LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lindorff B.V.

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
jeanne-veghel
Berichten: 2924
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

tjee, ze werken ook in de avond. Harde werkers vind ik dat. :mrgreen:

rene117
Berichten: 698
Lid geworden op: 12 mei 2007 10:14

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door rene117 »

beste mevrouw bos stop nu eens met het incaseren van bedragen meer dan 5 jaar en lees dit nu maar eens



Verjaringstermijn voor contractuele vorderingen: 5 jaar
Naast de algemene verjaringstermijn, heeft de wet voor een aantal rechtsvorderingen de verjaringstermijn ingekort naar vijf jaar. Een vordering die uit een overeenkomst voortvloeit, bijvoorbeeld een geldvordering of een huurvordering, verjaart na vijf jaar (art 3:307 BW).

Na verloop van vijf jaren nadat de vordering opeisbaar is geworden, kan betaling niet meer worden afgedwongen (via de rechter). Deze geldvordering blijft dan wel nog bestaan, maar de wederpartij kan dan - juridisch - niets meer ondernemen om betaling hiervan af te dwingen.

Consumentenkoop: 2 jaar
Is er sprake van een consumentenkoop, dat wil zeggen een overeenkomst waarbij de koper een particulier is en de verkoper handelt in de uitoefening van beroep of bedrijf, geldt er zelfs een verjaringstermijn van twee jaren (artikel 7:28 BW). Na twee jaren kan de verkoper dan ook geen betaling meer afdwingen.

dus is jammer voor uw mevrouw bos dus stop hier mee
met vriendelijke groeten rene117 van uit thailand

john33
Berichten: 29
Lid geworden op: 06 jan 2010 20:32

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door john33 »

Lindorff schreef:@ John 33;

U heeft aangegeven dat u bent aangeschreven betreffende een vordering door Lindorff B.V. en dat u graag meer informatie hierover wilt ontvangen.
GOED LEZEN MEVROUW BOSCH :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

We hebben NOOIT een schrijven ontvangen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alleen bizarre telefoontjes :evil:

En reeds 2x verzoek tot specificatie per email ingedient (incl. ontvangst/lees bevestiging).

Rest my case.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Pavlova, in dit geval toch verdacht niet?

Alleen bellen, maar niet eens een brief sturen.
Klinkt als een hele grote administratieve fout - en hun persoon die hier struint, leest dus niet eens.

Daarom dus mijn advies om "mevrouw bosch" niet te vertrouwen.

Pavlova
Berichten: 512
Lid geworden op: 05 feb 2008 20:30

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door Pavlova »

Guardian72 schreef:Pavlova, in dit geval toch verdacht niet?

Alleen bellen, maar niet eens een brief sturen.
Klinkt als een hele grote administratieve fout - en hun persoon die hier struint, leest dus niet eens.

Daarom dus mijn advies om "mevrouw bosch" niet te vertrouwen.
Ik wil daar niet de kwalificatie "verdacht" aan gaan hangen eerlijk gezegd (wat is dan verdacht? Klinkt wel alsof er gedacht wordt dat er een complot tegen john33 gaande is...). Hooguit onhandig dat er niet goed gelezen is.

Daarnaast zullen er vast wel brieven verzonden zijn, maar naar een verkeerd adres, aangezien john33 aangaf tijdens het telefoongesprek van begin december zijn huidige adres te hebben doorgegeven. Klinkt niet onlogisch, niet?

Wat ik erger vind eerlijk gezegd is dat Lindorff (nog) niet op de mailtjes van john heeft gereageerd... :(

@john33: In tegenstelling tot Guardian72 geef ik je het advies om wel een mail naar mevrouw Bosch te sturen. Er zijn ook mensen die op dit forum gemeld hebben dat dit wel een oplossing bracht, en ik heb geen redenen om aan te nemen dat die berichtjes vals zijn of iets dergelijks.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door snepke »

Oeps had een pb naar John 33 gestuurd,per ongeluk verkeerd icoontje aangeklikt is het bij Mevr Bosch aangekomen
Stond niets verkeerds in,maar wel een mailtje in mijn postvak.
Dat ik me niet aan de gedragsregels hou van het forum(hadden ze me allang er afgegooid)en dat ze het hebben gemeld bij de moderators( heb niets gehoord van de moderators) en dat er rectificaties van mijn berichten hebben plaatsgevonden(kan niets ontdekken bij mijn berichten)en dat het verboden is zonder toestemming van Mevr Bosch berichten te plaatsen van haar die aan mij gericht zijn.
Aldus Mevr Bosch.Volgens mij heb ik niets getekend of zo van geheimhouding en ik heb niet gevraagd of ze mij mailtjes wil sturen(ongevraagde mailtjes dus) en mag ik met mijn post doen wat ik wil.
Ik vind dit wel bedreigend overkomen,ik schrijf hier geen leugens of sterke verhalen,het is gewoon zoals ik het hier meld.
En ze proberen me weer te intimideren en te overbluffen.jee ik mag de waarheid niet schrijven,maar doe het toch.(in dat pb voor john33 had ik geschreven dat hij de andere forums van Lindorff is moest lezen en als hij contact met Mevr Bosch opnam zich niet gek moest laten maken,want Mevr Bosch brengt het zo dat je het zelf gaat geloven dat je schuld hebt)
Laatst gewijzigd door snepke op 29 jan 2012 22:50, 3 keer totaal gewijzigd.

De Tegenpartij
Berichten: 389
Lid geworden op: 29 mei 2008 17:14

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door De Tegenpartij »

Lindorff kan maar op één manier communiceren Snepke; dreigen en intimideren. Gezien alle zaken die van Lindorff voorbij komen, en die ik uit de praktijk ken, denk ik dat Guardian gelijk heeft. Het heeft geen zin om mails naar Lindorff te sturen, zonde van je tijd.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door snepke »

Mee eens.

jeanne-veghel
Berichten: 2924
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

De Tegenpartij schreef:Lindorff kan maar op één manier communiceren Snepke; dreigen en intimideren. Gezien alle zaken die van Lindorff voorbij komen, en die ik uit de praktijk ken, denk ik dat Guardian gelijk heeft. Het heeft geen zin om mails naar Lindorff te sturen, zonde van je tijd.
Inderdaad zonde van je tijd. Wel beangstigend hoor, dat zo'n mevrouw er dat soort praktijken op na houdt. :evil:
Ze doet dit namelijk ook nog tegen onschuldige klanten, die niets fout hebben gedaan.
Je moet maar het lef hebben. :mrgreen:

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door snepke »

Weet je ze vallen mij nu aan dat ik me niet aan de gedragsregels hou van dit forum en dat ze dat gemeld hebben,ze sturen dat wel per mail.
Maar ze bezorgen wel mensen onterecht een hartverzakking ,dat mag wel en 2 jaar door blijven gaan ,dat noem ik geen goed gedrag.
Als hun ook volgens de gedragregels werken en hun huiswerk goed doen,dan hoeft niemand geen negatieve dingen op het forum te zetten.
Maar als je kijkt hoeveel topic's er van Lindorff op staan ,lappen ze de regels van fatsoen aan hun laars.
En als je er iets over schrijft beginnen ze weer te dreigen en te intimideren ,terwijl ze zelf fout zitten.
Ik heb ze niets misdaan ,ik schrijf hier de dingen die zij me hebben aangedaan en dat mag ik schijnbaar niet,want dan hou ik me niet aan de gedragsregels en dat wordt dan gemeld bij de moderator
Laatst gewijzigd door snepke op 29 jan 2012 22:50, 1 keer totaal gewijzigd.

jeanne-veghel
Berichten: 2924
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

snepke schreef:Weet je ze vallen mij nu aan dat ik me niet aan de gedragsregels hou van dit forum en dat ze dat gemeld hebben,ze sturen dat wel per mail.Maar ze bezorgen wel mensen onterecht een hartverzakking ,dat mag wel en 2 jaar door blijven gaan ,dat noem ik geen goed gedrag.Als hun ook volgens de gedragregels werken en hun huiswerk goed doen,dan hoeft niemand geen negatieve dingen op het forum te zetten.Maar als je kijkt hoeveel topic's er van Lindorff op staan ,lappen ze de regels van fatsoen aan hun laars.En als je er iets over schrijft beginnen ze weer te dreigen en te intimideren ,terwijl ze zelf fout zitten.Ik heb ze niets misdaan ,ik schrijf hier de dingen die zij me hebben aangedaan en dat mag ik schijnbaar niet,want dan hou ik me niet aan de gedragsregels en dat wordt dan gemeld bij de moderator
Is Lindorff eigenlijk wel bekend met het woord GEDRAGSREGELS?
Laten ze het effe opzoeken in het woordenboek, voordat ze er iemand mee om de oren slaan.
Dan kunnen ze dat woord gebruiken, op het moment dat het ook passend is. :mrgreen:

rene117
Berichten: 698
Lid geworden op: 12 mei 2007 10:14

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door rene117 »

je mag plaatsen wat jij op je mail krijg en daar heeft lindorff niets over tezegen het word weer eens tijd dat radar er weer een programma over maakt over dit bedrijf en ik plaats wat ik wil wat ik via mijn mail krijg daar dus zal je daar maar niet te druk over maken

groetjes uit thailand hier is het 35 graden

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door snepke »

en hun persoon die hier struint, leest dus niet eens.

Daarom dus mijn advies om "mevrouw bosch" niet te vertrouwen.
Klopt zien het woord Lindorff en klimmen gelijk in de pen de rest zien ze niet.
Als je iets wil oplossen lees dan wat er geschreven wordt,en begin niet gelijk te kakelen als een kip zonder kop dat bespaart een heleboel negatieve reclame voor jullie en een boel ellende voor de tegenpartij
Laatst gewijzigd door snepke op 29 jan 2012 22:51, 2 keer totaal gewijzigd.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door jor »

snepke schreef:Weet je ze vallen mij nu aan dat ik me niet aan de gedragsregels hou van dit forum en dat ze dat gemeld hebben,ze sturen dat wel per mail.ik schrijf hier de dingen die zij me hebben aangedaan en dat mag ik schijnbaar niet,want dan hou ik me niet aan de gedragsregels en dat wordt dan gemeld bij de moderator
En? Het zijn nog altijd de Moderators hier die daar dan naar kijken en zolang je niet gaat schelden of op een andere manier de regels van dit forum overtreed ( al denk Mvr Bosch van wel ) gebeurd je niets! Zij heeft hier geen inspraak en onze Mods zijn onafhankelijk.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door snepke »

Dank je jor, ik dacht al dat ik verkeerd bezig was,maar ik had ook geen aanpassingen aan mijn berichten gezien ,en of ze het nu echt gemeld heeft of dat het bluf is,ze bekijken het maar.Ik heb het helemaal gehad met die kliek inclusief mevr Bosch,.En als mevr Bosch weer iets te melden heeft moet ze dat maar hier op het forum doen en niet per mail .

jeanne-veghel
Berichten: 2924
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

@snepke

Je bent juist harstikke goed bezig hoor. :D

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Ik vond de respons van Snepke ook helemaal niet onjuist, of wat dan ook.

De reactie van Lindorff komt op mij over als "angstig".
Want, een ervaringsdeskundige van hun al dan niet bewuste wanbeleid, en onwil om het gelijk van hun slachtoffers te erkennen, kan natuurlijk voor nieuwe slachtoffers van nut zijn, om vol te houden als zij zeker weten en aan kunnen tonen dat Lindorff en zijn opdrachtgevers een fout gemaakt hebben.

Als je te goeder trouw bent, zou je volgens mij uit moeten gaan van het feit dat overal fouten gemaakt kunnen worden. Zowel door een opdrachtgevern (zoals CD) als door een klant van opdrachtgever - die mischien een betaling heeft gemist.

Maar stug doorgaan ondanks bewijs dat men fout zit, grenst m.i. aan het onbehoorlijk - vandaar mijn wantrouwen naar dit bedrijf.
En, helaas, meerdere incassoclubjes zijn zo - anders wat dit deel van het forum toch een stuk leger.

ron1
Berichten: 811
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door ron1 »

Ik ben het er wel, maar ook weer niet mee eens.....tot zover.....

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door snepke »

Nog iemand henk1450 die een onterechte vordering heeft gehad.Hebben ze ook weer royement gevraagd.19jan uitspraak.Bij overig juridisch/financieel(schadeloosstelling).Hebben ze bij Lindorff soms een plank voor hun hoofd,ze blijven aan de gang,of zouden ze met de crisis geldgebrek hebben.Dit is toch niet te geloven.Hier ga je toch van over je nek,ze blijven aan de gang

jvn
Berichten: 221
Lid geworden op: 15 jul 2009 13:55

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door jvn »

Logisch dat ze aan de gang blijven,mede doordat wij een overheid hebben die er totaal niet in geintresseerd is om er iets aan te doen.
En dat weten die lui maar al te goed. :!:
Maar gelukkig hebben wij nog rechters in Nederland :D
Mijn ervaring is dat die mensen maar voor drie dingen bang zijn :
1 de rechter
2 publciteit
3 de belastingdienst / FIOD
En :!: Het forum van TROS RADAR en TROS OPGELICHT :!:

Gesloten