LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
box45
Berichten: 81
Lid geworden op: 05 nov 2009 17:26

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door box45 »

Deezj, jammer dat ze in de winkel niet de juiste uitvoering hadden staan, stuur een mail naar [email protected] vraag daar of ze kunnen zien of je model ( miami) klaar staat, je kan vragen naar marco. succes gewenst

gorrie78
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 dec 2009 12:10

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door gorrie78 »

Beste Tikoz,

Ook wij hadden de bank met de naam Mighty besteld....en zijn er sinds vrijdag achter dat deze niet meer geleverd gaat worden. Daarom zijn we gister naar Leiderdorp gegaan. En daar stonden nog 2 sets van deze bank...wij hebben dus 'het geluk' gehad dat we alsnog onze bank op konden halen....kan de moeite waard zijn om daar nog even een kijkje te gaan nemen. Ook in Rotterdam staat ie nog. Je moet idd wel zelf voor vervoer zorgen, maar voor nog geen €30 huur je bij een bouwmarkt een overdekte aanhangwagen. Kost een beetje moeite, maar dan heb je wel je bank. Veel succes

Deezj
Berichten: 13
Lid geworden op: 20 dec 2009 13:16

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door Deezj »

@Box45. Dank nogmaals voor je reply. Ik kreeg ook via via de naam van Kartell Collections door in Culemborg, Is dat hetzelfde bedrijf?
Een mailtje naar Krath is in ieder geval onderweg.

box45
Berichten: 81
Lid geworden op: 05 nov 2009 17:26

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door box45 »

Deezj, nee zijn niet dezelfde bedrijven, alleen de namen lijken sterk op elkaar, maar iig succes gewenst en graag gedaan

gouda777
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 dec 2009 11:15

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door gouda777 »

Bedankt box 45. Nano is inderdaad weer open en ze hebben al contact opgenomen (ze houden het Forum goed bij!) Salontafel gaat alsnog geleverd worden.

Deezj
Berichten: 13
Lid geworden op: 20 dec 2009 13:16

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door Deezj »

Heb op aanraden van box45 contact gezocht met Krath in Culemborg. Zij hebben mij in contact gebracht met een winkel in Volendam (Carre) en daar hebben we gisteren precies de bank kunnen bestellen die we wilden.
Echt een topservice van zowel Krath als Carre. Keurig de garantie geregeld dus wij zijn helemaal blij. Een dikke pluim voor deze 2 bedrijven en @box45, dank voor je tip!!

KILSDONK
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 dec 2009 15:42

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door KILSDONK »

Wij waren in afwachting van onze bank (bardolino, 3-zits , chaise longue) van isassi. Hij zou er net voor de kerst zijn maar helaas. € 319 aanbetaald met CBW garantie.

Wij vragen ons af wat is nu het beste om te doen? Hoe krijgen we alsnog deze bank en hoe gaan we om met de gedane aanbetaling?

Alvast dank voor je reactie!

Groeten Jetske

box45
Berichten: 81
Lid geworden op: 05 nov 2009 17:26

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door box45 »

Beste Kilsdonk, jullie order was nog niet bevestigd ten tijde van het faillisement, stuur een order naar [email protected] refereer aan isassi inkooporder 009514, jullie order nummer 15012 en vraag hoe nu verder, zeer waarschijnlijk krijg je door hoe verder te handelen. succes hiermee,

ter informatie voor iedereen per 1 januari 2010 ga ik werken bij een nieuwe werkgever dus zal ik waarschijnlijk dit forum minder snel bekijken en antwoorden.

Kipper
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 nov 2009 23:06

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door Kipper »

Hallo Box45,

Ik zie dat je hier al een heleboel mensen hebt kunnen helpen. Fantastisch goed werk van je!
Onze bank zou in november al geleverd worden, en ik snap inmiddels waarom dat niet gebeurd is. Helaas ben ik wat traag van begrip geweest, hoop niet dat mijn bank inmiddels al via een of andere faillisementsverkoop verdwenen is. Enfin, mocht je nog informatie hebben dan hoor ik het graag. Het gaat om een model Sedico. Bonnr is 13873. Ik zag in een eerder bericht dat Krath Collection de leverancier is, maar het is me niet helemaal duidelijk uit dat bericht of Krath ook nog zou beschikken over mijn bank.

Succes in je nieuwe baan!

box45
Berichten: 81
Lid geworden op: 05 nov 2009 17:26

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door box45 »

Beste Kipper, je bank was in ieder geval niet in het magazijn toen iSASSI failliet is verklaard, waarschijnlijk was de bank toen wel in of net uit productie bij deze leverancier. Ik raad je aan om toch contact met hun op te nemen, zoals gezegd is de naam van dit model bij de leverancier miami, mogelijk neemt het bedrijf in Volendam je aanbetaling over indien dit een cbw erkend bedrijf is. Ik wens je iig veel succes

roaldbakker
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 dec 2009 11:09

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door roaldbakker »

Wij hebben de bank mighty besteld (bonnummer 14008) en een aanbetaling gedaan op 4 april 2009. Ook hebben wij extra elementen besteld.
Kunnen wij deze nog ergens krijgen ??

box45
Berichten: 81
Lid geworden op: 05 nov 2009 17:26

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door box45 »

Roald hierbij een lijst welke het model mighty moeten kunnen bestellen:BRIGHT LIVING DEN HAAG
CASA COSI ALMERE
DE BOKKESPRONG WADDINXVEEN
DE INTERIEURFABRIEK EINDHOVEN EINDHOVEN
DE WOERD WERELDS WONEN LEIDEN
DRIEHOEK MEUBELEN AMSTERDAM AMSTERDAM
EIJERKAMP VEENENDAAL ZUTPHEN
EIJERKAMP, WOONBOULEVARD ZUTPHEN
FABRICATI OVERTOOM AMSTERDAM
FLOW ROTTERDAM
HIP WONEN ROTTERDAM ROTTERDAM
INTERNOVA LINDENGRACHT AMSTERDAM
INTERNOVA OUTLET AMSTERDAM
KIEVEEN EXCLUSIEF LOENEN (GLD)
KOSNOVA ROTTERDAM KRIMPEN AAN DEN IJSSEL
LENT B.V. (LOEK DE LEEUW) DEN HAAG
MC MEUBELEN AMSTELHOEK AMSTELHOEK
MELCHIOR INTERIEUR DEN HAAG DEN HAAG
MEUBELFACTORY DE GOORN
OLD INN WONEN DIRKSHORN
OTAK ASSEN ASSEN
OTAK BODEGRAVEN BODEGRAVEN
OTAK DOKKUM DOKKUM
OTAK DRACHTEN DRACHTEN
OTAK EMMEN (PEHAM B.V.) EMMEN
OTAK ENSCHEDE ENSCHEDE
OTAK GRONINGEN GRONINGEN
OTAK JOURE JOURE
OTAK LEEUWARDEN LEEUWARDEN
OTAK MEPPEL ROGAT
OTAK OPHEUSDEN OPHEUSDEN
OTAK TER AAR TER AAR
OTJE VAN POTJE RIJSSEN
OTJE VAN POTJE RIJSSEN
TOP SELECTED SOFAS WOLVEGA
TOP SELECTED SOFA'S GOES GOES
WILLEMS WOON WERELD AMSTERDAM
WONEN & SFEER HEERENVEEN
WOONWINKEL ZEVENAAR ZEVENAAR
X5 ZAANDAM BV ZAANDAM/SLIEDRECHT

succes hiermee

richardhuijbers
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jan 2010 22:27

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door richardhuijbers »

Help!, ook wij kochten 18 oktober 2009 een bankstel bij iSassi (Glorenza).
Volgende week de sleutel van ons nieuwe huis en helaas geen bank!
Kan iemand mij vertellen of deze bank ergens anders te koop is?

box45
Berichten: 81
Lid geworden op: 05 nov 2009 17:26

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door box45 »

Beste Richard heb je heel toevallig een bonnummer en de naam wat op de bon vermeld staat? kan ik je misschien wat info geven

box45
Berichten: 81
Lid geworden op: 05 nov 2009 17:26

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door box45 »

Beste Richard als je bonnummer 14993 is en er geen aanbetaling is gedaan, was de order niet bevestigd door de leverancier ten tijde van het faillisement, zeer waarschijnlijk is het model te bestellen bij Kosnova in het Alexandrium, of bij het Posthuys in Bergschenhoek en bij Flow ook in Bergschenhoek en bij Gaaff in Voorburg, de fabrieksnaam is flex. Mocht je niet in de buurt wonen van bovengenoemde meubelzaken kan je een mail sturen naar de vertgenwoordiger in Belgie, [email protected] stuur de mail ter attentie van sandra, succes

richardhuijbers
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jan 2010 22:27

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door richardhuijbers »

box45 schreef:Beste Richard heb je heel toevallig een bonnummer en de naam wat op de bon vermeld staat? kan ik je misschien wat info geven

Hallo box 45,
wat een snelle reactie! Ons bonnummer is 14993.

WvHelden
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jan 2010 13:20

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door WvHelden »

Hallo box45,

Ik hoop dat je ons ook verder kunt helpen, wij hebben onder bonnr 11745 een fauteuil PULA en een hocker PAVIA besteld. Alles stond op het punt van uitleveren, maar dit helaas niet doorgegaan, waar kunnen we deze spullen nog meer krijgen?

Alvast bedankt!

box45
Berichten: 81
Lid geworden op: 05 nov 2009 17:26

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door box45 »

Hallo W van Helden, op dit ordernummer staat geen pula en pavia. Mogelijk kan je je bestelling ook vinden in de winkels van iSASSI daar word nu een uitverkoop gehouden hebben ze het daar niet, mail je verzoek naar [email protected] vraag naar Luuk, dit is het e-mail adres van de vertegenwoordiger welke je zeker te weten kan helpen aan je fauteuil en hocker zie ook http://www.effezeta.it succes gewenst

Danya_rachel
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 jan 2010 15:28

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door Danya_rachel »

Geachte gedupeerden,
U kunt het beste gebruik maken van de CBW voorwaarden, (www.cbwerkend.nl - veilig kopen - actuele faillissement)
waardoor u een vervangende aankoop kunt doen waar dan het aanbetaalde bedrag van uw koopovereenkomst vanaf getrokken word.
Enkele modellen van deze meubelzaken kunnen wij eventueel nog voor u uit leveren of bestellen minus de aanbetaling. Dit kan door een registratie formulier van CBW in te leveren + de orderbevestiging. Als u kontakt opneemt via de mail met daarin de aankoop gegevens dan kan ik voor u nagaan of het mogelijk is deze voor u te bestellen. [email protected]
vr.gr. Rachel
Gaaff Interieur
Herenstraat 130
2271 CL Voorburg
0703875122 - www.gaaff.com -

box45
Berichten: 81
Lid geworden op: 05 nov 2009 17:26

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door box45 »

Beste Danya, uiteraard is het voor de gedupeerde het beste om te doen, ik voel me ook zeker niet aangevallen door jou door deze reactie van mij hoor:) alleen als mensen vragen waar een x model te koop is en ik kan dit doorgeven doe ik dat zeker gezien alle alle andere benamingen die isassi en nano voerden. Verder ben ik blij te lezen dat ik diverse gedupeerde heb kunnen helpen en oa jullie als bedrijf klandizie hebben kunnen bezorgen, ik wens jullie veel succes

Gesloten