.

Astrid C
Berichten: 59
Lid geworden op: 23 okt 2003 14:50

Re: Ach ja

Ongelezen bericht door Astrid C »

Gratis?

Gratis….schijnt de zon,
Gratis….genieten op je balkon,
Gratis….de lach van een kind
Gratis …de hulp van een vrind
Gratis….een pannetje soep van een buurvrouw
Gratis….huisdieren “trouw”
Gratis….de dingen waar het echt om gaat
Gratis….als je er maar voor open staat
Gratis….je kan zelf ook iets bieden in het leven
Gratis….zorg is heerlijk om te geven!

:oops:

Gast

Re: Ach ja

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 16 Nov 2003 19:48 door Guest


--------------------------------------------------------------------------------

Ten eerste ben ik geen sukkel.
Ten tweede weet ik dat roken slecht voor me is, maar daar heb jij geen last van, of wil je gratis mee roken?

Maar jij wijkt af van het door jouw geplaatste onderwerp,waarschijnlijk omdat je er niet tegen kan dat ik een andere mening heb.

Ze moesten eens weten wie je bent.

gast3

Guest

Re: Ach ja

Ongelezen bericht door Guest »

Ik ben wie ik ben....

momo
Berichten: 133
Lid geworden op: 25 okt 2003 14:49

Re: Ach ja

Ongelezen bericht door momo »

heb dan ook t lef om je email erbij te zetten!

Guest

Re: Ach ja

Ongelezen bericht door Guest »

Waarom zou ik.
Ik reageer op die verkoper met als onderwerp gratis, die trouwens nu wel erg stil is....
Daar heeft lef en mijn mail adres niks mee te maken.

Gast

Re: Ach ja

Ongelezen bericht door Gast »

momo,

heb jij dan wel het lef je e-mail adres te plaatsen?
lekkerrrrrr dinggg!!!!!!!!!!![/quote]

peter1

Re: Ach ja

Ongelezen bericht door peter1 »

Al heb je nog zo'n groot huis met zoveel slaapkamers en heb je nog zoveel mooie auto's, je kunt maar in een bed tegelijk slapen en in een auto tegelijk rijden.

:idea: :lol:

Gesloten