Al 2 weken probeer ik een persoonlijke OV chipkaart te bestellen via de site van het GVB.
Via deze site kan je dus een kaart aanvragen echter als je het Aanvraagformulier.
Maar daar dien je in te loggen anders geraakt men niet verder.
Heb al meerdere malen getelefoneerd hierover en ben nog steeds wachtende op antwoord.
Dus men promoot iets wat je dus niet kan bestellen.
Er komen vele klachten zei een medewerker van de klantenservice, maar daar blijft het dus bij.
Zijn er nog mensen met hetzelfde probleem?
Vermoedelijk wel en zou misschien toch een mooi onderwerp zijn voor Tros Radar.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] OV chipkaart aan 1.50€ niet te verkrijgen via website gvb.nl
-
Re: OV chipkaart aan 1.50€ niet te verkrijgen via website gvb.nl
Haha nou voorlopig is heel die chipkaart nog steeds een zootje. Men roept allemaal dat deze niet meer te kraken is geweest, maar men heeft er nog niets aan gedaan om dat te voorkomen. Nu het teveel geld gaat kosten, wilt men het er nog verder doorheen drukken en loopt alles door elkaar heen. Er gaat nog teveel mis hierin en dat zal nog wel even lang zo blijven duren.
Zullen we eerst maar eens zorgen dat dat eens doet waar ie voor gemaakt is? Het hele gedoe rond dat kraken komt daarna wel...
Hallo,
Ben er ook achter dat de klantenservice van de GVB liegt tegen zijn klanten. Helaas is mij dit overkomen.
30 September stond in mijn lokale krant dat ik voor EUR.1,50 een persoonlijke OV-chipkaart kon kopen en vanaf 1 oktober was het namelijk Eur.7,50. Gelijk natuurlijk naar www.gvb.nl en bestellen. Maar helaas het was Eur.7,50. De medewerkster van de GVB wist mij te vertellen dat er een fout op de site stond en daarom werd de actie verlengd. De volgende dag op 1 oktober weer gebeld en ik zou teruggemaild worden als het gewijzigd was op de site. Toch vertrouwde ik het niet en op 2 oktober weer gebeld. En wat was het geval de medewerkster die ik nu aan de telefoon had vertelde doodleuk dat het gewoon Eur.7,50 was. Wel kon ik een klacht indienen. En over een week zal ik antwoord krijgen. Ben benieuwd of ik nog antwoord zal krijgen. Gelukkig ben ik niet afhankelijk van het openbaar vervoer maar dit leek mij een leuke aanbieding voor een gezin van vijf personen.
Ben er ook achter dat de klantenservice van de GVB liegt tegen zijn klanten. Helaas is mij dit overkomen.
30 September stond in mijn lokale krant dat ik voor EUR.1,50 een persoonlijke OV-chipkaart kon kopen en vanaf 1 oktober was het namelijk Eur.7,50. Gelijk natuurlijk naar www.gvb.nl en bestellen. Maar helaas het was Eur.7,50. De medewerkster van de GVB wist mij te vertellen dat er een fout op de site stond en daarom werd de actie verlengd. De volgende dag op 1 oktober weer gebeld en ik zou teruggemaild worden als het gewijzigd was op de site. Toch vertrouwde ik het niet en op 2 oktober weer gebeld. En wat was het geval de medewerkster die ik nu aan de telefoon had vertelde doodleuk dat het gewoon Eur.7,50 was. Wel kon ik een klacht indienen. En over een week zal ik antwoord krijgen. Ben benieuwd of ik nog antwoord zal krijgen. Gelukkig ben ik niet afhankelijk van het openbaar vervoer maar dit leek mij een leuke aanbieding voor een gezin van vijf personen.
Via http://www.arriva.nl/ov-chipkaart/perso ... chipkaart/ kun je nog steeds een persoonlijke ov chipkaart voor 1,50 euro bestellen.
Ik probeer dus al een ruime maand 3 van die kaarten voor mijn kinderen aan te vragen maar ik blijf steken op de volgende dingen:
Iemand die het wel gelukt is?
- hij pakt de 1.50 kaart niet, lukt dat wel dan
pakt hij de foto niet, lukt dat wel dan
blijft hij zomaar steken of
hij gooit me er weer uit
en kom ik dan eindelijk helemaal bij het betalen, doet de ideal het niet!
Iemand die het wel gelukt is?
Inderdaad een beetje brakke site/systeem.
Bij mij pakte hij eerst ook een paar keer de 1,50 kaart niet.
Daarna wilde hij bij mij de foto ook niet pakken.
Ik weet niet welke internetbrowser je gebruikt.
Bij mij hielp het om in internet explorer te doen ipv firefox.
Mijn man deed het daarna ook internet explorer en bij hem lukte alles in 1 keer.
Bij mij pakte hij eerst ook een paar keer de 1,50 kaart niet.
Daarna wilde hij bij mij de foto ook niet pakken.
Ik weet niet welke internetbrowser je gebruikt.
Bij mij hielp het om in internet explorer te doen ipv firefox.
Mijn man deed het daarna ook internet explorer en bij hem lukte alles in 1 keer.