KPN helpdesk gebeld en dit door gegeven. volgens de medewerker was mijn account nog gewoon actief maar na speurwerk bleek de ok te kloppen. Hij heeft alles stopgezet en een klacht intern gestuurd daar hij van mening was dat de overstapservice behoorde te werken ne de klant niet zelf achter alles aan moest gaan. Binnen 10 dagen zou ik bericht krijgenTot zover ging alles perfect
Na enkele dagen kreeg ik een Email met de rekening voor internetplus bellen van KPN . Daar ik geen zin meer had om voor 10 ct p/m in de wacht te staan een klacht per E mail neer gelegd en KPN meegedeeld dat ik het niet eens met de rekening was en deze zou storneren zodra hij werd geind.
Onder tussen waren de 10 dagen verstreken en nog steeds geen bevestiging van de opzegging en maar weer eens gebeld met de helpdesk. In het systeem stond mijn account dus nog steeds actief waarop ik geirriteerd vroeg wat de collega van het gesprek 10 dagen ervoor dan wel had gedaan.Het advies was bel maar met Telfort wat ik ook heb gedaan maar daar kreeg ik weer te horen Telfort had het goed gedaan maar omdat KPN niet meewerkte moest ik het eigenlijk maar zelf uitzoeken
Weer KPN gebeld en zelf de boel maar gestopt wat direct per mail werd bevestigd
Hedenwerd het account eindelijk afgesloten en ik kon ook direct geen mail meer ophalen van mijn kpn adres. Dit kon ik door 3,90 te betalen weer doen
Het bedrag van de rekening was onder tussen ook al geind dit heb ik direct gestorneerd waarop ik een mail kreeg dat ik deze binnen enkele dagen moest betalen anders werd ik afgesloten.
Om een lang verhaal eigenlijk kort te maken de overstapservice klopt voor geen meter . Je kun beter zelf opzeggen maar dan heb je dubbele kosten gedurende 1 maand