Iemand ervaring met de webwinkel NeoSomnium?
Hier verkopen ze gothic kleding e.d., ook adverteren ze op MP, Speurders, 2ehands etc...
Alvast bedankt.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] NeoSomnium
Re: NeoSomnium
Ik kan geen gegevens op de site vinden over het bedrijf of de algemene voorwaarden. Dat is voormij een reden om iets niet te kopen,maar misschien lees ik er overheen.
Verder alleen een 06 nummer......
Maar dit wil niet zeggen dat ze niet betrouwbaar zijn natuurlijk.
Verder alleen een 06 nummer......
Maar dit wil niet zeggen dat ze niet betrouwbaar zijn natuurlijk.
Geen vermelding van adres of KvKnr, dus zou daar niks kopen als ik jou was.
Vanf dit jaar behoort elk internet webshop etc etc zich in te schrijven bij de KvK, bij nalating van dit krijgen zij een boete.
Vanf dit jaar behoort elk internet webshop etc etc zich in te schrijven bij de KvK, bij nalating van dit krijgen zij een boete.
Ze bieden wel Paypal aan, dan kun je altijd iets bestellen wat door de brievenbus kan. Als je het niet krijgt heb je zo je geld weer terug.... Dat is de fijne kopersbescherming van Paypal. Tenzij zij de rekening hebben leeggehaald, maar volgens mij onder de honderd euro hebben ze hier kosten aan. Dus als je iets wilt bestellen, met iets heel kleins en goedkoop beginnen en via Paypal betalen....
Maar je kunt ze ook even bellen waarom die gegevens er niet opstaan en of ze even de algemene voorwaarden willen sturen.
Maar je kunt ze ook even bellen waarom die gegevens er niet opstaan en of ze even de algemene voorwaarden willen sturen.
-
angry dragon
Bedankt voor jullie reactie.
Eerst maar wat meer info inwinnen dus.
Update 17-01-2010: Toch de gok gewaagd en een bestelling gedaan (op 08-01). Snel contact, orderbevestiging en betaalbevestiging had ik ook binnen 24h. Levering duurde echter wel lang naar mijn idee, maar ik heb de bestelling nu wel binnen.
Eerst maar wat meer info inwinnen dus.
Update 17-01-2010: Toch de gok gewaagd en een bestelling gedaan (op 08-01). Snel contact, orderbevestiging en betaalbevestiging had ik ook binnen 24h. Levering duurde echter wel lang naar mijn idee, maar ik heb de bestelling nu wel binnen.