LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo of iemand anders gebruikt mijn klant nummer?

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
7812pa1
Berichten: 27
Lid geworden op: 02 aug 2007 14:39

Ziggo of iemand anders gebruikt mijn klant nummer?

Ongelezen bericht door 7812pa1 »

Vandaag een bevestigings brief ontvangen van Ziggo

uw installatie pakket zal over 2 weken bezorgt worden (start datum 5 jan 2010)
In deze brief wordt een naam gebruikt die niet de mijne is ook het bank nr is niet van mijn. Als ik inlog (teminste als dit mogelijk is) dus niet altijd staat er bij mijn gegevens de zelfde naam als in de bevestigings brief maar weer met een andere bank nr, maar wel worden mijn klant nr woonadres en telefoon nr gebruikt.

Heb hier al over een klacht ingediend maar als zovaak schijnt dit niet te werken!!!

Ik heb dus niks besteld heb alleen maar tv van ziggo en de banknr in de brief schijnt van iemand te zijn die bij de ABN-Amro zit . Wat moet ik doen!!!

Wordt een beetje gek van Ziggo

7812pa1
Berichten: 27
Lid geworden op: 02 aug 2007 14:39

Re: Ziggo of iemand anders gebruikt mijn klant nummer?

Ongelezen bericht door 7812pa1 »

T.A.V mijn eerdere berichtgeving
Ziggo geeft aan politie toe dat eigen mensen geknoeid hebben met mijn privacy!
Maar problemen zijn nog niet op gelost, want lost men bij Ziggo een probleem op dan maken ze gelijk weer een probleem en krijg je als antwoordt.

Naar aanleiding van mijn klacht ontrent het misbruiken van mijn privacy
Het volgende nadat uw contact heeft gehad met de politie t.a.v. de aanklacht wegen misbruik maken van mijn privacy het volgende.

Mijn antwoordt op mijn vraag ziet hier onder!

U stelt wij kunnen u niet bellen, dat doen jullie anders ook ongevraagd, ik bel jullie niet want als ik bel lopen de kosten nog al heel snel op bij jullie, om dat Ziggo haar klanten minimaal 45 min aan de telefoon laat hangen en deze onkosten ga ik niet nemen mede gezien ik deze niet van uw vergoed krijg. En gezien dat het probleem daarmee ook niet is op gelost.

Dus het stellen van ons kunnen u niet bellen is een klets verhaal uwerzijds, ook kan ik het u niet uitleggen via het gebruikelijke contact formulier omdat u daar minimaal aan tekens toelaat. En het probleem daar mee ook niet is op gelost.!

Het is aan ZIGGO om haar klantvriendelijkheid te tonen en geen misbruik te maken van de privacy van haar klanten, maar schijnbaar doet U hier heel weinig mee, hebben klanten een klacht bel ons maar dan verdienen we daar nog geld aan als dit uw klant vriendelijkheid is dan zullen we maar eens weer via Tros Radar duidelijk moeten maken hoe u omgaat met klanten en hopen dat via dit forum er eens maatregelen worden genomen waar bij de klant ook iets aan heeft.
Want u hebt nog steeds niet de klanten dat kunnen bieden waar ze recht op hebben wel weet u hoe u ze geld afhandig moet maken, en verder houd u zich van den domme

Hebt u nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar; u bereikt ons telefonisch op werkdagen
maar vergeet er bij te zetten we verdienen er wel aan want we laten onze klanten minimaal 45 minuten aan de telefoon hangen voor we iets doen, en als ze dan boos worden hangen we weer op en dan bellen ze wel weer op nieuw!
Ziggo-telefoonlijn het telefoonnummer 1200 (gratis) maar TV klanten kost het altijd geld!!

Stel uw vraag ook eens aan Tess, onze virtuele medewerkster. Zij staat altijd voorklaar deze kan uw beter met pensioen sturen want haar lijstje klopt toch niet meer en de meeste dingen snapt die blonde Tess niet. Of moet het snapt Ziggo niet zijn.

Tot op heden staan er nog altijd fouten in mijn Ziggo die niet door u worden op gelost zelfs al lost u een fout op dat maakt u op het zelfde moment al weer een fout door een Email adres te veranderen die niet van de klant is en niet bestaat.

Dus stuur die J van de Lee, A.Buitenerf, T. Meijer, en de Afdeling Klantenservice Ziggo B.V maar naar huis en leid goede mensen op die verstand hebben van zaken en klantvriendelijk gericht zijn. Misschien dat er dan iets terecht komt van Ziggo En als laatste doe ook iets aan het inloggen daar haperd nog al eens.
Was getekend 7812pa1.

Gesloten