LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] A&D Auto's

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
HaTe
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jan 2010 12:25

A&D Auto's

Ongelezen bericht door HaTe »

Hi iedereen,
ook ik ben opgelicht door dit bedrijf; ik had het moeten weten toen ik de zaak ik stapte. Aan de ene kant allerlei zoveelste handse "normale mensen" auto's en aan de andere kant hele dure auto's zoals Maseratti, Bentley e.d.
In ieder geval, iedere keer als ik verhaal wilde halen werd mij gezegd dat ik de verkoper moest sprekenm die wonderbaarlijk genoeg steeds buiten het gebouw was met een klant, of onderweg of iets anders (waarschijnlijk in de 'wit"wasserij). Jammer dat mensen worden gestraft voor het vertrouwen in mensen.
Het was voor een autouit 1994 een hoge prijs maar mij werd gegarandeerd dat het een prima kar was voor een vrouw.
Aan de verkoper zou ik willen zeggen: Geitenkop, wat goed is voor mij is ook goed voor jouw moeder, jouw zusters en jouw dochters!!!

RobbieS.
Berichten: 157
Lid geworden op: 10 mei 2009 11:36

Re: A&D Auto's

Ongelezen bericht door RobbieS. »

Kunt u uw verhaal ook met feiten onderbouwen? Het is een nietszeggend relaas op deze manier....

jeroentje271
Berichten: 585
Lid geworden op: 22 nov 2006 21:28

Re: A&D Auto's

Ongelezen bericht door jeroentje271 »

Gefeliciteerd!!!!!

Je bent het eerste slachtoffer van A en D!

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: A&D Auto's

Ongelezen bericht door jor »

jeroentje271 schreef:Gefeliciteerd!!!!!

Je bent het eerste slachtoffer van A en D!
Of niet natuurlijk :wink:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 43&t=30764

stofzuigertje

Re: A&D Auto's

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Naast RADAR en KASSA kom ik daar alleen voor de koffie die volgens het bordje klaar zou staan maar nergens te vinden was.....

Ik zou daar alleen een auto willen kopen om op oudejaar in brand te kunnen steken maar ze waren helaas duurder als de plaatselijke sloperij!

Als je niet vooraf informeer als je niet weet of een adres betrouwbaar is, wat doe je hier dan achteraf?

kopermoleen
Berichten: 46
Lid geworden op: 02 jan 2010 01:46

Re: A&D Auto's

Ongelezen bericht door kopermoleen »

Als je iets meer euro's wilt besteden dan hebben ze ook echte auto's. De Mercedes van Guus Hiddink hadden se destijds ook in de verkoop.

Mallemalle
Berichten: 887
Lid geworden op: 07 okt 2008 16:40

Re: A&D Auto's

Ongelezen bericht door Mallemalle »

tiswat, de mercedes van guus, en, wat voegt dat toe?

helemaal niks

men kiest ervoor zowel goedkope als duurdere autos te verkopen, wil je een beetje naam houden zorg je ervoor dat de goedkope autos ook in orde zijn, simpel zat

wil je dat niet, stoppen met die goedkope troep

tis mogelijk om voor weinig een prima wagen te kopen, alleen zijn er niet alteveel betrouwbare bedrijven

kopermoleen
Berichten: 46
Lid geworden op: 02 jan 2010 01:46

Re: A&D Auto's

Ongelezen bericht door kopermoleen »

tis mogelijk om voor weinig een prima wagen te kopen, alleen zijn er niet alteveel betrouwbare bedrijven
Een kinderwagen met 2 maanden garantie.

jeroentje271
Berichten: 585
Lid geworden op: 22 nov 2006 21:28

Re: A&D Auto's

Ongelezen bericht door jeroentje271 »

Ik doe niet anders, 2500 euro is het hoogste wat ik uit heb gegeven bij de aanschaf van een auto. Dat is mijn huidige wagen en die kocht ik omdat het een aparte sportwagen met o.h. historie betreft en weinig gelopen had.


Voor de rest allemaal oude bakken die het prima deden. Nog geen een auto gekocht die allemaal rare dingen had, op een 1993 AX 1.4D na die fuseekogels vrat. Maar die kostten ook de wereld niet, alleen wat arbeid.

Je kan leuk een oude wagen rijden, zeker als je zelf handig bent. Je moet gewoon goed kijken wat je koopt.

Gesloten