LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Welke strategie kiezen wij?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
STRATEGO
Berichten: 16
Lid geworden op: 14 nov 2003 21:21

Welke strategie kiezen wij?

Ongelezen bericht door STRATEGO »

De strategieen van Dexia zijn bekend.

Strategie 1 van Dexia was zoveel mogelijkcenten via een zgn. aanbod binnen halen. Dat scoorde goed, een kleine helft laesers betaalt (eventueel met betalingsregelingen) en doet afstand van eventuele gerechtelijke stappen. Dat geld zit vast in de knip van Dexia!
Een behoorlijk aantal laesers betaalt onder protest, dat geld zit wat losser in de knip.
Strategie 2 van Dexia bij de "vervolg-formulieren" van Dexia zijn geen toevoegingen mogelijk als "onder protest". Ook hier trappen flink wat laesers in en er komt weer geld vast in de knip.
Strategie 3 van Dexia tegenover niet-betalers is het sturen van dreigbrieven en incassobureaus en BKR-aantekeningen. Wederom wordt veel geld onder protest van de laesers binnengehaald. Door deze strategie van Dexia worden veel laesers nerveus en onzeker en daar speelt Dexia genadeloos op in.
Hoe lang zal het duren, dat je bij een schikking je geld (gedeeltelijk) terugkrijgt??? 1 jaar, 10 jaar of nooit!!
Gelet op de laatste ontwikkelingenin media, politiek en rechterlijke uitspraken moet ONZE STRATEGIE NIET BETALEN ZIJN en laat de zaak eventueel op initiatief van Dexia maar voor de rechter komen!

fraude
Berichten: 151
Lid geworden op: 28 okt 2003 09:35

Re: Welke strategie kiezen wij?

Ongelezen bericht door fraude »

Niet betalen! Dit is mijn motto.

Daarnaast actie naar GGN.

Geef reacties op het forum van GGN op www.ggn.nl

Groet,

Wil

fraude
Berichten: 151
Lid geworden op: 28 okt 2003 09:35

Re: Welke strategie kiezen wij?

Ongelezen bericht door fraude »

Niet betalen! Dit is mijn motto.

Daarnaast actie naar GGN.

Geef reacties op het forum van GGN op www.ggn.nl

Groet,

Wil

Berry
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 nov 2003 16:42

Re: Welke strategie kiezen wij?

Ongelezen bericht door Berry »

Wereld actie heb inmiddels ook even gereageerd al ben ik nog niet aan de beurt, van mij loopt het volgende maand af.

Berry

arend
Berichten: 58
Lid geworden op: 07 nov 2003 04:12

Re: Welke strategie kiezen wij?

Ongelezen bericht door arend »

Mijn mening is dat ook!! Niet betalen!!

Laat Dexia zich maar flink benauwd en onzeker voelen in plaats van de laeseverliezers. Zo worden wij laesewinnaars.

Groet,

Arend

Gesloten