LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.sterfdatum.nl

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
lisa d

www.sterfdatum.nl

Ongelezen bericht door lisa d »

Wie wil - net als ik - niet gevonden worden op sterfdatum.nl? Ik heb een verzoek tot verwijderen gedaan via de site; hier word ik niet serieus genomen. Via sidn.nl ben ik er achter gekomen dat ene Alexander van Slooten achter deze site zit. Met een voorbeeld brief van Centraal Bureau Persoonsgegevens heb ik wederom aan deze heer avanslooten at gmail.com een dringend verzoek gedaan tot verwijderen. Geen reactie; geen verwijdering van mijn naam. Wie heeft ideeën of tips? Heel graag!

frenkievee

Re: www.sterfdatum.nl

Ongelezen bericht door frenkievee »

uuuhhhh, sorry hoor, maar deze site is toch echt een geintje. Tikkeltje bizar geintje, maar niet iets wat je serieus moet nemen.

Echter: onderaan het invoerscherm staat:
* De ingevoerde gegevens worden toegevoegd aan onze database en gepubliceerd op deze website.
Dus alleen door jou ingevoerde gegevens komen op de site terecht. En als je vermeld staat, dan heb je dat of zelf gedaan, of iemand heeft toevallig jou naam gebruikt.....

Sjors_B

Ongelezen bericht door Sjors_B »

allemaal nep

jan *** wordt 80

beatrix 84

:D

Skep

Ongelezen bericht door Skep »

Waar mensen zich tegenwoordig al niet druk om maken. Er zullen vast wel productievere manieren zijn om je tijd te besteden dan proberen je naam te laten verwijderen van een onbenullige website die verder toch niks doet.

Bri83

Ongelezen bericht door Bri83 »

Je kan inderdaad altijd overal wel ergens onheil in zoeken...

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Heb even gekeken op de site, en onderstaande dingen moet je toch echt zelf invullen:
Voornaam:
Achternaam:
Geboortedag:
Geboortemaand:
Geboortejaar:
Geslacht: ManVrouw
Lengte:
Gewicht:
Roker:
Ik drink per week:
Ik ben: RechtshandigLinkshandig
Ik woon in een
Als je dat zelf invult moet je niet verbaasd staan dat ze over je gegevens beschikken he.

Het zou me niks verbazen als er voor de rekenmethode gebruik is gemaakt van gegevens die (levens) verzekeringsmaatschappijen ook gebruiken. Die gebruiken het om het risico te berekenen; de eigenaar van de sterfdatumsite gebruikt het voor een geintje blijkbaar.

De data zijn trouwens onder voorbehoud van ongelukken, rampen, en dat soort zaken nog meer. Niet serieus nemen dus.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Zelfs onder mijn gebruikersnaam ben ik dus groot vuil?

Ik heb het getest en ieder pas geboren kind zou ik van de geboorte advertentie kunnen overnemen, dus iemand die om 17.30 geboren is staat nu onder valse naam als overleden gemeld.
Ze hadden gerekend op zoon en werd dochter dus ik mag nu de naam van mijn niet kind misbruiken!
Dus een nooit geboren zoon is als overleden gemeld dus zo onbetrouwbaar zijn ze, en kunt U mijn kinderen noemen die in de wieg al rookten?

villasappho

Ongelezen bericht door villasappho »

Mensen ik kende de site niet maar heb er net ff gekeken en alles naar waarheid ingevuld en volgens de berekeningen had ik al een jaar dood geweest! Laten we allemaal ff helder denken en weten dat dit gewoon een bepaalde berekening is naar gewicht. Logisch als je 160 kilo weegt rookt en heel veel drinkt dat je eerder dood gaat!?

Skep

Ongelezen bericht door Skep »

stofzuigertje schreef:Zelfs onder mijn gebruikersnaam ben ik dus groot vuil?

Ik heb het getest en ieder pas geboren kind zou ik van de geboorte advertentie kunnen overnemen, dus iemand die om 17.30 geboren is staat nu onder valse naam als overleden gemeld.
Ze hadden gerekend op zoon en werd dochter dus ik mag nu de naam van mijn niet kind misbruiken!
Dus een nooit geboren zoon is als overleden gemeld dus zo onbetrouwbaar zijn ze, en kunt U mijn kinderen noemen die in de wieg al rookten?
Sorry, wat? Een beetje overzichtelijk schrijven mag ook wel.

mrssJ

Ongelezen bericht door mrssJ »

haha...sterfdatum.nl...sure...reinste kolder

mammieof4

Ongelezen bericht door mammieof4 »

Ook ik zag dat mijn gegevens doorgegeven zijn. Erg bizar, en ik denk niet dat deze mensen een volwassen indruk maken. Ze zijn het in ieder geval niet. Errug kinderachtig.

Gesloten