| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vodafone verbruikerskosten
vodafone verbruikerskosten
Geachte
Ben opgeschrikt door mijn huidige verbruik.Ik stond buiten gebruik vanmiddag voor 6 euro in het krijt.Dus buiten verbruik.Ik weet dat ik sms (heb hiervoor een blox van 10 euro).Al een jaar heb sinds twee weken geleden mijn contract voor een jaar verlengd.
Heb gemaild waarvan die 6 euro komen,want ik heb twee mailtjes verstuurd naar jullie klantenservice en een keer aangemeld voor sms alert.Ik heb vanavond 4 keer contact gezocht via mijn mobiel en heb 5 of 6 mailtjes verstuurd.
Wat schetst mijn verbazing dat ik na half uur 26 euro buiten gebruik opgesoupeerd heb.Dus als je een klacht moet je daar per klacht 2 euro betalen.
Als ik dit geweten had,had ik nooit mijn contract bij vodafone verlengd.Ik verwacht ook niet dat jullie
hierop zullen reageren en excuses zullen aanbieden.Als ik nu al die berichten lees op internet
over vodafone.Dan wordt het hoog tijd de mensen in nederland direkt hun contract bij vodafone gaan opzeggen.
in januari en februari had ik ook al een hoge rekening (twee mnd van 300 euro),teriwijl ik met blox van 10 euro had gekocht.
Goed derde mnd was het goed.Nu heb ik dit gezeur weer bij vodafone.En bel je op word je van het kastje naar de muur gestuurd.Schandalig.Geen contact kunnen krijgen.
Te gek voor woorden.Dit allemaal.Hebben jullie nu werkelijk niet in de gaten,dat je zo niet met mensen moet omgaan.Natuurlijk gaat dit steeds meer rondspreken.In plaats dat jullie elk probleem eens goed oplossen,maar ik merk
dat het zelden gebeurt.Eigenlijk nooit.Ik wacht de komende dagen af,maar er zal wel niet gereageerd worden.
Ik zie nu opeens,dat alles op 0 staat.Dus berichtjes met mijn klacht zijn binnen en alles staat op 0 en ik weet niet op er nog meer afgeschreven gaat worden.Mensen bij vodafone kijk eens goed.Zo ga je toch niet met mensen om.Jullie kunnen aan de nummers zien,waar die 20 euro in half uur aanbesteed is.
Gaarne wil ik een verklaring waar die 26 euro van maandag 4 januari 2010aan besteed is.Zelf heb ik alleen contact met vodafone gehad tenminste het programma via de mobiel en 1200 nummer.
Ik hoop dat jullie wat kunnen doen en me duidelijk kunnen uitleggen waar dat geld aan besteed is.
Zorg ervoor dat ik weer een tevreden klant word
Ben opgeschrikt door mijn huidige verbruik.Ik stond buiten gebruik vanmiddag voor 6 euro in het krijt.Dus buiten verbruik.Ik weet dat ik sms (heb hiervoor een blox van 10 euro).Al een jaar heb sinds twee weken geleden mijn contract voor een jaar verlengd.
Heb gemaild waarvan die 6 euro komen,want ik heb twee mailtjes verstuurd naar jullie klantenservice en een keer aangemeld voor sms alert.Ik heb vanavond 4 keer contact gezocht via mijn mobiel en heb 5 of 6 mailtjes verstuurd.
Wat schetst mijn verbazing dat ik na half uur 26 euro buiten gebruik opgesoupeerd heb.Dus als je een klacht moet je daar per klacht 2 euro betalen.
Als ik dit geweten had,had ik nooit mijn contract bij vodafone verlengd.Ik verwacht ook niet dat jullie
hierop zullen reageren en excuses zullen aanbieden.Als ik nu al die berichten lees op internet
over vodafone.Dan wordt het hoog tijd de mensen in nederland direkt hun contract bij vodafone gaan opzeggen.
in januari en februari had ik ook al een hoge rekening (twee mnd van 300 euro),teriwijl ik met blox van 10 euro had gekocht.
Goed derde mnd was het goed.Nu heb ik dit gezeur weer bij vodafone.En bel je op word je van het kastje naar de muur gestuurd.Schandalig.Geen contact kunnen krijgen.
Te gek voor woorden.Dit allemaal.Hebben jullie nu werkelijk niet in de gaten,dat je zo niet met mensen moet omgaan.Natuurlijk gaat dit steeds meer rondspreken.In plaats dat jullie elk probleem eens goed oplossen,maar ik merk
dat het zelden gebeurt.Eigenlijk nooit.Ik wacht de komende dagen af,maar er zal wel niet gereageerd worden.
Ik zie nu opeens,dat alles op 0 staat.Dus berichtjes met mijn klacht zijn binnen en alles staat op 0 en ik weet niet op er nog meer afgeschreven gaat worden.Mensen bij vodafone kijk eens goed.Zo ga je toch niet met mensen om.Jullie kunnen aan de nummers zien,waar die 20 euro in half uur aanbesteed is.
Gaarne wil ik een verklaring waar die 26 euro van maandag 4 januari 2010aan besteed is.Zelf heb ik alleen contact met vodafone gehad tenminste het programma via de mobiel en 1200 nummer.
Ik hoop dat jullie wat kunnen doen en me duidelijk kunnen uitleggen waar dat geld aan besteed is.
Zorg ervoor dat ik weer een tevreden klant word
Re: vodafone verbruikerskosten
Gistermiddag 5 uur keek ik op my vodafone en zag dat ik 6 euro verbruikerskosten buiten abonnement
had.Kon me niet bedenken,waar iik deze verbruikerskosten aan opgesoupeerd had.Heb contact gezocht met vodafone via mobiel en mail.Wat betreft mobiel word je van het ene menu naar het andere menu gstuurd.
Dus je krijgt geen contact met klantenservice.Heb via vodafone heb ik een aantal keren mailtje verstuurd met de vraag waar deze 6 euro verbruikerskosten vandaan kwamen.
Ik heb sinds vorige week een abonnement voor een jaar verlengd (50 euro en 10 sms box),had een abonnement vasn (35 euro en box).Heb zes /zeven mailtjes verstuurd en wat schets me verbazing ineens stijgt mijn verbruikerskosten naar 26 euro 14 om half negen .s avonds.
Ik kon me niets bedenken,dat dit kwam omdat ik contact zocht met vodafone..In twee uur tijd van 6 euro naar 26 euro.Kijk we zijn pas 4 dagen onderweg met mijn abonnement en heb al 26 euro verbruikerskosten buiten abonnement.Ik heb binnen mijn verbruikerskosten maar 6 euro opgesoupeerd van 50 euro naar 44 euro en via my vodafone zie ik dat mijn blox van 1000 sms jes aanstaat.Ik weet zeker dat ik geen 1000 sms jes heb weggedaan en ik heb geen internet op mijn mobiel en geen 0900 gebeld.Dus waar komen,die 26 euro vandaan.
Wie kan daar een antwoord opgeven.Ik heb een bevetiging ontvangen dat mijn abonnementsl;im only 50 met zogeloos sms 10 euro.
Ik durf niet meer te bellen ,omdat ik bang dat mijn verbruikerskosten weer hoger zullen worden .
Wie heeft er een oplossing.1200 heb ik gister ook gebeld.Je gaat van menu naar menu en dan weer je weer teruggestuurd naar het hoofdmenu.Klantenservice is niet te bereiken.
Goed opgezet zo die klantenservice..
Ik zie wel,dat my vodafone deze site in de gaten houdt.Dus probeer het maar op deze manier.
Trouwens weet heeft er wel goede berichten over my vodafone.
Vraag:Is het mogelijk om je abonnement bij vodafone op te zeggen als je net een contract hebt afgesloten (voor een jaar).
bookmark offline Geplaatst op dinsdag 05 januari 2010 10:35
Acties: [view][quote]
Door: EWK
had.Kon me niet bedenken,waar iik deze verbruikerskosten aan opgesoupeerd had.Heb contact gezocht met vodafone via mobiel en mail.Wat betreft mobiel word je van het ene menu naar het andere menu gstuurd.
Dus je krijgt geen contact met klantenservice.Heb via vodafone heb ik een aantal keren mailtje verstuurd met de vraag waar deze 6 euro verbruikerskosten vandaan kwamen.
Ik heb sinds vorige week een abonnement voor een jaar verlengd (50 euro en 10 sms box),had een abonnement vasn (35 euro en box).Heb zes /zeven mailtjes verstuurd en wat schets me verbazing ineens stijgt mijn verbruikerskosten naar 26 euro 14 om half negen .s avonds.
Ik kon me niets bedenken,dat dit kwam omdat ik contact zocht met vodafone..In twee uur tijd van 6 euro naar 26 euro.Kijk we zijn pas 4 dagen onderweg met mijn abonnement en heb al 26 euro verbruikerskosten buiten abonnement.Ik heb binnen mijn verbruikerskosten maar 6 euro opgesoupeerd van 50 euro naar 44 euro en via my vodafone zie ik dat mijn blox van 1000 sms jes aanstaat.Ik weet zeker dat ik geen 1000 sms jes heb weggedaan en ik heb geen internet op mijn mobiel en geen 0900 gebeld.Dus waar komen,die 26 euro vandaan.
Wie kan daar een antwoord opgeven.Ik heb een bevetiging ontvangen dat mijn abonnementsl;im only 50 met zogeloos sms 10 euro.
Ik durf niet meer te bellen ,omdat ik bang dat mijn verbruikerskosten weer hoger zullen worden .
Wie heeft er een oplossing.1200 heb ik gister ook gebeld.Je gaat van menu naar menu en dan weer je weer teruggestuurd naar het hoofdmenu.Klantenservice is niet te bereiken.
Goed opgezet zo die klantenservice..
Ik zie wel,dat my vodafone deze site in de gaten houdt.Dus probeer het maar op deze manier.
Trouwens weet heeft er wel goede berichten over my vodafone.
Vraag:Is het mogelijk om je abonnement bij vodafone op te zeggen als je net een contract hebt afgesloten (voor een jaar).
bookmark offline Geplaatst op dinsdag 05 januari 2010 10:35
Acties: [view][quote]
Door: EWK
Re: vodafone verbruikerskosten
[b]Makkelijker is om gewoon de klantenservice te bellen, ze kunnen direct je facturen inkijken.
We mogen dan wel nerds zijn, maar een telefoontje plegen is echt zo eng nog niet hoor
Dit zie ik op een site tweakers.nl staan.Misschien van een vodafone medewerker
Vreemd,dat ik dit lees gisteravond (voor acht uur) aantal keren geprobeerd vodafone te bellen met nummer 1200
maar je wordt van menu naar menu gestuurd.Echt totaal geen contact gekregen met iemand van vodafone.Dus zoals u zegt makkelijk een telefoontje plegen.Nou dat heb ik gedaanEn ik zag het direkt aan verbruikerskosten
Vloog van 6 euro vijf uur naar 26 euro half negen gisteravond.En ook wat klachten verstuurd per email.
Naar elk emailtje steeg mijn verbruikerskosten m,et ongeveer 2 euro.
Mensen wie heeft dit ook ??
In twee uur tijd ging mijn rekening 20 euro omhoog,terwijl ik alleen contact zocht met vodafone.
En vodafone is niet te bereiken.
Bezint eer ge begint bij vodafone.
Ben benieuwd hoe dit gaat verlopen.
Ben benieuwd of vodafone contact met mij opneemt.Ik kan in ieder geval geen contact krijgen met vodafone.Anders maar opzeggen en naar een andere provider.Kost me maar dat jaar.Beter opzeggen danb dat je dadelijk aan het eind van de maand 400 euro moet betalen.
Mensen wie heeft dit ook meegemaakt ?
We mogen dan wel nerds zijn, maar een telefoontje plegen is echt zo eng nog niet hoor
Dit zie ik op een site tweakers.nl staan.Misschien van een vodafone medewerker
Vreemd,dat ik dit lees gisteravond (voor acht uur) aantal keren geprobeerd vodafone te bellen met nummer 1200
maar je wordt van menu naar menu gestuurd.Echt totaal geen contact gekregen met iemand van vodafone.Dus zoals u zegt makkelijk een telefoontje plegen.Nou dat heb ik gedaanEn ik zag het direkt aan verbruikerskosten
Vloog van 6 euro vijf uur naar 26 euro half negen gisteravond.En ook wat klachten verstuurd per email.
Naar elk emailtje steeg mijn verbruikerskosten m,et ongeveer 2 euro.
Mensen wie heeft dit ook ??
In twee uur tijd ging mijn rekening 20 euro omhoog,terwijl ik alleen contact zocht met vodafone.
En vodafone is niet te bereiken.
Bezint eer ge begint bij vodafone.
Ben benieuwd hoe dit gaat verlopen.
Ben benieuwd of vodafone contact met mij opneemt.Ik kan in ieder geval geen contact krijgen met vodafone.Anders maar opzeggen en naar een andere provider.Kost me maar dat jaar.Beter opzeggen danb dat je dadelijk aan het eind van de maand 400 euro moet betalen.
Mensen wie heeft dit ook meegemaakt ?
Re: vodafone verbruikerskosten
Snap ik dat kost me dan ongeveer 400 euro.
Maar uiteindelijk ben ik beter af,want als ze bij vodafone zo blijven afschrijven
Kost me dat veel meer.
Heb het vorig jaar al meegemaakt had een abonnement met blox en de eerste maand kreeg ik ook een behoorlijke rekening.(had bestelling met blox).Bleek dat ik mijn blox niet aanstond .In die zaak zeiden ze dat mijn blox geactiveerd was.Dus vele sms de deur uitgedaan.Bleek mijn blox niet aan te staan.
Goed na een maand via my vodafone blox aangezet.
Nu zie ik op my vodafone,dat mijn blox nog steeds aanstaat.
Wat men zegt je moet hetzelf in de gaten houden.Dat doe ik ook.Zeker na vorig jaar.
Mijn blox staat aan toch zoveel verbruikerskosten.Nou laat ik even zeggen dat ik in 4 dagen echt geen 1000
sms heb wegedaan.En misschien net voor een half uur gebeld heb.
Is het mogelijk dat iemand anders mijn nummer gehackt heeft ??
Kan dat ??
Maar uiteindelijk ben ik beter af,want als ze bij vodafone zo blijven afschrijven
Kost me dat veel meer.
Heb het vorig jaar al meegemaakt had een abonnement met blox en de eerste maand kreeg ik ook een behoorlijke rekening.(had bestelling met blox).Bleek dat ik mijn blox niet aanstond .In die zaak zeiden ze dat mijn blox geactiveerd was.Dus vele sms de deur uitgedaan.Bleek mijn blox niet aan te staan.
Goed na een maand via my vodafone blox aangezet.
Nu zie ik op my vodafone,dat mijn blox nog steeds aanstaat.
Wat men zegt je moet hetzelf in de gaten houden.Dat doe ik ook.Zeker na vorig jaar.
Mijn blox staat aan toch zoveel verbruikerskosten.Nou laat ik even zeggen dat ik in 4 dagen echt geen 1000
sms heb wegedaan.En misschien net voor een half uur gebeld heb.
Is het mogelijk dat iemand anders mijn nummer gehackt heeft ??
Kan dat ??
Re: vodafone verbruikerskosten
Woon je niet toevallig in een grensgebied? Controleer dan eens of je wel daadwerkelijk vodafone NL als provider op je scherm hebt staan en niet Vodafone DE of een andere provider..
Re: vodafone verbruikerskosten
Klopt woon bij Nijmegen.Dus grensgebied.Ik heb mijn contract verlengd.Dus die gegevens zullen toch wel hetzelfde gebleven zijn.
Is dat mogelijk,dat je zonder dat je dat wilt en doet overgeschakeld kunt worden.
Gisteravond dus in twee uur tijd ong 20 euro verspild.Waaraan ????
Is dat mogelijk,dat je zonder dat je dat wilt en doet overgeschakeld kunt worden.
Gisteravond dus in twee uur tijd ong 20 euro verspild.Waaraan ????
-
jeanne-veghel
- Berichten: 2924
- Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46
Re: vodafone verbruikerskosten
Woon ook in grensgebied en heb mijn telefoon op handmatig staan, anders word
ik de hele tijd automatisch overgeschakeld naar buitenlandse operator en dat kost heel veel geld.
Nu vraagt je toestel, als je handmatig staat:: zoek operator en daaruit blijkt dan dat je niet meer binnen het bereik van je eigen provider zit.
Zet hem op handmatig en je bent van het probleem af, alleen zul je dan soms niet kunnen bellen tot je weer bereik hebt van je eigen provider.
ik de hele tijd automatisch overgeschakeld naar buitenlandse operator en dat kost heel veel geld.
Nu vraagt je toestel, als je handmatig staat:: zoek operator en daaruit blijkt dan dat je niet meer binnen het bereik van je eigen provider zit.
Zet hem op handmatig en je bent van het probleem af, alleen zul je dan soms niet kunnen bellen tot je weer bereik hebt van je eigen provider.
Re: vodafone verbruikerskosten
Ik heb gekeken,maar waaraan kun je zien dat het vodafone.nl is of vodafone.de.
Ik krijg bij my vodafone gewoon de nederalndse site en nergens kan ik opmaken,dat ik aangesloten ben bij vodafone.de
Ik krijg bij my vodafone gewoon de nederalndse site en nergens kan ik opmaken,dat ik aangesloten ben bij vodafone.de
Re: vodafone verbruikerskosten
Nou.. ik heb dat zelf ook weleens gehad. Woon ook in een grensgebied en heb vaker (zonder het te weten) via een buitenlandse provider gebeld en gesmst.
Je netwerk wordt door telefoons meestal automatisch doorgeschakeld naar een buitenlands netwerk zodra je in het "buitenland" bent. Alles wordt dan aangemerkt als bellen en smsen in het buitenland en dan kunnen de kosten hoog oplopen.
Ik heb daarom ook op mijn telefoon de functie uitgezet die automatische vervangende netwerken zoekt. (Of ja.. hij zoekt ze nog wel, maar vraagt nu een bevestiging om dit netwerk dan ook in te schakelen)
Kijk eens welke provider er staat op je telefoon voordat je gaat bellen. En je zou Vodafone kunnen bellen en vragen of je momenteel kosten hebt voor bellen en smsen in het buitenland. Of je zou kunnen wachten (niet aan te raden) totdat je je factuur binnenkrijgt en het daarop controleren.
Je netwerk wordt door telefoons meestal automatisch doorgeschakeld naar een buitenlands netwerk zodra je in het "buitenland" bent. Alles wordt dan aangemerkt als bellen en smsen in het buitenland en dan kunnen de kosten hoog oplopen.
Ik heb daarom ook op mijn telefoon de functie uitgezet die automatische vervangende netwerken zoekt. (Of ja.. hij zoekt ze nog wel, maar vraagt nu een bevestiging om dit netwerk dan ook in te schakelen)
Kijk eens welke provider er staat op je telefoon voordat je gaat bellen. En je zou Vodafone kunnen bellen en vragen of je momenteel kosten hebt voor bellen en smsen in het buitenland. Of je zou kunnen wachten (niet aan te raden) totdat je je factuur binnenkrijgt en het daarop controleren.
Laatst gewijzigd door jersr op 05 jan 2010 11:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: vodafone verbruikerskosten
Het staat gewoon op je telefoonscherm.. Althans bij de meeste telefoons.. Welke heb je?
Re: vodafone verbruikerskosten
Jeanne en jesrs bedankt voor het reageren.Heb gekeken .
Jeanette .er wordt nooit aangegeven zoek een provider,heb meestal direkt contact.
Dus daar zal het niet aanliggen.
Jeanette .er wordt nooit aangegeven zoek een provider,heb meestal direkt contact.
Dus daar zal het niet aanliggen.
-
jeanne-veghel
- Berichten: 2924
- Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46
Re: vodafone verbruikerskosten
Dat, zoek een provider krijg je alleen als je hem op handmatig zet, want anders zoekt hij hem vanzelf en pakt hij die provider op (lees buitenland) die dan in de buurt is.
Bij handmatig zal hij het je altijd vragen:: zoek provider, vandaar dat je dan
nooit voor die verrassingen kan komen te staan.
Bij handmatig zal hij het je altijd vragen:: zoek provider, vandaar dat je dan
nooit voor die verrassingen kan komen te staan.
Re: vodafone verbruikerskosten
Bedank jersr voor het reageren.
Op het scherm staat gewoon vodafone.nl.
Ga dadelijk maar naar een vodafone winkel en hoop dat ze dit kunnen uitzoeken.
Durf echt vodafone niet meer op te bellen.Zie mijn rekening buiten gebruikerskosten dan alleen maar stijgen.
Op het scherm staat gewoon vodafone.nl.
Ga dadelijk maar naar een vodafone winkel en hoop dat ze dit kunnen uitzoeken.
Durf echt vodafone niet meer op te bellen.Zie mijn rekening buiten gebruikerskosten dan alleen maar stijgen.
-
jeanne-veghel
- Berichten: 2924
- Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46
Re: vodafone verbruikerskosten
Denk het dus wel, omdat je hem waarschijnlijk niet op handmatig zoeken hebt staan. Bij handmatig kies je zelf en dus altijd voor een nederlandse provider.jannoord schreef:Jeanne en jesrs bedankt voor het reageren.Heb gekeken .
Jeanette .er wordt nooit aangegeven zoek een provider,heb meestal direkt contact.
Dus daar zal het niet aanliggen.
Wij hadden exact hetzelfde probleem met Vodafone en hebben het opgelost door hem op handmatig zoeken, vast te zetten, vandaar dat ik denk dat dat je probleem is.
Laatst gewijzigd door jeanne-veghel op 05 jan 2010 11:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: vodafone verbruikerskosten
Ik hoop het ook voor je. In ieder geval succes ermee en laat je niet te snel afwimpelen 
Re: vodafone verbruikerskosten
Bedankt voor jullie hulp
Maar een ding op welke manier kun je dit handmatig instellen.
Waarschijnlijk config en dan ??
Maar een ding op welke manier kun je dit handmatig instellen.
Waarschijnlijk config en dan ??
-
jeanne-veghel
- Berichten: 2924
- Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46
Re: vodafone verbruikerskosten
Helaas zijn we nu overgegaan op KPN wegens beter bereik, maar je moet naar instellingen gaan, voor zover ik me kan herinneren en dan telefoon opzoeken
en volgens mij kom je dan bij operator instellingen, of kijk in je gebruiksaanwijzing, want daar staat het ook.
Bij operator-instellingen kun je kiezen voor : handmatig of automatisch.
Bij het 1e blijft hij op nederland staan als je daar voor kiest en bij het 2e zal hij altijd het netwerk zoeken wat in de buurt is en dat kan dan ook het buitenland dus zijn en jij merkt dat dan alleen op je rekening dus.
en volgens mij kom je dan bij operator instellingen, of kijk in je gebruiksaanwijzing, want daar staat het ook.
Bij operator-instellingen kun je kiezen voor : handmatig of automatisch.
Bij het 1e blijft hij op nederland staan als je daar voor kiest en bij het 2e zal hij altijd het netwerk zoeken wat in de buurt is en dat kan dan ook het buitenland dus zijn en jij merkt dat dan alleen op je rekening dus.
Re: vodafone verbruikerskosten
weer dank jeanne
Ik ga zoeken
Ik ga zoeken
Re: vodafone verbruikerskosten
Bij mij staat het onder:
Instellingen -> Netwerktoegang -> Netwerk kiezen -> "Handmatig"
Instellingen -> Netwerktoegang -> Netwerk kiezen -> "Handmatig"
Re: vodafone verbruikerskosten
Dank jeanne gedaan.Ben benieuwd.Vanmiddag toch even naar een vodafone winkel.
