LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-Mobile blijft verbazen
T-Mobile blijft verbazen
Ik kwam erachter dat ik een Negatieve BKR notitie heb toe ik een aanvraag voor een hypotheek ging doen.
Ik heb jaren 2 nummers op mijn naam gehad een van mezelf en die van mijn ex.
Ik heb toen we uitelkaar gingen netjes mijn adres gewijzigd en ben ervan uitgegaan dat beide contracten dan mee zouden verhuizen en dat ik dat depost toe gestuurd zou krijgen, dus ook alle aanmaningen. Niets blijkt minder waar dan dat dus. heb een nummer in de winkel in enschede laten wijzigen naar een pre paid wat gewoon kan, en heb me laten verzekeren dat er niets open stond.
tot er ineens een brief van de deurwaarder op de mat lag. Ik ben er achteraan gaan bellen om te kijken waar die van was en het bleek T-Mobile. heb toen ook meteen het bedrag overgemaakt zodat alles weer normaal zou lopen en het hiermee ook afgedaan zou zijn.
Heb nadat ik ondekt had dat ik dus die notering bij het BKR heb gelijk gemailt.
Zie hieronder ook de mail wisseling.
het gaat hier om een bedrag van €40.-
From: Donavan Sanches
Sent: Monday, 03 August 2009 15:43
To: _bkr
Subject: RE: de heer Sanches **************
Geachte mevrouw Moese,
Na onderzoek die ik heb gedaan, is het wel mogelijk om de registratie ongedaan te maken.
Ik heb ook bekeken of ik ooit een waarschuwing heb ontvangen van T-Mobile welk door de wet verplicht is.
Deze heb ik nooit ontvangen zoals ik al in mijn eerdere mailtje heb vermeld.
Ik heb tijdig mijn verhuizing door gegeven en kreeg ook van mijn andere mobiele nummer de facturen op het juiste adres.
Ik heb ook in de winkel in Enschede me laten verzekeren dat ik geen openstaande bedragen had en dat mijn abonnement voldaan was en dat ik gewoon over kon naar een prepaid.
Als dat wel het geval zou zijn geweest had ik volgens mij en de winkel nooit overgezet mogen worden naar een Prepaid. Ik ben ook van mening dat de achterstand bij mij gemeld had kunnen worden en dan had ik het ook meteen overgemaakt zodat ik van het abonnement af zou zijn en dan ook geen registratie had gekregen bij het BKR.
Ik ben het er dan ook niet mee eens dat T-Mobile niet bereid is om aan mijn verzoek te willen voldoen.
Ik ben al jaren trouwe klant van T-Mobile en verwacht eigenlijk ook de zelfde loyaliteit van uw firma.
Mocht dit niet verder helpen ben ik genoodzaakt om toch andere stappen te ondernemen en het dan via de geschillencommissie of dan wel via mijn advocaat de registratie ongedaan te krijgen.
Met vriendelijke groet
Lesley Sanches
Van: _bkr [mailto:[email protected]]
Verzonden: vrijdag 24 juli 2009 11:49
Aan: Donavan Sanches
Onderwerp: de heer Sanches *************
Geachte heer Sanches,
Naar aanleiding van uw e-mailbericht wil ik u het volgende berichten.
Het verzoek dat u aan T-Mobile doet is niet mogelijk. Na uitblijven van uw betaling heeft T-Mobile u overgedragen aan het externe incassobureau Lindorff. Dit resulteerde in een 2 vermelding bij het BKR te Tiel. Uw registratie betreft op dit moment een A codering met een 2 codering en met een werkelijke einddatum voor mobieltelefoonnummer 06-******** Nadat er een feitelijke overdracht naar het externe incassobureau heeft plaatsgevonden is het niet meer mogelijke een H-codering te krijgen.
Werkelijke einddatum = de datum waarop de laatste betaling, van het verschuldigde bedrag van de klant, door het incassobureau dan wel een deurwaarder is ontvangen. De werkelijke einddatum in het BKR register blijft voor 5 jaar zichtbaar. Voor u is en blijft dit van december 2008 tot en met december 2013. Een kredietverstrekker gaat hier op zijn of haar eigen manier mee om. Echter kan de eventuele kredietverstrekker hiervan afleiden dat u als klant geen financiële verplichting meer naar T-Mobile heeft.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
T-Mobile Nederland BV
M. Moese
Medewerkster Externe Incasso
________________________________________
From: Donavan Sanches***********
Sent: Tuesday, 21 July 2009 16:16
To: _bkr
Subject: klntnr: *********
LS.
Ik ben,door dat ik een hypotheek wilde aanvragen, er achter gekomen dat ik een A2 codering heb bij het BKR.
Ik zou graag zien dat dit verwijderd word.
Ik heb bij het opzeggen in de winkel in Enschede het abonnement omlaten zetten naar een prepaid, en in de winkel gevraagd of er nog een bedrag open stond.
Dit was volgens de medewerker niet het geval en het zou geen probleem zijn. Ik weet dat als je een abonnement wilt omzetten en er staat nog een bedrag er geen omzetting mag plaats vinden.
Verder was het zo dat de facturen naar een mail adres werden gestuurd die niet van mij was maar van mijn ex omdat zij gebruik maakte van het abonnement. En werd het ook van haar rekening nummer geïncasseerd.
Zij heeft de bedragen die er ineens waren gestorneerd en de facturen niet naar mij door gestuurd tot dat ik ineens een brief van de deurwaarder kreeg.
Ik heb toen ook gelijk het hele bedrag naar de deurwaarder overgemaakt.
Ik zie daarom ook graag dat dit met spoed word opgelost en dat de negatieve BKR registratie wordt omgezet naar een positieve of dat de registratie compleet wordt verwijdert.
Het gaat om de volgende gegevens.
Naam: L. Sanches
Klantnr:
Adres:
Postcode woonplaats:
Email:
Mijn nummer: 0***********
Het nummer waar het om gaat: *************
Met vriendelijke groet
Lesley Sanches
Ik heb jaren 2 nummers op mijn naam gehad een van mezelf en die van mijn ex.
Ik heb toen we uitelkaar gingen netjes mijn adres gewijzigd en ben ervan uitgegaan dat beide contracten dan mee zouden verhuizen en dat ik dat depost toe gestuurd zou krijgen, dus ook alle aanmaningen. Niets blijkt minder waar dan dat dus. heb een nummer in de winkel in enschede laten wijzigen naar een pre paid wat gewoon kan, en heb me laten verzekeren dat er niets open stond.
tot er ineens een brief van de deurwaarder op de mat lag. Ik ben er achteraan gaan bellen om te kijken waar die van was en het bleek T-Mobile. heb toen ook meteen het bedrag overgemaakt zodat alles weer normaal zou lopen en het hiermee ook afgedaan zou zijn.
Heb nadat ik ondekt had dat ik dus die notering bij het BKR heb gelijk gemailt.
Zie hieronder ook de mail wisseling.
het gaat hier om een bedrag van €40.-
From: Donavan Sanches
Sent: Monday, 03 August 2009 15:43
To: _bkr
Subject: RE: de heer Sanches **************
Geachte mevrouw Moese,
Na onderzoek die ik heb gedaan, is het wel mogelijk om de registratie ongedaan te maken.
Ik heb ook bekeken of ik ooit een waarschuwing heb ontvangen van T-Mobile welk door de wet verplicht is.
Deze heb ik nooit ontvangen zoals ik al in mijn eerdere mailtje heb vermeld.
Ik heb tijdig mijn verhuizing door gegeven en kreeg ook van mijn andere mobiele nummer de facturen op het juiste adres.
Ik heb ook in de winkel in Enschede me laten verzekeren dat ik geen openstaande bedragen had en dat mijn abonnement voldaan was en dat ik gewoon over kon naar een prepaid.
Als dat wel het geval zou zijn geweest had ik volgens mij en de winkel nooit overgezet mogen worden naar een Prepaid. Ik ben ook van mening dat de achterstand bij mij gemeld had kunnen worden en dan had ik het ook meteen overgemaakt zodat ik van het abonnement af zou zijn en dan ook geen registratie had gekregen bij het BKR.
Ik ben het er dan ook niet mee eens dat T-Mobile niet bereid is om aan mijn verzoek te willen voldoen.
Ik ben al jaren trouwe klant van T-Mobile en verwacht eigenlijk ook de zelfde loyaliteit van uw firma.
Mocht dit niet verder helpen ben ik genoodzaakt om toch andere stappen te ondernemen en het dan via de geschillencommissie of dan wel via mijn advocaat de registratie ongedaan te krijgen.
Met vriendelijke groet
Lesley Sanches
Van: _bkr [mailto:[email protected]]
Verzonden: vrijdag 24 juli 2009 11:49
Aan: Donavan Sanches
Onderwerp: de heer Sanches *************
Geachte heer Sanches,
Naar aanleiding van uw e-mailbericht wil ik u het volgende berichten.
Het verzoek dat u aan T-Mobile doet is niet mogelijk. Na uitblijven van uw betaling heeft T-Mobile u overgedragen aan het externe incassobureau Lindorff. Dit resulteerde in een 2 vermelding bij het BKR te Tiel. Uw registratie betreft op dit moment een A codering met een 2 codering en met een werkelijke einddatum voor mobieltelefoonnummer 06-******** Nadat er een feitelijke overdracht naar het externe incassobureau heeft plaatsgevonden is het niet meer mogelijke een H-codering te krijgen.
Werkelijke einddatum = de datum waarop de laatste betaling, van het verschuldigde bedrag van de klant, door het incassobureau dan wel een deurwaarder is ontvangen. De werkelijke einddatum in het BKR register blijft voor 5 jaar zichtbaar. Voor u is en blijft dit van december 2008 tot en met december 2013. Een kredietverstrekker gaat hier op zijn of haar eigen manier mee om. Echter kan de eventuele kredietverstrekker hiervan afleiden dat u als klant geen financiële verplichting meer naar T-Mobile heeft.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
T-Mobile Nederland BV
M. Moese
Medewerkster Externe Incasso
________________________________________
From: Donavan Sanches***********
Sent: Tuesday, 21 July 2009 16:16
To: _bkr
Subject: klntnr: *********
LS.
Ik ben,door dat ik een hypotheek wilde aanvragen, er achter gekomen dat ik een A2 codering heb bij het BKR.
Ik zou graag zien dat dit verwijderd word.
Ik heb bij het opzeggen in de winkel in Enschede het abonnement omlaten zetten naar een prepaid, en in de winkel gevraagd of er nog een bedrag open stond.
Dit was volgens de medewerker niet het geval en het zou geen probleem zijn. Ik weet dat als je een abonnement wilt omzetten en er staat nog een bedrag er geen omzetting mag plaats vinden.
Verder was het zo dat de facturen naar een mail adres werden gestuurd die niet van mij was maar van mijn ex omdat zij gebruik maakte van het abonnement. En werd het ook van haar rekening nummer geïncasseerd.
Zij heeft de bedragen die er ineens waren gestorneerd en de facturen niet naar mij door gestuurd tot dat ik ineens een brief van de deurwaarder kreeg.
Ik heb toen ook gelijk het hele bedrag naar de deurwaarder overgemaakt.
Ik zie daarom ook graag dat dit met spoed word opgelost en dat de negatieve BKR registratie wordt omgezet naar een positieve of dat de registratie compleet wordt verwijdert.
Het gaat om de volgende gegevens.
Naam: L. Sanches
Klantnr:
Adres:
Postcode woonplaats:
Email:
Mijn nummer: 0***********
Het nummer waar het om gaat: *************
Met vriendelijke groet
Lesley Sanches
Re: T-Mobile blijft verbazen
En dit is het laatste mailtje die ik van T-Mobile kreeg waar ik nog steeds niet geholpen ben en zo te zien niet geholpen ga worden.
Geachte heer Sanches,
U heeft T-Mobile een e-mailbericht gestuurd, waarin u aangeeft dat u niet tevreden bent met het antwoord van T-Mobile op uw vorige e-mailbericht. Uw registratie is terecht gemeld bij BKR te Tiel wegens een achterstand (A-codering) en overdracht (2-codering) op uw aansluiting. T-Mobile zal daarom deze registratie handhaven.
T-Mobile hanteert de richtlijnen die zijn afgesproken tussen T-Mobile en het BKR. Wij kunnen geen onderscheid maken. Wij hebben gehandeld zoals we met u via het afgesloten contract destijds zijn overeengekomen. Dat u bij het aangaan van het contract gemeld zou worden bij het BKR te Tiel.
U bent als contractant verantwoordelijk voor de juiste adresgegevens bij T-Mobile. T-Mobile heeft u door middels van herinneringen geattendeerd op uw betalingsachterstand. Echter heeft u ondanks deze herinneringen de betalingen niet voldaan.
De instanties waar u mee te maken hebt kennen ook de definities van de gemelde coderingen en de betekenis hiervan. Er rest mij niets anders te melden dan dat T-Mobile terecht de registratie heeft geplaatst, maar dat wij geen enkele invloed kunnen uitoefenen op de regels die andere instanties hanteren.
Wellicht kunt u beter uw inspanning bij de hypotheekverstrekker toepassen, omdat de hypotheekverstrekker degeen is die weet dat de registratie op dit moment betiteld kan worden als "afgehandeld ". Zoals ik u al eerder liet weten , u heeft de openstaande post voldaan en dat betekent dat u geen financiële verplichting meer heeft naar T-Mobile. Echter is de registratie zoals T-Mobile volgens de BKR reglementen heeft afgesproken voor 5 jaar zichtbaar. Hier kunnen wij niets aan veranderen.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
N. Cheng
T-Mobile Netherlands BV
___________________________________________________________
en kijk hier,
ik krijg het zelfde standaard email van T-Mobile, is toch te gek voor woorden.
en hier onder mijn reactie weer daarop. Wie roept de telecomgiganten een halt toe?? ____________________________________________________________
Van: _bkr [mailto:[email protected]]
Verzonden: vrijdag 30 oktober 2009 15:34
Aan: Donavan Sanches
Onderwerp: T-Mobile incasso beantwoordt de heer L. Sanches (*************)
Geachte heer Sanches,
U heeft T-Mobile een e-mailbericht gestuurd, waarin u aangeeft dat u niet tevreden bent met het antwoord van T-Mobile op uw vorige e-mailbericht. Uw registratie is terecht gemeld bij BKR te Tiel wegens een achterstand (A-codering) en overdracht (2-codering) op uw aansluiting. T-Mobile zal daarom deze registratie handhaven.
T-Mobile hanteert de richtlijnen die zijn afgesproken tussen T-Mobile en het BKR. Wij kunnen geen onderscheid maken. Wij hebben gehandeld zoals we met u via het afgesloten contract destijds zijn overeengekomen. Dat u bij het aangaan van het contract gemeld zou worden bij het BKR te Tiel.
U bent als contractant verantwoordelijk voor de juiste adresgegevens bij T-Mobile. T-Mobile heeft u door middels van herinneringen geattendeerd op uw betalingsachterstand. Echter heeft u ondanks deze herinneringen de betalingen niet voldaan.
De instanties waar u mee te maken hebt kennen ook de definities van de gemelde coderingen en de betekenis hiervan. Er rest mij niets anders te melden dan dat T-Mobile terecht de registratie heeft geplaatst, maar dat wij geen enkele invloed kunnen uitoefenen op de regels die andere instanties hanteren.
Wellicht kunt u beter uw inspanning bij de hypotheekverstrekker toepassen, omdat de hypotheekverstrekker degeen is die weet dat de registratie op dit moment betiteld kan worden als "afgehandeld ". Zoals ik u al eerder liet weten, u heeft de openstaande post voldaan en dat betekent dat u geen financiële verplichting meer heeft naar T-Mobile. Echter is de registratie zoals T-Mobile volgens de BKR reglementen heeft afgesproken voor 5 jaar zichtbaar. Hier kunnen wij niets aan veranderen.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
N. Cheng
T-Mobile Netherlands BV
___________________________________________________________
LS.
Dit is de tweede keer dat ik dit standaard email bericht krijg en ga er nu ook maar vanuit dat jullie de email niet lezen en serieus behandelen.
Ik voel me ook genoodzaakt dit op meerdere forums op het internet te posten.
Ik stond destijds met meerdere nummers in jullie systeem en heb mijn adres tijdig gewijzigd. Dus was en is het juiste adres altijd bij jullie bekend geweest.
En dan zeggen dat jullie niets kunnen aanpassen is kolder. Ik heb contact met het BKR gehad en middels een fax is het in een paar uur geregeld en aangepast.
Maar zoals ik hier boven vermeld heb ga ik dit standaard bericht op alle forums posten en jullie bereidheid om email berichten goed te lezen hier in vermelden.
Met vriendelijke groet
******* Sanches
Geachte heer Sanches,
U heeft T-Mobile een e-mailbericht gestuurd, waarin u aangeeft dat u niet tevreden bent met het antwoord van T-Mobile op uw vorige e-mailbericht. Uw registratie is terecht gemeld bij BKR te Tiel wegens een achterstand (A-codering) en overdracht (2-codering) op uw aansluiting. T-Mobile zal daarom deze registratie handhaven.
T-Mobile hanteert de richtlijnen die zijn afgesproken tussen T-Mobile en het BKR. Wij kunnen geen onderscheid maken. Wij hebben gehandeld zoals we met u via het afgesloten contract destijds zijn overeengekomen. Dat u bij het aangaan van het contract gemeld zou worden bij het BKR te Tiel.
U bent als contractant verantwoordelijk voor de juiste adresgegevens bij T-Mobile. T-Mobile heeft u door middels van herinneringen geattendeerd op uw betalingsachterstand. Echter heeft u ondanks deze herinneringen de betalingen niet voldaan.
De instanties waar u mee te maken hebt kennen ook de definities van de gemelde coderingen en de betekenis hiervan. Er rest mij niets anders te melden dan dat T-Mobile terecht de registratie heeft geplaatst, maar dat wij geen enkele invloed kunnen uitoefenen op de regels die andere instanties hanteren.
Wellicht kunt u beter uw inspanning bij de hypotheekverstrekker toepassen, omdat de hypotheekverstrekker degeen is die weet dat de registratie op dit moment betiteld kan worden als "afgehandeld ". Zoals ik u al eerder liet weten , u heeft de openstaande post voldaan en dat betekent dat u geen financiële verplichting meer heeft naar T-Mobile. Echter is de registratie zoals T-Mobile volgens de BKR reglementen heeft afgesproken voor 5 jaar zichtbaar. Hier kunnen wij niets aan veranderen.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
N. Cheng
T-Mobile Netherlands BV
___________________________________________________________
en kijk hier,
ik krijg het zelfde standaard email van T-Mobile, is toch te gek voor woorden.
en hier onder mijn reactie weer daarop. Wie roept de telecomgiganten een halt toe?? ____________________________________________________________
Van: _bkr [mailto:[email protected]]
Verzonden: vrijdag 30 oktober 2009 15:34
Aan: Donavan Sanches
Onderwerp: T-Mobile incasso beantwoordt de heer L. Sanches (*************)
Geachte heer Sanches,
U heeft T-Mobile een e-mailbericht gestuurd, waarin u aangeeft dat u niet tevreden bent met het antwoord van T-Mobile op uw vorige e-mailbericht. Uw registratie is terecht gemeld bij BKR te Tiel wegens een achterstand (A-codering) en overdracht (2-codering) op uw aansluiting. T-Mobile zal daarom deze registratie handhaven.
T-Mobile hanteert de richtlijnen die zijn afgesproken tussen T-Mobile en het BKR. Wij kunnen geen onderscheid maken. Wij hebben gehandeld zoals we met u via het afgesloten contract destijds zijn overeengekomen. Dat u bij het aangaan van het contract gemeld zou worden bij het BKR te Tiel.
U bent als contractant verantwoordelijk voor de juiste adresgegevens bij T-Mobile. T-Mobile heeft u door middels van herinneringen geattendeerd op uw betalingsachterstand. Echter heeft u ondanks deze herinneringen de betalingen niet voldaan.
De instanties waar u mee te maken hebt kennen ook de definities van de gemelde coderingen en de betekenis hiervan. Er rest mij niets anders te melden dan dat T-Mobile terecht de registratie heeft geplaatst, maar dat wij geen enkele invloed kunnen uitoefenen op de regels die andere instanties hanteren.
Wellicht kunt u beter uw inspanning bij de hypotheekverstrekker toepassen, omdat de hypotheekverstrekker degeen is die weet dat de registratie op dit moment betiteld kan worden als "afgehandeld ". Zoals ik u al eerder liet weten, u heeft de openstaande post voldaan en dat betekent dat u geen financiële verplichting meer heeft naar T-Mobile. Echter is de registratie zoals T-Mobile volgens de BKR reglementen heeft afgesproken voor 5 jaar zichtbaar. Hier kunnen wij niets aan veranderen.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
N. Cheng
T-Mobile Netherlands BV
___________________________________________________________
LS.
Dit is de tweede keer dat ik dit standaard email bericht krijg en ga er nu ook maar vanuit dat jullie de email niet lezen en serieus behandelen.
Ik voel me ook genoodzaakt dit op meerdere forums op het internet te posten.
Ik stond destijds met meerdere nummers in jullie systeem en heb mijn adres tijdig gewijzigd. Dus was en is het juiste adres altijd bij jullie bekend geweest.
En dan zeggen dat jullie niets kunnen aanpassen is kolder. Ik heb contact met het BKR gehad en middels een fax is het in een paar uur geregeld en aangepast.
Maar zoals ik hier boven vermeld heb ga ik dit standaard bericht op alle forums posten en jullie bereidheid om email berichten goed te lezen hier in vermelden.
Met vriendelijke groet
******* Sanches
-
- Berichten: 32361
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: T-Mobile blijft verbazen
Je bent kwaad, ok, dat is logisch.
Maar nu ff relext chillen, kijken wat er nu echt aan de hand is
Je hebt een BKR notering vanwege een achterstand van een euro of 40. Dit is betaald en afgehandeld. De BKR notering krijg je ondanks herhaald verzoek niet ongedaan gemaakt.
Ik zou zeggen, ga naar de hypotheekverstrekker, leg uit hoe een en ander gekomen is. Zal er een probleem zijn? Ik denk het niet. En zo ja, dan kun je daar beter weg blijven denk ik.
Immers, als de hypotheekverstrekker hier soepel mee om kan gaan dan zullen ze ook in de toekomst bereid zijn mee te denken als je voor onverwachte problemen komt te staan. Kunnen ze hier niet soepel mee om gaan dan kun je je af vragen of je daar wel klant wilt zijn.
Zie het als een mogelijkheid om de klantvriendelijkheid van je toekomstige hypotheekverstrekker uit te testen...
Probeer alleen wel rustig te blijven als een en ander ter sprake komt, probeer uit te stralen dat je er boven staat, dat het voor jou niet meer is dan een ongemakje waar je niet teveel tijd en aandacht aan wilt besteden omdat het je niet waard is.
Als je je bij de hypotheekverstrekker net zo druk maakt als in je twee posts heb je best kans dat ze wat moeilijker gaan doen.
Sterkte.
Maar nu ff relext chillen, kijken wat er nu echt aan de hand is
Je hebt een BKR notering vanwege een achterstand van een euro of 40. Dit is betaald en afgehandeld. De BKR notering krijg je ondanks herhaald verzoek niet ongedaan gemaakt.
Ik zou zeggen, ga naar de hypotheekverstrekker, leg uit hoe een en ander gekomen is. Zal er een probleem zijn? Ik denk het niet. En zo ja, dan kun je daar beter weg blijven denk ik.
Immers, als de hypotheekverstrekker hier soepel mee om kan gaan dan zullen ze ook in de toekomst bereid zijn mee te denken als je voor onverwachte problemen komt te staan. Kunnen ze hier niet soepel mee om gaan dan kun je je af vragen of je daar wel klant wilt zijn.
Zie het als een mogelijkheid om de klantvriendelijkheid van je toekomstige hypotheekverstrekker uit te testen...
Probeer alleen wel rustig te blijven als een en ander ter sprake komt, probeer uit te stralen dat je er boven staat, dat het voor jou niet meer is dan een ongemakje waar je niet teveel tijd en aandacht aan wilt besteden omdat het je niet waard is.
Als je je bij de hypotheekverstrekker net zo druk maakt als in je twee posts heb je best kans dat ze wat moeilijker gaan doen.
Sterkte.
-
- Berichten: 1672
- Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01
Re: T-Mobile blijft verbazen
@witte angora: zo simpel ligt dat niet. Momenteel doen alle hypotheek verstrekkers moeilijk over een bkr registratie (meteen veel hogere rentes), ookal is het overduidelijk maar een flut-registratie. Kan je dan wel zeggen dat je naar een andere aanbieder gaat, maar dan moet die er wel zijn.
-
- Berichten: 32361
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: T-Mobile blijft verbazen
Als dat zo is dan heb ik niks gezegd. Sorry. Probeer een beetje mee te denken, maar weet ook niet alles hoorPindakaaspotje schreef:@witte angora: zo simpel ligt dat niet. Momenteel doen alle hypotheek verstrekkers moeilijk over een bkr registratie (meteen veel hogere rentes), ookal is het overduidelijk maar een flut-registratie. Kan je dan wel zeggen dat je naar een andere aanbieder gaat, maar dan moet die er wel zijn.
Re: T-Mobile blijft verbazen
Een BKR registratie heb je snel. De telecom providers (met name mobiel) zijn erom berucht.
Zoals hierboven aangegeven kan het nog best lastig zijn met zo'n notering om een hypotheek of andere "lening" te krijgen.
Wel zijn er banken die wel degelijk verder kijken. Obvion is zo'n bank. Je kunt ook eens even rondneuzen op internet. Er zijn tussenpersonen die gespecialiseerd zijn in "BKR hypotheken".
Kijk maar eens hier: http://www.bkrhuis.nl/
(er zijn er nog veel meer)
Zoals hierboven aangegeven kan het nog best lastig zijn met zo'n notering om een hypotheek of andere "lening" te krijgen.
Wel zijn er banken die wel degelijk verder kijken. Obvion is zo'n bank. Je kunt ook eens even rondneuzen op internet. Er zijn tussenpersonen die gespecialiseerd zijn in "BKR hypotheken".
Kijk maar eens hier: http://www.bkrhuis.nl/
(er zijn er nog veel meer)
Re: T-Mobile blijft verbazen
Ik heb alle mogelijkheden al bekeken en na vraag gedaan
en bij iedereen stokt het bij de BKR registratie. en als er al een met je in zee wil dan betaal je gelijk toren hoge rentes.
zelfs leningen kan ik niet afsluiten als ik dat zou willen.
het is wel mogelijk als je al een koopwoning hebt maar daarna houdt het verder op.
T-Mobile brengt starters met de belachelijke houding in de problemen. en die hals starrige houding is toch niemand mee gebaat? na het laatste mailtje van hun weet ik eigenlijk zekeer dat ze de mail niet eens helemaal lezen.
Ik krijg gewoon 2x het zelfde mailte, gewoon het zelfde woord voor woord.
Slaat toch helemaal nergens op.
als hun nu eens de mail normaal behandelen en de systemen na kijken kunnen ze toch zien dat er meerdere contracten op een naam hebben gestaan. en dat ze zelf in de fout zijn gegaan. maar ja ze lezen hun mail gewoon weg niet, waardoor je 2x dezelfde mailtje krijgt.
en bij iedereen stokt het bij de BKR registratie. en als er al een met je in zee wil dan betaal je gelijk toren hoge rentes.
zelfs leningen kan ik niet afsluiten als ik dat zou willen.
het is wel mogelijk als je al een koopwoning hebt maar daarna houdt het verder op.
T-Mobile brengt starters met de belachelijke houding in de problemen. en die hals starrige houding is toch niemand mee gebaat? na het laatste mailtje van hun weet ik eigenlijk zekeer dat ze de mail niet eens helemaal lezen.
Ik krijg gewoon 2x het zelfde mailte, gewoon het zelfde woord voor woord.
Slaat toch helemaal nergens op.
als hun nu eens de mail normaal behandelen en de systemen na kijken kunnen ze toch zien dat er meerdere contracten op een naam hebben gestaan. en dat ze zelf in de fout zijn gegaan. maar ja ze lezen hun mail gewoon weg niet, waardoor je 2x dezelfde mailtje krijgt.
Re: T-Mobile blijft verbazen
http://www.bkr.nl/IkenBKR.aspx?pid=93
Als de deelnemer(T-mobile) niet mee wil werken kun je het voorleggen bij de geschillencommissie BKR.
Als de deelnemer(T-mobile) niet mee wil werken kun je het voorleggen bij de geschillencommissie BKR.
Re: T-Mobile blijft verbazen
We zijn nu een week verder en heb nog steeds niets vernomen van T-Mobile.
Wat nou Maximale doorlooptijd van 5 werkdagen.
Ik weet nog niet of ik nadat ik mijn huidige contract heb uit gezeten nog wel iets te maken wil hebben met T-Mobile. Ik heb altijd goeie ervaringen gehad met hun, maar ik twijfel nu wel heel erg.
ik wacht af
Wat nou Maximale doorlooptijd van 5 werkdagen.
Ik weet nog niet of ik nadat ik mijn huidige contract heb uit gezeten nog wel iets te maken wil hebben met T-Mobile. Ik heb altijd goeie ervaringen gehad met hun, maar ik twijfel nu wel heel erg.
ik wacht af
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 06 nov 2009 19:15
Re: T-Mobile blijft verbazen
Wij zitten met hetzelfde probleem: Koopcontract getekend, huis laten taxateren, bouwkundig onderzoek en dus helemaal blij dat we eindelijk een eigen huisje hadden. Vanmiddag bij de Rabobank geweest en alles was in orde. Totdat ze ons bij het BKR gingen controleren, daar bleek een A2 registratie van T-mobile op de naam van mijn partner te staan. Het blijkt om een naheffing van T-mobile te gaan die in 2005 een aantal keren naar het oude adres van mijn vriend is gestuurd.
In 2007 (2 jaar later!!) ontving mijn vriend op zijn nieuwe adres een brief van een incassobureau over de schuld die nog bij T-mobile openstond en deze heeft hij toen direct betaald. Sowieso vreemd dat het ze na 2 jaar wel opeens lukt om iemand te traceren maar goed, deze ellende zorgt er in het ergste geval voor dat ons huis niet doorgaat. Een bank wil namelijk nog wel eens soepel zijn maar voor de koop van het huis hebben we Nationale Hypotheek Garantie nodig en zij kijken enkel naar de codering bij het BKR en niet naar het verhaal erachter. Kortom een huis kopen zal als T-Mobile de registratie niet opheft pas in 2012 weer mogelijk zijn.
Iemand ideeen of ervaring met hoe je een verwijdering van de registratie door T-mobile kunt bewerkstelligen? Ik ben erg benieuwd.
In 2007 (2 jaar later!!) ontving mijn vriend op zijn nieuwe adres een brief van een incassobureau over de schuld die nog bij T-mobile openstond en deze heeft hij toen direct betaald. Sowieso vreemd dat het ze na 2 jaar wel opeens lukt om iemand te traceren maar goed, deze ellende zorgt er in het ergste geval voor dat ons huis niet doorgaat. Een bank wil namelijk nog wel eens soepel zijn maar voor de koop van het huis hebben we Nationale Hypotheek Garantie nodig en zij kijken enkel naar de codering bij het BKR en niet naar het verhaal erachter. Kortom een huis kopen zal als T-Mobile de registratie niet opheft pas in 2012 weer mogelijk zijn.
Iemand ideeen of ervaring met hoe je een verwijdering van de registratie door T-mobile kunt bewerkstelligen? Ik ben erg benieuwd.
-
- Berichten: 62
- Lid geworden op: 28 okt 2009 17:22
Re: T-Mobile blijft verbazen
Marcel, mag ik je wat vragen leest dat er na 2 jaar een incassobrief komt nog voor t mobile, mag ik vragen welk incassobureau. Aangezien ik die vast in wil lichten over de situatie die nu bij mij gaande is. Ik heb begin augustus doorgegeven dat ik per 1 september over ga naar een andere provider en 4 augustus liep mijn contract af dus geen problemen zou je zo zeggen. Nu begin november ben ik nog steeds niet overgenomen door de provider waar ik naartoe wilde achteraf ook spijt maar goed. Ik zit nu nog met 2 abbonementen en heb al verschillende malen contact gehad met tmobile en de situatie uitgelegd en 2 keer wordt mij verteld te zien in het systeem dat ik naar een andere provider ga en vandaag werd me verteld niks bekend te zijn in het systeem. Kortom ik blijf wel rekeningen van ze ontvangen en die ik natuurlijk nie ga betalen, aangezien het ergens fout gegaan is bij de aanvraag.
Een wanhopige abonnee klant
Een wanhopige abonnee klant
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 06 nov 2009 19:15
Re: T-Mobile blijft verbazen
Ja hoor dat mag:) Het gaat om: M.G. Jong, gerechtsdeurwaarders- & incassokantoor.skippy2009 schreef:Marcel, mag ik je wat vragen leest dat er na 2 jaar een incassobrief komt nog voor t mobile, mag ik vragen welk incassobureau.
-
- Berichten: 32361
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: T-Mobile blijft verbazen
Skippy, zou je voor jezelf nog even je papieren goed door willen kijken?Ik heb begin augustus doorgegeven dat ik per 1 september over ga naar een andere provider en 4 augustus liep mijn contract af dus geen problemen zou je zo zeggen.
Je hebt wettelijk een opzegtermijn van een maand, als de eerste abonnementsperiode is afgelopen. Als je begin augustus opzegt, dan kan het niet eerder dan begin september eindigen. Per 1 september kon dus al niet.
Wat de nota's betreft: de abonnementskosten betaal je meestal vooraf, maar de verbruikskosten achteraf. Dus ergens in september krijg je de nota van de verbruikskosten over augustus, en in oktober die over de kosten van september.
Teveel betaalde abonnementskosten krijg je heus wel weer terug, maak je daar maar geen zorgen over.
Wat ik hiermee wil zeggen is dat je op het ogenblik iets te voorbarig bent met het niet meer betalen van nota's. Zeker als je nog belt via je oude provider, dan zul je toch nog moeten betalen.
Neem nog eens kontakt op met T-Mobile en vooral met je nieuwe provider, leg de situatie uit en vraag hun WAT zij op welke termijn gaan doen en wat JIJ nog moet doen. Zeker als die opzeggingsbrief volgens T-Mobile niet binnen is gekomen. (Weet je zeker dat je hem wel hebt verstuurd? Is niet lullig bedoeld, maar het gebeurd zoveel dat mensen ZEGGEN dat ze een opzegging verstuurd hebben terwijl het niet zo is, bedrijven trappen daar niet zo snel meer in)
Zou de nieuwe provider alles regelen? Dan zou ik het op hun bordje neerleggen en zeggen dat je het er niet mee eens bent dat het nieuwe abonnement al is ingegaan terwijl het oude nog liep. Dat had ik ook toen ik van Telfort overstapte naar T-Mobile. Ergens ging er iets fout en daardoor zou er een overlap van 14 dagen zijn, tegen mijn wens in.
Heb gewoon overlegd met beiden en de ingangsdatum van het nieuwe abonnement bij T-Mobile werd verschoven naar de uiteindelijke einddatum van het oude abonnement van Telfort. Had ik dat niet gedaan dan had ik zelfs 14 dagen zonder mijn eigen nummer gezeten, en zou ik dus 14 dagen voor iedereen onbereikbaar zijn.
Moest wel even goed drammen, maar het was toch gelukt.
Je nieuwe provider wil je toch als klant? Laat ze dan maar even wat harder lopen. Toch?
Het incassoburo inlichten heeft geen enkel nut, die bemiddelen niet, die incasseren alleen maar.
Succes ermee.
-
- Berichten: 62
- Lid geworden op: 28 okt 2009 17:22
Re: T-Mobile blijft verbazen
Witte Angora,
Ik had een abbonement van 3 augustus 2008 tot 4 augustus 2009 een jaarcontract, en was nog niet afgelopen dus ik ben helemaal niet te laat. Als ik het 5 augustus opgezegd zou hebben dan is het te laat idd.
Nou heb ook mails gehad van telfort dat ze er alles aan wil doen, maar ook met mijn huidige provider contact gehad, en die kon ook zien dat ik per 1 september over zou gaan heb nu 3 personen gesproken en er zijn er 2 die kunnen zien dat ik over zou gaan 1 september. Nou heb ik van de week iemand gesproken omdat ik binnen 10 dagen teruggebeld zou worden en nu al meer over de 10 dagen verstreken is heb ik vrijdag maar even contact opgenomen en die kon niks zien zei die persoon.
Heb natuurlijk ook afgesproken met de 1e en 2e persoon die ik gesproken heb dat ik er niet mee akkoord ga over betalingen natuurlijk omdat ik over ga naar een andere provider en als er iets fout gaat kan ik er niks aan doen.
Vandaar dat ik denk leg mijn situatie vast voor waarom ik niet tot betalen overga weten ze van de situatie af voor T-mobile ze al inlicht.
Heb ik trouwens ook gedaan met Telfort 2 weken trug, en die zeiden tegen mij zoals de situatie nu is zoals ze jou behandelen en jij vanaf begin augustus al bezig ben met het overzetten van een telefoonnummer en dhr naar mevr en als t nu eind oktober nog niet gedaan is heb jij t recht met terugwerkende kracht je abbonement stop te zetten aangezien je al een paar maanden bezig ben en aangeeft zoals t moet zijn en als hun dat niet aanpassen en ze je behandelen als oud vuil. Dat is iets waar ik niet van gediend ben natuurlijk.
Ik had een abbonement van 3 augustus 2008 tot 4 augustus 2009 een jaarcontract, en was nog niet afgelopen dus ik ben helemaal niet te laat. Als ik het 5 augustus opgezegd zou hebben dan is het te laat idd.
Nou heb ook mails gehad van telfort dat ze er alles aan wil doen, maar ook met mijn huidige provider contact gehad, en die kon ook zien dat ik per 1 september over zou gaan heb nu 3 personen gesproken en er zijn er 2 die kunnen zien dat ik over zou gaan 1 september. Nou heb ik van de week iemand gesproken omdat ik binnen 10 dagen teruggebeld zou worden en nu al meer over de 10 dagen verstreken is heb ik vrijdag maar even contact opgenomen en die kon niks zien zei die persoon.
Heb natuurlijk ook afgesproken met de 1e en 2e persoon die ik gesproken heb dat ik er niet mee akkoord ga over betalingen natuurlijk omdat ik over ga naar een andere provider en als er iets fout gaat kan ik er niks aan doen.
Vandaar dat ik denk leg mijn situatie vast voor waarom ik niet tot betalen overga weten ze van de situatie af voor T-mobile ze al inlicht.
Heb ik trouwens ook gedaan met Telfort 2 weken trug, en die zeiden tegen mij zoals de situatie nu is zoals ze jou behandelen en jij vanaf begin augustus al bezig ben met het overzetten van een telefoonnummer en dhr naar mevr en als t nu eind oktober nog niet gedaan is heb jij t recht met terugwerkende kracht je abbonement stop te zetten aangezien je al een paar maanden bezig ben en aangeeft zoals t moet zijn en als hun dat niet aanpassen en ze je behandelen als oud vuil. Dat is iets waar ik niet van gediend ben natuurlijk.
-
- Berichten: 32361
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: T-Mobile blijft verbazen
Ik ga het al helemaal snappen denk ik. Er wordt - zoals zo vaak - gigantisch veel langs elkaar heen gewerkt. Ik zou een en ander toch op het bordje van Telfort gooien, laat die maar zorgen dat de boel naadloos op elkaar aansluit.Vandaar dat ik denk leg mijn situatie vast voor waarom ik niet tot betalen overga weten ze van de situatie af voor T-mobile ze al inlicht.
Tijdelijk twee abonnementen omdat de providers langs elkaar heen werken is natuurlijk onzin, en dat weten ze bij Telfort ook wel. Ik denk dat het het beste is dat je met Telfort afspreekt dat het abonnement bij hun ingaat op het moment dat het bij T-Mobile is afgelopen. Mischien loopt het bij T-Mobile dan wat langer door dan je van plan was, maar je hebt in ieder geval geen dubbele kosten.
Je zult wel even moeten drammen, want bij Telfort zijn ze ook liever lui dan moe, maar dat is overal.
En mischien dat een en ander evengoed met terugwerkende kracht per 1 september zijn beslag krijgt.
Maar zoals ik al eerder zei: een incassoburo incasseert alleen maar, die bemiddelt niet. Daar kun je niet terecht.
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: T-Mobile blijft verbazen
Oplossing is simpel - raad alles en iedereen af t-mobile te gebruiken.
Stap over naar een ander, zo snel mogelijk.
Als klant heb je nu eenmaal het machtigste wapen - je geld!.
Als jouw klandizie naar KPN, Vodafone of zo zou gaan ipv t-mobile - prima toch?
En als iedereen dit doet - nog beter - op deze manier dwing je ze op de knieeen.
Daarnaast is het voor mijn gevoel te zot voor woorden dat iemand om een verschil van 40 euro zijn hele toekomst overhoop gegooid word.
Het BKR is m.i. een gevaarlijke instelling - want je moet betalen en betalen - terwijl anderen fouten maken..
Stap over naar een ander, zo snel mogelijk.
Als klant heb je nu eenmaal het machtigste wapen - je geld!.
Als jouw klandizie naar KPN, Vodafone of zo zou gaan ipv t-mobile - prima toch?
En als iedereen dit doet - nog beter - op deze manier dwing je ze op de knieeen.
Daarnaast is het voor mijn gevoel te zot voor woorden dat iemand om een verschil van 40 euro zijn hele toekomst overhoop gegooid word.
Het BKR is m.i. een gevaarlijke instelling - want je moet betalen en betalen - terwijl anderen fouten maken..
Re: T-Mobile blijft verbazen
[quote="Guardian72"]Oplossing is simpel - raad alles en iedereen af t-mobile te gebruiken.
Stap over naar een ander, zo snel mogelijk.[quote]
Ging dat maar zo makkelijk.
Met een BKR registratie is het ook niet mogelijk om een nieuwe abbonement aan te gaan bij een andere provider.
Ik ga gewoon een telefoon van de baas regelen en dan dit abbonement opzeggen. en dan maar hopen dat ik of over nu nog 4 jaar wel een nieuwe abbonement kan afsluiten.
Maar mijn brief met alle bewijs die ik heb kunnen vergaren heb ik richting de geschillen comissie.
en in alle bewijzen die ik heb staan alle data's in van contact met T-Mobile en alle keren dat ik het gewijzigd heb en zelfs dat er een fout van hun kant is gemaakt.
Ik ben benieuwd hoe ze daarop gaan reageren.
Op het laatste mailtje die ik heb gestuurd heb ik trouwens nog steeds geen reactie gehad. ook niet na de hun toe gezegde 5 werkdagen.
Stap over naar een ander, zo snel mogelijk.[quote]
Ging dat maar zo makkelijk.
Met een BKR registratie is het ook niet mogelijk om een nieuwe abbonement aan te gaan bij een andere provider.
Ik ga gewoon een telefoon van de baas regelen en dan dit abbonement opzeggen. en dan maar hopen dat ik of over nu nog 4 jaar wel een nieuwe abbonement kan afsluiten.
Maar mijn brief met alle bewijs die ik heb kunnen vergaren heb ik richting de geschillen comissie.
en in alle bewijzen die ik heb staan alle data's in van contact met T-Mobile en alle keren dat ik het gewijzigd heb en zelfs dat er een fout van hun kant is gemaakt.
Ik ben benieuwd hoe ze daarop gaan reageren.
Op het laatste mailtje die ik heb gestuurd heb ik trouwens nog steeds geen reactie gehad. ook niet na de hun toe gezegde 5 werkdagen.
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: T-Mobile blijft verbazen
Donsan,
ik weet het- makkelijk is anders.
Maar , waarschuw iedereen.
Als ik je bijdrage lees, heeft t-mobile echt steken laten vallen, en alleen al daarom zou de melding bij BKR ongedaan gemaakt moeten worden.
Blijf het aanvechten, ook bij BKR.
ik weet het- makkelijk is anders.
Maar , waarschuw iedereen.
Als ik je bijdrage lees, heeft t-mobile echt steken laten vallen, en alleen al daarom zou de melding bij BKR ongedaan gemaakt moeten worden.
Blijf het aanvechten, ook bij BKR.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 17 nov 2009 10:57
Re: T-Mobile blijft verbazen
Een soortgelijke situatie:
Brief van het incassobureau Lindorff, terwijl naar mijn weten het volledige bedrag al voldaan was. Bezwaar gestuurd naar t-mobile en lindorff, nu een jaar verder nog niets gehoord. T-mobile meer dan 100 x gebeld maar ik krijg continu mensen aan de telefoon die niets mogen/kunnen doen. Ik heb alle organisaties bewijsstukken opgestuurd. Terwijl ik met mijn goed gedrag op de uitspraak van het bezwaar zat te wachten werd mijn dossier naar een deurwaarder gestuurd. Met als gevolg van een negatieve registratie bij het BKR te Tiel Nu bijna twee jaar verder heb ik nog nooit iets van mijn bezwaarschrift gehoord waarvan ik wel een ontvangstbevestiging gekregen heb.
Bellen met incasso t-mobile heeft geen zin omdat voor t-mobile de zaak afgedaan is omdat het naar een externe partner gestuurd is als je met die externe partner Lindorff belt blijkt dat alle stukken weer naar t-mobile gestuurd worden en t-mobile volhoudt dat zij het naar Lindorff sturen. BKR te Tiel zet dat ik het systeem wat T-mobile hun opdraagt een registratie kan d.m.v. een fax binnen 2 uur gewijzigd of verwijderd worden. Echter meld T-mobile hele andere stellingen.
T-mobile heeft een einddatum bij het BKR doorgegeven omdat er geen vordering meer open staat. Een einddatum lijkt voor T-mobile de oplossing echter in de praktijk maakt het niet uit of er wel of geen einddatum staat want een geldverstrekker kan daaruit op maken dat er geen betalingsverplichting meer is maar een registratie met of zonder einddatum is leidend.
Nu ik en mijn partner beiden een vaste baan hebben nooit betalingsachterstanden of aantakeningen hebben, worden wij voor de komende 5 jaar nog getekend door de registratie van t-mobile. Dit houdt voor ons in dat wij ons droomhuis (mogelijk) niet kunnen kopen omdat een hypotheekverstrekker personen met negatieve bkrregistraties liever ziet gaan dan komen. Daarbij komt dat je 0,6 % meer rente per maand zal moeten betalen en zonder een NHG en loop je risico's omdat de staat niet garant staat.
Dit allemaal wegens een miscommunicatie tussen mij en T-mobile terwijl er nooit sprake is geweest van niet willen te betalen. Nu met alle incassokosten heb ik de factuur al drie dubbel betaald, ik ben er echter niets mee opgeschoten want ik wacht nog steeds op de uitspraak van mijn bezwaar waarvan ik na anderhalf jaar de hoop heb opgegeven dat het deze decenia nog zal gebeuren. De komende vijf jaar zal ik nog nog gestraft worden met een bkr-registratie.
Brief van het incassobureau Lindorff, terwijl naar mijn weten het volledige bedrag al voldaan was. Bezwaar gestuurd naar t-mobile en lindorff, nu een jaar verder nog niets gehoord. T-mobile meer dan 100 x gebeld maar ik krijg continu mensen aan de telefoon die niets mogen/kunnen doen. Ik heb alle organisaties bewijsstukken opgestuurd. Terwijl ik met mijn goed gedrag op de uitspraak van het bezwaar zat te wachten werd mijn dossier naar een deurwaarder gestuurd. Met als gevolg van een negatieve registratie bij het BKR te Tiel Nu bijna twee jaar verder heb ik nog nooit iets van mijn bezwaarschrift gehoord waarvan ik wel een ontvangstbevestiging gekregen heb.
Bellen met incasso t-mobile heeft geen zin omdat voor t-mobile de zaak afgedaan is omdat het naar een externe partner gestuurd is als je met die externe partner Lindorff belt blijkt dat alle stukken weer naar t-mobile gestuurd worden en t-mobile volhoudt dat zij het naar Lindorff sturen. BKR te Tiel zet dat ik het systeem wat T-mobile hun opdraagt een registratie kan d.m.v. een fax binnen 2 uur gewijzigd of verwijderd worden. Echter meld T-mobile hele andere stellingen.
T-mobile heeft een einddatum bij het BKR doorgegeven omdat er geen vordering meer open staat. Een einddatum lijkt voor T-mobile de oplossing echter in de praktijk maakt het niet uit of er wel of geen einddatum staat want een geldverstrekker kan daaruit op maken dat er geen betalingsverplichting meer is maar een registratie met of zonder einddatum is leidend.
Nu ik en mijn partner beiden een vaste baan hebben nooit betalingsachterstanden of aantakeningen hebben, worden wij voor de komende 5 jaar nog getekend door de registratie van t-mobile. Dit houdt voor ons in dat wij ons droomhuis (mogelijk) niet kunnen kopen omdat een hypotheekverstrekker personen met negatieve bkrregistraties liever ziet gaan dan komen. Daarbij komt dat je 0,6 % meer rente per maand zal moeten betalen en zonder een NHG en loop je risico's omdat de staat niet garant staat.
Dit allemaal wegens een miscommunicatie tussen mij en T-mobile terwijl er nooit sprake is geweest van niet willen te betalen. Nu met alle incassokosten heb ik de factuur al drie dubbel betaald, ik ben er echter niets mee opgeschoten want ik wacht nog steeds op de uitspraak van mijn bezwaar waarvan ik na anderhalf jaar de hoop heb opgegeven dat het deze decenia nog zal gebeuren. De komende vijf jaar zal ik nog nog gestraft worden met een bkr-registratie.
Re: T-Mobile blijft verbazen
Ik heb het voor elkaar gekregen.
Zie hier het hun antwoord:
"U heeft T-Mobile een e-mailbericht gestuurd, waarin u T-Mobile verzoekt uw negatieve registratie bij Bureau Krediet Registratie (BKR) te Tiel te verwijderen vanwege uw opzegging.
Naar aanleiding van uw e-mailbericht heeft T-Mobile besloten uw negatieve A2-codering te verwijderen middels spoedmutatie. Binnen 24 uur is zijn de negatieve coderingen verwijderd."
eindelijk bekennen ze schuld en hebben ze de codering eraf gehaald. Ik ben weer helemaal blij met T-Mobile.
Ik ben nu bezig om het teveel betaalde abonnements geld terug te krijgen.
Als er meer nieuws hierover is laat ik het weten
Voorals nog bedankt T-Mobile
Zie hier het hun antwoord:
"U heeft T-Mobile een e-mailbericht gestuurd, waarin u T-Mobile verzoekt uw negatieve registratie bij Bureau Krediet Registratie (BKR) te Tiel te verwijderen vanwege uw opzegging.
Naar aanleiding van uw e-mailbericht heeft T-Mobile besloten uw negatieve A2-codering te verwijderen middels spoedmutatie. Binnen 24 uur is zijn de negatieve coderingen verwijderd."
eindelijk bekennen ze schuld en hebben ze de codering eraf gehaald. Ik ben weer helemaal blij met T-Mobile.
Ik ben nu bezig om het teveel betaalde abonnements geld terug te krijgen.
Als er meer nieuws hierover is laat ik het weten
Voorals nog bedankt T-Mobile