LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Jet cars occasion automobielbedrijf
-
Re: Jet cars occasion automobielbedrijf
Wat een schande.
Je kooppt voor 800 euro een auto en dan blijkt hij niet eens perfect te zijn.
Je kooppt voor 800 euro een auto en dan blijkt hij niet eens perfect te zijn.
Jeetje wat verwacht jij voor 800 euro pfff
En Jet cars als je daar nog in trap dan is dat echt je eigen schuld, is al meerdere keren op tv geweest bij nederland undercover.
Gewoon simpel als je nu nog opgelicht wordt door dit bedrijf dan is het echt je eigen schuld.
En Jet cars als je daar nog in trap dan is dat echt je eigen schuld, is al meerdere keren op tv geweest bij nederland undercover.
Gewoon simpel als je nu nog opgelicht wordt door dit bedrijf dan is het echt je eigen schuld.
-
jetcars adverteerd meestal met NIEUWE APK...cliff schreef:Jeetje wat verwacht jij voor 800 euro pfff
dus je mag verwachten dat de auto dan goed genoeg is om er zeker een langer tijd mee te kunnen rijden.
heet maakt niet uit of een auto nu 20.000 euro kost, of 200 euro. als er nieuwe apk op komt, is de auto goedgekeurd, en dus geschikt bevonden om legaal over onze ween te mogen rijden.
maargoed, ik ben er mee eens dat het ook aan de consument ligt dat hij weet wat en waar hij wat koopt.
als men een TV of computer gaat kopen gaat men ook eerst informeren wat er over dat product bekend is, en hoe de verkoper is niet?
gr, bas
Ja adverteerd met een APK zeker de aflevering van nederland undercover niet gekeken.
Dan weet je dat hun APK niets voorsteld.
En APK zegt niets over of je er dan een tijd mee kan rijden,maar over de veiligheids eisen waaraan een auto moet voldoen.(remmen/schijven/gordel/verlichting/lagers.
Dus ook al is de auto APK gekeurt kan hij gewoon kapot gaan binnen 1 km rijden.
APK zegt niets over de motor.
Dan weet je dat hun APK niets voorsteld.
En APK zegt niets over of je er dan een tijd mee kan rijden,maar over de veiligheids eisen waaraan een auto moet voldoen.(remmen/schijven/gordel/verlichting/lagers.
Dus ook al is de auto APK gekeurt kan hij gewoon kapot gaan binnen 1 km rijden.
APK zegt niets over de motor.
EuroBirdV8 schreef:jetcars adverteerd meestal met NIEUWE APK...cliff schreef:Jeetje wat verwacht jij voor 800 euro pfff
dus je mag verwachten dat de auto dan goed genoeg is om er zeker een langer tijd mee te kunnen rijden.
heet maakt niet uit of een auto nu 20.000 euro kost, of 200 euro. als er nieuwe apk op komt, is de auto goedgekeurd, en dus geschikt bevonden om legaal over onze ween te mogen rijden.
maargoed, ik ben er mee eens dat het ook aan de consument ligt dat hij weet wat en waar hij wat koopt.
als men een TV of computer gaat kopen gaat men ook eerst informeren wat er over dat product bekend is, en hoe de verkoper is niet?
gr, bas
-
APK is een minimaal eisenpakket. En geeft nooit de garantie dat een wagen ook daadwerkelijk langer dan een week meegaat.
En de handelaren die wel betrouwbaar zijn, kosten vaak iets meer....maar dat wil men dan niet. Daarom blijven bedrijven als Jet Cars bestaan. Zolang er mensen zijn die niet naar kwaliteit kijken, maar alleen naar de laagste prijs, hebben zij bestaansrecht. Men doet het zelf.
En de handelaren die wel betrouwbaar zijn, kosten vaak iets meer....maar dat wil men dan niet. Daarom blijven bedrijven als Jet Cars bestaan. Zolang er mensen zijn die niet naar kwaliteit kijken, maar alleen naar de laagste prijs, hebben zij bestaansrecht. Men doet het zelf.
als je goed gelezen had was ook ik niet degene die daar een auto kocht dus verwacht ik niks voor 800 euro..Ik heb idd geen undercover geen keken en dat was ook niet eens nodig om het bedrijf niet te vertrouwen. Toen ik daar liep volede het niet goed en vertrouwde ik het voor geen meter en ben dus weggegaan.cliff schreef:Jeetje wat verwacht jij voor 800 euro pfff
LET OP: Jet Cars Rotterdam geeft zich nu ook uit als:
J C Inkoop
met een ander adres.
Dit adres is aan de achterkant van het bedrijf waar een briefje hangt dat je aan de voorkant moet zijn.
Verkoop ook je auto NIET aan dit bedrijf. Ze beloven via internet een leuke prijs, maar als je met je auto langskomt vinden ze allerlij verborgen gebreken ( zelfs door er alleen maar 100m mee gereden te hebben en verder niet naar gekeken),
vooral versleten lagers is een favoriet. Ze bieden dan nog maar een schijntje van hun originele bod.
Ron.
J C Inkoop
met een ander adres.
Dit adres is aan de achterkant van het bedrijf waar een briefje hangt dat je aan de voorkant moet zijn.
Verkoop ook je auto NIET aan dit bedrijf. Ze beloven via internet een leuke prijs, maar als je met je auto langskomt vinden ze allerlij verborgen gebreken ( zelfs door er alleen maar 100m mee gereden te hebben en verder niet naar gekeken),
vooral versleten lagers is een favoriet. Ze bieden dan nog maar een schijntje van hun originele bod.
Ron.
-
Gast123 schreef:Hoi,
Ik heb net mijn eerste autootje daar gekocht. Ik wilde er niet teveel geld aan uit geven en eerlijk is eerlijk: hij heeft erg goedkope auto's staan, ideaal voor de beginner. Ik wist niks van zwarte lijsten en dergelijke. Ik realiseerde me wel dat ik voor een paar honderd euro een jaartje wilde rijden. En dat kan.
De verkoper was eerlijk over zijn voorwaarden. Je moet zelf de auto nakijken. Hij is in de garage geweest, maar je moet zelf kijken. Daarnaast: garantie is er niet. Wilde ik ook niet per se. Voor een paar honderd euro kan je niet op de eerste rij zitten.
Wat dat betreft was het net Marktplaats of Speurders in het echt. Zelf goed kijken en luisteren. Ik heb tot op heden nog niks gehad aan het autootje. Hij loopt netjes en daar gaat het mij om.
Mijn advies is dus (voor mensen die een goedkoop autootje willen kopen bij jetcars): kan makkelijk, maar neem wel iemand mee die er verstand van heeft. Maar doe dat ook als je er een koopt van een particulier.
Ik kan helaas geen mening geven over de duurdere auto's die er staan. Dus dat zal je zelf moeten ondervinden.
Succes!
Heb je je km stand al eens NAP nagetrokken?
Ze zijn een kei in het terugdraaien van de km standen.....
Inge
-
kheb zo het id dat de koper van dat goedkope autootje dat niet interesseert en waarom zou je al de wagen verder 'ok' is
de km stand lijkt me inderdaad minder interessant, belangrijker in deze prijsklasse is of de auto goed loopt en stuurt, en er redelijk uitziet...
-
Goh, wij wisten dit dus echt niet!! En wij hadden een auto en daar boden ze €150,- voor.
Auto was meer waard. Maar we wilden er vanaf.
Toen we daar kwamen had ik gelijk al door dat dit geen zuivere koffie was. Maar goed, na netjes gewacht te hebben werden we geholpen.
Ineens allemaal dingen fout aan die wagen. Hij wilde er €50,- voor geven !!
Na nog een keer te kijken werd dat €100,-.
Nou ze gingen niet akkoord met onze €150,- en ik was blij toe.
Ik rij die wagen nog liever de haven in als dat ik het aan hun moet verkopen.
MENSEN, GEEN AUTO KOPEN OF VERKOPEN!!!! ZIJN ECHT OPLICHTERS!!!
BTW: ik werkelijk zonder overdrijven nog nooit zo'n vieze wc gezien. Echt niet normaal!!!!
Maar dit terzijde.
Auto was meer waard. Maar we wilden er vanaf.
Toen we daar kwamen had ik gelijk al door dat dit geen zuivere koffie was. Maar goed, na netjes gewacht te hebben werden we geholpen.
Ineens allemaal dingen fout aan die wagen. Hij wilde er €50,- voor geven !!
Na nog een keer te kijken werd dat €100,-.
Nou ze gingen niet akkoord met onze €150,- en ik was blij toe.
Ik rij die wagen nog liever de haven in als dat ik het aan hun moet verkopen.
MENSEN, GEEN AUTO KOPEN OF VERKOPEN!!!! ZIJN ECHT OPLICHTERS!!!
BTW: ik werkelijk zonder overdrijven nog nooit zo'n vieze wc gezien. Echt niet normaal!!!!
Maar dit terzijde.
vind dit een beetje zwak argument. Met iedere auto waarmee je bij kwikfit komt is dit het probleem.Ze vertelde me ook dat na haar aankoop ze naar kwikfit was gegaan voor een onderhoudsbeurt. De auto mankeerde van alles waaronder dat de rem versleten was!
tja Kwikfit heeft als favoriet versleten remmen liefst remschijven en wat een bijzonder goed gekozen combinatie: Jet Cars en Kwikfit, dat helemaal nooit meer doen he
-
Argumenten dat mensen die zo goedkoop shoppen zichzelf naaien zijn natuurlijk onzin.
Er zijn nu eenmaal mensen in Nederland met 0 kennis van autos en nog vertrouwen in de medemens. Deze mensen worden uitgebuit door dit soort louche handelaren en zouden tegen zichzelf in bescherming moeten worden genomen door de wet.
Neem als voorbeeld Duitsland.... Rommelen met tellers, verboden. Tevens een verplichting op het geven van garantie indien verkocht aan een particulier.
Strengere TUV eisen en gewoon 0-tolerance voor onzin.
Er zijn nu eenmaal mensen in Nederland met 0 kennis van autos en nog vertrouwen in de medemens. Deze mensen worden uitgebuit door dit soort louche handelaren en zouden tegen zichzelf in bescherming moeten worden genomen door de wet.
Neem als voorbeeld Duitsland.... Rommelen met tellers, verboden. Tevens een verplichting op het geven van garantie indien verkocht aan een particulier.
-
Ook wij zijn gisteren genaaid door Jet Cars.
Via de site autoopkoop.nl hadden we een bod gehad van € 199,00 op onze oude Citroen Xantia. Op de site hadden we alle gebreken die bekend waren vermeld, alsmede de blikschade. Foto's bijgevoegd en zo.
Allereerst hebben we bijna 2 uur zitten wachten voor we eindelijk werden geholpen. Vervolgens hebben ze een proefrit van bijna een half uur gemaakt, waarna ze met allerlei vage gebreken kwamen. Resultaat dat we met maar € 100,00 naar huis gingen en een hele vieze nasmaak.
Ik sluit mij aan bij de rest: MET EEN GROTE BOOG OM DEZE OPLICHTERS HEEN GAAN. Het is dat wij het geld hard nodig hadden, anders had ik de auto ook het liefst daar voor de deur in de fik gestoken!
Via de site autoopkoop.nl hadden we een bod gehad van € 199,00 op onze oude Citroen Xantia. Op de site hadden we alle gebreken die bekend waren vermeld, alsmede de blikschade. Foto's bijgevoegd en zo.
Allereerst hebben we bijna 2 uur zitten wachten voor we eindelijk werden geholpen. Vervolgens hebben ze een proefrit van bijna een half uur gemaakt, waarna ze met allerlei vage gebreken kwamen. Resultaat dat we met maar € 100,00 naar huis gingen en een hele vieze nasmaak.
Ik sluit mij aan bij de rest: MET EEN GROTE BOOG OM DEZE OPLICHTERS HEEN GAAN. Het is dat wij het geld hard nodig hadden, anders had ik de auto ook het liefst daar voor de deur in de fik gestoken!
Dieptriest dat er zoveel mensen het slachtoffer zijn van dit bedrijf.
Eigenlijk zou zo'n bedrijf per direct moeten worden gesloten.
Eigenlijk zou zo'n bedrijf per direct moeten worden gesloten.
-
ZF4HP18FLE schreef:Argumenten dat mensen die zo goedkoop shoppen zichzelf naaien zijn natuurlijk onzin.
U bent zeer naief. Kopen bij zulke bedrijven betekent het onderste uit de kan halen. Laten we ook zelf eens nadenken in plaats van dit door de wetgever te laten doen.
Sta er dan ook niet van te kijken als je je neus stoot aan de bodem van de kan.
Met andere woorden als je als bedrijf maar extreem lage prijzen vraagt, dan mag je de boel gewoon oplichten?jeroentje271 schreef:ZF4HP18FLE schreef:Argumenten dat mensen die zo goedkoop shoppen zichzelf naaien zijn natuurlijk onzin.
U bent zeer naief. Kopen bij zulke bedrijven betekent het onderste uit de kan halen. Laten we ook zelf eens nadenken in plaats van dit door de wetgever te laten doen.
Als de prijzen zo laag zijn vergeleken met andere betrouwbare dealers dan moet er toch wel een lampje aan gaan bij je he
Murre schreef:Met andere woorden als je als bedrijf maar extreem lage prijzen vraagt, dan mag je de boel gewoon oplichten?jeroentje271 schreef:ZF4HP18FLE schreef:Argumenten dat mensen die zo goedkoop shoppen zichzelf naaien zijn natuurlijk onzin.
Kortom als je prijzen lager zijn dan de rest, dan is oplichting een prima middel.
Want dan hadden die mensen maar beter moeten weten?
Ik vind dat een hele rare redenering.
De prijzen bij Jet cars zijn misschien wel laag, maar ook niet zo absurd laag, dat je meteen weet dat er een addertje onder het gras zit.
En ook al zijn de prijzen laag, dan moet je gewoon waar maken, wat je aanbiedt.
Als je de verhalen hier leest, dan lees je elke weer hetzelfde, verborgen gebreken die men verzwijgt, km standen waar mee gerommeld is. Gewoon oplichting dus.
Maar goed, oplichting is prima, want die mensen hadden maar beter moeten weten.
Want dan hadden die mensen maar beter moeten weten?
Ik vind dat een hele rare redenering.
De prijzen bij Jet cars zijn misschien wel laag, maar ook niet zo absurd laag, dat je meteen weet dat er een addertje onder het gras zit.
En ook al zijn de prijzen laag, dan moet je gewoon waar maken, wat je aanbiedt.
Als je de verhalen hier leest, dan lees je elke weer hetzelfde, verborgen gebreken die men verzwijgt, km standen waar mee gerommeld is. Gewoon oplichting dus.
Maar goed, oplichting is prima, want die mensen hadden maar beter moeten weten.