ze gebruiken dus overal hetzelfde verhaal, ook tegen ons werd gezegd dat ze de zending van tnt niet ontvangen hadden. Wij hadden het aangetekend verstuurd en konden via de tnt zien dat het wel degelijk aangekomen was, alleen zij namen de aantekende brief gewoon niet aan!
Bewaar je verzendbewijs dus goed!
Wij hebben ons geld terug kunnen laten storten, en alle rekeningnummers die ik op internet heb kunnen vinden van deze oplichters heb ik laten blokkeren. Verder een boze email gestuurd met daarbij gescand mijn verzendbewijs en daarbij het dreigement van aangifte. De mails heb ik gestuurd naar
[email protected] en
[email protected] . Die laatste heb ik van henzelf gekregen, maar betwijfel of dit gebruikt wordt.
Ik kreeg trouwens na lang bellen wel contact op dit nummer 085-2016682
. Gaat erg lang over en dan wordt er alleen hallo gezegd, geen naam. Dan wordt verteld dat je maar een bewijs moet sturen dat je het verzonden hebt en dan zou het wel teruggestort worden. Dat geloofde ik niet, dus meteen maar via de bank terug laten storten, dat werkt effectiever!
Ik zou iig iedereen aanraden om via je bank het geld terug te halen en de rekeningnummers te blokkeren. Verder dan een boze mail sturen naar
[email protected] waarin je dreigt met aangifte en dat je wel degelijk die ellendige card hebt teruggestuurd.
Suc6 iedereen!