LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] telfort : afzetters

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Chocotofje

telfort : afzetters

Ongelezen bericht door Chocotofje »

LET goed op... :!:
Telfort zijn een stelletje afzetters geworden.
sinds kort rekenen ze namelijk wel heel erg gemakkelijk met je af.

bel je bijvoorbeeld 3min en 23 sec .. betaal je voor 4min.
dit kan toch niet ..
ik heb daardoor nu een twee keer zo hoge rekening dan normaal.

kan iemand me hierbij helpen?

thanxxx

Chocotofje

Skann

Re: telfort : afzetters

Ongelezen bericht door Skann »

vogels schreef:
kan iemand me hierbij helpen?
Nee. Sinds oktober 2008 is dit gewijzigd. Gesprekken worden per minuut berekend en niet meer per seconde. Dit telt voor abonnementen afgesloten v.a. 1-10-2008.

Ik vermoed dat je kort geleden je abo hebt verlengd?

Is dit voor abonnementen via het internet, of ook voor abonnementen afgesloten in winkels? Daar KPN daar verschil in maakt.

Chocotofje

Ongelezen bericht door Chocotofje »

:oops:
nee..
ik had nog een oude van jaren geleden. die liep gewoon door.
tot 1 nov vorig jaar ze het zelf in een nieuwe ''vorm'' hebben gestoken.
da's op zich prima..
maar ja het is toch waardeloos dat ze zo geld verdienen.
moet toch strafbaar zijn..

grrrrrrrrrrrrrrrr :evil: :evil: :evil:

Skann

Ongelezen bericht door Skann »

Chocotofje schreef::oops:
nee..
ik had nog een oude van jaren geleden. die liep gewoon door.
tot 1 nov vorig jaar ze het zelf in een nieuwe ''vorm'' hebben gestoken.
da's op zich prima..
maar ja het is toch waardeloos dat ze zo geld verdienen.
moet toch strafbaar zijn..

grrrrrrrrrrrrrrrr :evil: :evil: :evil:
In dat geval houden zij zich niet aan het contract. Als je je contract er even bijpakt, en als hier instaat dat jij per seconde afrekent, en zij beginnen af te rekenen in minuten, dan dien jij per direct van het contract af te kunnen.

Telfort webcare
verified
Contacteer:

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@Allen

In onze Algemene Voorwaarden van 30 juni 2008 staat vermeld dat beltarieven per hele minuut in rekening worden gebracht, tenzij Telfort anders beslist.

Vanaf 1 oktober 2008 passen wij deze wijziging toe op nieuwe aansluitingen en verlengingen. Dit geldt voor de abonnementsvormen Telfort belbundel en Telfort Sim only.

Wij mogen ervan uitgaan dat op het moment dat een klant een Overeenkomst met ons aangaat of een bestaande Overeenkomst verlengt, hij of zij kennis heeft genomen van onze Algemene Voorwaarden. Men gaat immers hiermee akkoord op het moment dat het contract wordt ondertekend of toestemming wordt gegeven voor het verlengen van de bestaande Overeenkomst.

embee

Ongelezen bericht door embee »

Tot mijn verbazing zag ook ik op mijn eerste telefoonrekening dat ik niet per seconde, maar per minuut moest betalen. Iets waar ik niet van op de hoogte was. Ik heb mijn abonnement in november 2009 in laten gaan. Ik heb dus niet getekend voor de algemene voorwaarde van 2008, maar voor 2009 (zie www.telfort.nl/voorwaarden). In de algemene voorwaarde van 2009 staat niet vermeld dat je per minuut betaalt. Ook stond/staat er bij de betreffende aanbieding niets vermeld over het betalen per minuut, wat bij Vodafone bijvoorbeeld wel het geval is. In mijn ogen schieten jullie tekort wat betreft informatievoorziening en geven jullie een totaal verkeerd beeld van het betreffende abonnement. Ook in de winkel van Telfort is mij nooit gezegd dat ik per minuut zou gaan betalen toen ik naar advies vroeg over een bijpassend abonnement naar aanleiding van mijn belgedrag elders. Als ik dit vooraf had geweten, had ik mijn huidige abonnement nooit afgesloten.

@ Telfort webcare: Ik zou graag een reactie op het bovenstaande willen ontvangen.

Yme

Ongelezen bericht door Yme »

embee schreef:In de algemene voorwaarde van 2009 staat niet vermeld dat je per minuut betaalt.
Dit staat bij providers (in ieder geval KPN, Vodafone en T-Mobile) ook niet in de AV maar in de tarievenlijst. Als een provider meerdere abonnementsoorten aanbiedt met verschillende voorwaarden dan is dat wel logisch.

De voorwaarden van het abonnement staan ook duidelijk op de webpagina met informatie/uitleg over het abonnement. Dat Telfort gesprekken per minuut afrondt staat duidelijk op hun website.

Gesloten