LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] aanrijding letselschade

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
comeyer
Berichten: 95
Lid geworden op: 10 jan 2010 14:16

aanrijding letselschade

Ongelezen bericht door comeyer »

In augustus ben ik tijdens het wegrijden vanuit een parkeervak aangereden door een andere auto, ik stond al op de weg en had hem al in de 1e versnelling en reed net een stukje vooruit. Maar tijdens het optrekken ramde een auto mij op de achterkant. Nu had ik terplekke geen problemen maar na enkele dagen ging mijn nek en mijn onderrug pijntjes geven, nu ben ik wel een bijter maar ik kan het erg goed merken wanneer ik eventueel 20 kilo zou moeten tillen, ook wanneer ik lang stil sta heb ik pijn in mijn onderrug. Maar mijn nekpijn is het vervelends, wanneer ik naar boven kijk voelt mijn nek pijnlijk en ook over mn schouder kijken is lastig. daarnaast heb ik ook vaak duizelingen en hoofdpijn. zelfs het autorijden is zeer gevaarlijk voor mij waardoor ik het maar achterwege laat.
Weet iemand wat ik kan doen?

jeanne-veghel
Berichten: 2924
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: aanrijding letselschade

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

comeyer schreef:In augustus ben ik tijdens het wegrijden vanuit een parkeervak aangereden door een andere auto, ik stond al op de weg en had hem al in de 1e versnelling en reed net een stukje vooruit. Maar tijdens het optrekken ramde een auto mij op de achterkant. Nu had ik terplekke geen problemen maar na enkele dagen ging mijn nek en mijn onderrug pijntjes geven, nu ben ik wel een bijter maar ik kan het erg goed merken wanneer ik eventueel 20 kilo zou moeten tillen, ook wanneer ik lang stil sta heb ik pijn in mijn onderrug. Maar mijn nekpijn is het vervelends, wanneer ik naar boven kijk voelt mijn nek pijnlijk en ook over mn schouder kijken is lastig. daarnaast heb ik ook vaak duizelingen en hoofdpijn. zelfs het autorijden is zeer gevaarlijk voor mij waardoor ik het maar achterwege laat.
Weet iemand wat ik kan doen?
Ten eerste kun je een letselschadeadvocaat vrijblijvend benaderen en hem
vragen welke stappen je kunt ondernemen.
Kijk eens op www.van-dort.nl of bel ze 043-3540041
Het betreft Van Dort Letselschade en ik heb er zeer goede ervaringen mee.

hanz
Berichten: 387
Lid geworden op: 07 jun 2005 18:57

Re: aanrijding letselschade

Ongelezen bericht door hanz »

Hoi Comeyer,

Ik neem aan dat je bedoeld of iemand weet wat je `lichamelijk`kan doen aan die "pijntjes" die je nog hebt?
Gewoon doen wat je normaal ook gewend was te doen zonder dat daarbij je klachten toenemen of er nieuwe klachten bijkomen.
Als het goed is komt dat alles wel weer in orde.
Blijf je toch klachten houden, of worden je bestaande klachten erger, overweeg dan naar je huisarts te gaan voor onderzoek om mogelijke ernstigere oorzaken uit te sluiten.
Maar vooralsnog zou ik me niet al te veel zorgen maken hoor.

Beterschap en groet,

Hanz

jeanne-veghel
Berichten: 2924
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: aanrijding letselschade

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

De Topic staat onder Letselschade en ik neem aan dat er niet wordt
rondgelopen, zonder dat hij een arts heeft geraadpleegd.

Ik neem ook aan dat wij geen dokters-online zijn op dit forum.
Ook het advies van niet te veel zorgen maken vind ik niet kunnen,
omdat in het verleden is gebleken, dat achteraf men beter wat sneller
naar de dokter had kunnen gaan.

Mocht het ongeval gebeurd zijn zonder dat hij schuld heeft, is het zeker
verstandig een advocaat te raadplegen, anders kan het in de papieren
gaan lopen bij blijvend letsel, als dat straks aan de orde mocht zijn.

comeyer
Berichten: 95
Lid geworden op: 10 jan 2010 14:16

Re: aanrijding letselschade

Ongelezen bericht door comeyer »

Zoals ik al eerder vertelde kreeg ik niet dezelfde dag de klachten, maar wel enkele dagen later. Kom ik eerder moeiteloos 80 kilo tillen nu heb ik al last bij 20 kilo tillen. Ik doe/deed aan fitness. Ook mn nek is gewoon naar de vervelend en ik kan lang niet meer alles doen. ik ga er daarom ook werk van maken.
dit kan ik gewoon niet accepteren.

jeanne-veghel
Berichten: 2924
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: aanrijding letselschade

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

Mijn advies is dus echt, neem vrijblijvend contact op met
van Dort letselschade en ze gaan je zeker informeren
over wat je kunt doen.
Wacht er niet te lang mee, ivm de aansprakelijkheid.

Wens je sterkte en succes ermee.

tinkerbel24
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 jan 2010 10:03

Re: aanrijding letselschade

Ongelezen bericht door tinkerbel24 »

heb in juli,tydens mij werk(thuiszorg)een aanrijding gehad,mevr.verleende mij geen voorrang,dus ik klapte er met redelijk hoge snelheid tegen haar aan,
na een uur op de sleepwagen te hebben gewacht begon ik duizelig te worden en rare pijn in mijn nek en schouders.
ben gelijk naar de huisarts gegaan en pijnstilling gehad,heb 4,5 weken echt niks kunnen doen en heel veel pijn gehad.(hoofdpijn,nek/schouder,concentratie)
daarna 2x pw fysio 8wkn lang.soms gaat t 2wkn beter,dan weer een terugval.
ook hierdoor is mijn contract niet verlengt,het erge is dat ik een min/max contract had (min 2 uur)laatste 4 mnd had ik veel gewerkt maar de tegenparty neemt het gemiddelde van het hele jaar.dus nu erg weinig inkomsten,heb een letsleschade advocaat die er toch redelijk wat uit haald,maar mijn maandelijkse inkomsten ben ik kwijt,mijn baan,meer uren,vast contract.
zit nu al een half jaar thuis,en word nu onderhand wel erg down van het thuiszitten.
ik wil weer wat doen,maar door mijn klachten kan ik nog niks.
hoelang zouden de klachten nog kunnen blijven?

jeanne-veghel
Berichten: 2924
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: aanrijding letselschade

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

tinkerbel24 schreef:heb in juli,tydens mij werk(thuiszorg)een aanrijding gehad,mevr.verleende mij geen voorrang,dus ik klapte er met redelijk hoge snelheid tegen haar aan,
na een uur op de sleepwagen te hebben gewacht begon ik duizelig te worden en rare pijn in mijn nek en schouders.
ben gelijk naar de huisarts gegaan en pijnstilling gehad,heb 4,5 weken echt niks kunnen doen en heel veel pijn gehad.(hoofdpijn,nek/schouder,concentratie)
daarna 2x pw fysio 8wkn lang.soms gaat t 2wkn beter,dan weer een terugval.
ook hierdoor is mijn contract niet verlengt,het erge is dat ik een min/max contract had (min 2 uur)laatste 4 mnd had ik veel gewerkt maar de tegenparty neemt het gemiddelde van het hele jaar.dus nu erg weinig inkomsten,heb een letsleschade advocaat die er toch redelijk wat uit haald,maar mijn maandelijkse inkomsten ben ik kwijt,mijn baan,meer uren,vast contract.
zit nu al een half jaar thuis,en word nu onderhand wel erg down van het thuiszitten.
ik wil weer wat doen,maar door mijn klachten kan ik nog niks.
hoelang zouden de klachten nog kunnen blijven?

Wij zijn geen dokter en die is nu juist degene, die dat aan je moet
vertellen, maar denkelijk ook nog niet kan doen.
Het is erg, dat het allemaal zo'n impact op je leven heeft gehad.
Soms verdwijnen de klachten na een bepaalde periode, maar soms
kun je de rest van je leven last houden, dat weet echt niemand.
Alleen artsen zouden een poging kunnen wagen, maar ook die
kunnen je niet vertellen wat de toekomst je zal brengen ivm rest-
verschijnselen, die mogelijk zullen blijven.

Sterkte gewenst.

Gesloten