LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] telfort:telrek en ingansdatum contract niet kloppent

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
joyce2710

telfort:telrek en ingansdatum contract niet kloppent

Ongelezen bericht door joyce2710 »

het begon met een telrekening toen ik nog niet aangesloten was want ik was overgestapt met nr behoud van hi naar telfort toen heb ik gebeld dat het niet klopte in juni daarna paar maanden nix van gehoord toen moest ik ong 18 aug over gaan. heeft mn tel het 2 dagen gedaan sluiten ze me af veel gebeld naar hun en naar de telfort winkel gereden elke x beloofde ze me terug te bellen en dat het binnen een paar dagen geregeld zou zijn. nooit terug gebeld en vervolgens pas 24 sept aangesloten krijg ik in 1x een rekening binnen van 401,49 in nov of ik ff vanaf mei al abbonementskosten wil gaan betalen weer veel gebeld en op en neer gereden de meeste bij telfort horen ook alleen maar zigzelf en nemen nix van je aan kreeg ik een rectificatie 102.76 moest ik betalen(ook meteen gedaan) dat kwam al meer in de buurt maar tog word ik vandaag weer afgesloten.en mn overzicht nagekeken wie ik gebeld had helaas klopte dat ook al niet 1 maand nix uit bundel gedaan ik heb er nu echt m buik van vol groetjes joyce uit eindhoven

Telfort webcare
verified
Contacteer:

Re: telfort:telrek en ingansdatum contract niet kloppent

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@joyce2710

Ik zoek graag voor u uit wat er aan de hand is. In een prive-bericht kunt u uw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer aan mij kenbaar maken. Na ontvangst van de aanvullende gegevens bericht ik u opnieuw.

Daphne

joyce2710

Re: telfort:telrek en ingansdatum contract niet kloppent

Ongelezen bericht door joyce2710 »

ze blijven aan de gang en helpen niet z doen nix aan hun fouten telfort nooit aan beginnen 1 en al alende

Gesloten