LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN mobiele communicatie maar geen interne communicatie

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
r.ch.bertsch

KPN mobiele communicatie maar geen interne communicatie

Ongelezen bericht door r.ch.bertsch »

Je belt al jaren mobiel met KPN, maar een aantal jaren terug krijg je te horen dat je overgaat naar een nieuwe telefoon provider DEBITEL. Dan na vele jaren blijkt DEBITEL in staat van faillissement en de KPN neemt per onbekende datum de Debitel klanten over zo verneem je dan ineens. Dan komt er een slechte voorlichting. Debitel meent dat je bij KPN moet zijn hoe het verder gaat met je twee telefoonnummers die je hebt lopen.
Bij KPN zegt men dat je nieuwe telefoonkaartjes moet aanschaffen. Over het automatisch overgaan blijft men vaag tot medio december.
Voor de zekerheid moet ik maar een nieuwe SIM ONLY kaart aanschaffen aldus KPN.
Na aanschaf blijkt die informatie verkeerd en stuur ik direct de nieuwe SIM kaart retour. Maar omdat men bij de klantenservice bij KPN niet goed meer weet of mijn twee mobiele telefoonnummers nu automatisch overgaan van Debitel naar KPN (let wel Debitel is nu onderdeel van KPN) verwijst KPN klantenservice mij naar een bedrijf genaamd, CEVA Logistic BV afdeling KPN in Leidschendam. Dit is het zogenaamde expert team die alles zal oplossen. (duurt wel een maand) Ik deel KPN mede dat ik door hun toedoen ten onrechte een sim only kaartje heb gekocht immers ik verkreeg onjuiste informatie. Men wijst mij wel op het tekenen van een contract.
Maar als ik het volgende doe dan komt alles toch in orde.
Ik moet het kaartje retour zenden. En er zal dan geen nota verzonden worden.
Ik heb dit onmiddellijk gedaan en de uitkomst ; toch een nota, een automatische afschrijving die ik direct door de Bank liet retourneren.
Dus de klantenservice gebeld en daar kreeg ik te horen dat de afdeling facturering niet afzonderlijk te benaderen is.
Ik moet eerst betalen en dan zal de KPN weer het bedrag retourneren.
Het oerwoud KPN met afdelingen die niet met elkaar communiceren: Debitel is KPN maar ook weer niet, facturering KPN is KPN maar voor de klant niet bereikbaar. En dan de talloze menus die je moet doorworstelen als je bij de KPN een mens aan de lijn wilt krijgen. Je moet wel je mobiele telefoon nummer bij de hand hebben, en als je dan iemand na een lange wachttijd te spreken krijgt is de eerste vraag; "wat is u mobile telefoonnummer"

Maria van debitel

Re: KPN mobiele communicatie maar geen interne communicatie

Ongelezen bericht door Maria van debitel »

Geachte heer, mevrouw, Bertsch

Graag zouden wij u willen vragen contact op te nemen met debitel via e-mail: [email protected] zodat we samen met u tot een oplossing kunnen komen.
Wilt u in uw e-mail uw mobiele telefoonnnummer vermelden?

Alvast bedankt.

Gesloten