LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mobile Internet Onbeperkt Tele2 ! NIET ONBEPERKT LIMIET 20MB

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Trunks81
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 jan 2010 17:18

Mobile Internet Onbeperkt Tele2 ! NIET ONBEPERKT LIMIET 20MB

Ongelezen bericht door Trunks81 »

Hallo

Ik ben klant bij tele2 en maak sinds dat zij mobiel internet voor je telefoon aanbieden gebruik van deze dienst.
Ik had het pakket Mobiel internet ONBEPERKT afgesloten voor €10 per maand.
Aan deze dienst zit een zo gehete FUP Fair Users Policy aanvast. Hier in staat niet wat je maand limiet is voor deze dienst.
Ik ben dus afgesloten omdat ik deze maand rond de 57mb heb verbruikt. ik heb nu dus tot 1 Feb geen internet meer.
Ook is het moeilijk om je telefonisch te laten weten dat je afgesloten word. Volgens de tele2 medewerker die ik sprak hem niks bekend over wat je dan wel max aan data mag hebben.
Ook volgens deze man had hij heel de dag mensen aan de lijn die ook afgesloten waren.
Ook als je gaat kijken bij andere providers die geven wel netjes op wat je mag doen per maand.
Nu heb ik al van andere mensen gehoord dat het maand limiet rond de 20 mb ligt ! Maarja dit is niet echt onbeperkt.
Nu vind ik dat deze mij niet word geleverd waar voor ik betaal.
En als ik had geweten dat het max daar rond de 20mb ligt was ik er nooit aan begonnen, 20 mb ben je zo daar heen al enkel met wat surfen
Ga denk ook juridische stappen onder nemen om bij tele2 weg te komen.
Als jullie advies hebben hoor ik het graag.
Laatst gewijzigd door Trunks81 op 13 jan 2010 20:57, 2 keer totaal gewijzigd.

jeanne-veghel
Berichten: 2924
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: Mobile Internet Onbeperkt Tele2 ! NIET ONBEPERKT LIMIET 20MB

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

Hoi,

Ik heb zoiets met KPN aan de hand gehad en heb toen een klacht ingediend bij de reclamecode commissie in Den Haag, wegens misleiding.

Dat heb ik gewonnen en KPN kreeg een berisping ervoor.

WebServiceTele2
Berichten: 249
Lid geworden op: 22 feb 2008 09:59

Re: Mobile Internet Onbeperkt Tele2 ! NIET ONBEPERKT LIMIET 20MB

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Geachte Trunks81,

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Graag zou ik u ook willen vragen om uw gebruikersnaam en eventueel de link naar dit topic toe te voegen aan de e-mail . Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2

PeRKoniX
Berichten: 9
Lid geworden op: 11 jan 2010 22:37

Re: Mobile Internet Onbeperkt Tele2 ! NIET ONBEPERKT LIMIET 20MB

Ongelezen bericht door PeRKoniX »

Hallo,

Ik heb exact hetzelfde probleem. Ik heb hierover een uitgebreid verhaal geplaats op de fora van tweakers.net. Dit is hier te bekijken: http://is.gd/65owP

Om het even kort te beschrijven. Ze hebben een datalimiet en sluiten klanten af zonder de snelheid van de verbinding eerst te verlagen (zoals beschreven staat in hun eigen voorwaarden van FUP). Dit is mij tot nu toe 2 maal overgekomen. Bovendien hanteren ze een datalimiet van 20MB wat héél erg laag is voor de hedendaagse internet behoeften. Ik ben in januari na 8 dagen afgesloten zonder absurd veel gebruik te maken van het mobiele internet. Bovendien baseren ze het limiet op het gemiddelde verbruik van hun particuliere klanten. Maar hoe kan dat limiet ooit omhoog als ze hun klanten meteen afsluiten.

Een uitgebreider verhaal is te zien in de eerder genoemde link.

Skann
Berichten: 30
Lid geworden op: 10 jan 2010 18:11

Re: Mobile Internet Onbeperkt Tele2 ! NIET ONBEPERKT LIMIET 20MB

Ongelezen bericht door Skann »

Aan Tele2 moet je ook nooit beginnen, om twee redenen.

1) Ze gebruiken inmiddels T-Mobile. In grensgebieden (Enschede, Doetinchem, Oost-Groningen, Venlo) heb je hier gewoon echt beroerde GSM dekking. Om over 3G dekking (iPhone..) nog maar te zwijgen.
2) De aanbiedingen zijn "too good to be true". Een Samsung Jét voor 10 euro p/m met 150 belminuten. Ja hoor, daar krijg je hem nergens voor. Maar na bestuderen van de aanbieding komt gauw de aap uit de mouw. Je hebt hier geen SMS'jes voor, geen internet (wel een must voor de Jét), voor 100 smsjes (hier zou ik persoonlijk wel mee uitkomen, maar is nog lang niet de hoogste bundel) en internet erbij, kom je al op €25,- per maand, en betaal je het tweede jaar veel meer voor die 150 minuten, namelijk €22,50. Plus nog SMS en internet is dit €37,50. Ik ken al meerdere mensen die behoorlijk balen dat ze in dit soort aanbiedingen getrapt zijn. Ze lijken namelijk behoorlijk mooi, maar zijn dit niet.

Natuurlijk ben je vrij om te kiezen, maar persoonlijk zou ik liever kiezen voor een normaal abonnement bij een zelfstandige provider, die niet dit soort "nare" verrassingen heeft. De lettertjes zijn namelijk net íets te klein.

PeRKoniX
Berichten: 9
Lid geworden op: 11 jan 2010 22:37

Re: Mobile Internet Onbeperkt Tele2 ! NIET ONBEPERKT LIMIET 20MB

Ongelezen bericht door PeRKoniX »

Skann schreef:Aan Tele2 moet je ook nooit beginnen, om twee redenen.

1) Ze gebruiken inmiddels T-Mobile. In grensgebieden (Enschede, Doetinchem, Oost-Groningen, Venlo) heb je hier gewoon echt beroerde GSM dekking. Om over 3G dekking (iPhone..) nog maar te zwijgen.
2) De aanbiedingen zijn "too good to be true". Een Samsung Jét voor 10 euro p/m met 150 belminuten. Ja hoor, daar krijg je hem nergens voor. Maar na bestuderen van de aanbieding komt gauw de aap uit de mouw. Je hebt hier geen SMS'jes voor, geen internet (wel een must voor de Jét), voor 100 smsjes (hier zou ik persoonlijk wel mee uitkomen, maar is nog lang niet de hoogste bundel) en internet erbij, kom je al op €25,- per maand, en betaal je het tweede jaar veel meer voor die 150 minuten, namelijk €22,50. Plus nog SMS en internet is dit €37,50. Ik ken al meerdere mensen die behoorlijk balen dat ze in dit soort aanbiedingen getrapt zijn. Ze lijken namelijk behoorlijk mooi, maar zijn dit niet.

Natuurlijk ben je vrij om te kiezen, maar persoonlijk zou ik liever kiezen voor een normaal abonnement bij een zelfstandige provider, die niet dit soort "nare" verrassingen heeft. De lettertjes zijn namelijk net íets te klein.
Ben ik deels met je eens. Inmiddels ben ik daar zelf ook wel achter gekomen. Met name hoe je als klant wordt geholpen. Om terug te komen op de kosten. In principe staat het telefonie abonnement hier compleet los van. Voor het basis internet pakket betaal je gewoon +10 euro extra bovenop je bestaande telefonie abonnement. Aangezien dit bij andere telecom providers (T-Mobile bijvoorbeeld) net zoveel kost ben ik er ook vanuit gegaan dat het internet zelf niet veel zou verschillen met de concurrent.

Skann
Berichten: 30
Lid geworden op: 10 jan 2010 18:11

Re: Mobile Internet Onbeperkt Tele2 ! NIET ONBEPERKT LIMIET 20MB

Ongelezen bericht door Skann »

PeRKoniX schreef:
Skann schreef:Aan Tele2 moet je ook nooit beginnen, om twee redenen.

1) Ze gebruiken inmiddels T-Mobile. In grensgebieden (Enschede, Doetinchem, Oost-Groningen, Venlo) heb je hier gewoon echt beroerde GSM dekking. Om over 3G dekking (iPhone..) nog maar te zwijgen.
2) De aanbiedingen zijn "too good to be true". Een Samsung Jét voor 10 euro p/m met 150 belminuten. Ja hoor, daar krijg je hem nergens voor. Maar na bestuderen van de aanbieding komt gauw de aap uit de mouw. Je hebt hier geen SMS'jes voor, geen internet (wel een must voor de Jét), voor 100 smsjes (hier zou ik persoonlijk wel mee uitkomen, maar is nog lang niet de hoogste bundel) en internet erbij, kom je al op €25,- per maand, en betaal je het tweede jaar veel meer voor die 150 minuten, namelijk €22,50. Plus nog SMS en internet is dit €37,50. Ik ken al meerdere mensen die behoorlijk balen dat ze in dit soort aanbiedingen getrapt zijn. Ze lijken namelijk behoorlijk mooi, maar zijn dit niet.

Natuurlijk ben je vrij om te kiezen, maar persoonlijk zou ik liever kiezen voor een normaal abonnement bij een zelfstandige provider, die niet dit soort "nare" verrassingen heeft. De lettertjes zijn namelijk net íets te klein.
Ben ik deels met je eens. Inmiddels ben ik daar zelf ook wel achter gekomen. Met name hoe je als klant wordt geholpen. Om terug te komen op de kosten. In principe staat het telefonie abonnement hier compleet los van. Voor het basis internet pakket betaal je gewoon +10 euro extra bovenop je bestaande telefonie abonnement. Aangezien dit bij andere telecom providers (T-Mobile bijvoorbeeld) net zoveel kost ben ik er ook vanuit gegaan dat het internet zelf niet veel zou verschillen met de concurrent.
Ik hoor ook veel dat klant worden niet zo moeilijk is... maar als je eenmaal klant bent.. En bovendien, wat doe je met een kapot toestel? Voor zover ik weet, verkoopt geen winkel Tele2..

PeRKoniX
Berichten: 9
Lid geworden op: 11 jan 2010 22:37

Re: Mobile Internet Onbeperkt Tele2 ! NIET ONBEPERKT LIMIET 20MB

Ongelezen bericht door PeRKoniX »

Skann schreef:
PeRKoniX schreef:
Skann schreef: ...
Ik hoor ook veel dat klant worden niet zo moeilijk is... maar als je eenmaal klant bent.. En bovendien, wat doe je met een kapot toestel? Voor zover ik weet, verkoopt geen winkel Tele2..
Ik ben er inmiddels wel achter. Zit gelukkig nog "maar" 3 maand aan ze vast. Ik wil hier in iedergeval duidelijk maken dat Tele2 volgens mijn ervaringen hun klanten met "Onbeperkt" Mobiel Internet misleidt. Ik ben ook benieuwd of er meer mensen zijn die dezelfde of soortgelijke ervaringen hebben met Tele2 Mobiel internet.

Trunks81
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 jan 2010 17:18

Re: Mobile Internet Onbeperkt Tele2 ! NIET ONBEPERKT LIMIET 20MB

Ongelezen bericht door Trunks81 »

Hallo

Net ook nog even een stukje op tweakers gezet.
Maar 3 maanden is nog redelijk te doen. ik zit echter tot 6-2011 aan ze vast.
Hopelijk melden meer mensen zich ? des te meer klachten misschien dat ze dan iets gaan doen

PeRKoniX
Berichten: 9
Lid geworden op: 11 jan 2010 22:37

Re: Mobile Internet Onbeperkt Tele2 ! NIET ONBEPERKT LIMIET 20MB

Ongelezen bericht door PeRKoniX »

Trunks81 schreef:Hallo

Net ook nog even een stukje op tweakers gezet.
Maar 3 maanden is nog redelijk te doen. ik zit echter tot 6-2011 aan ze vast.
Hopelijk melden meer mensen zich ? des te meer klachten misschien dat ze dan iets gaan doen
Ik hoop het ook voor jou en alle andere die hiermee in zee gaan of zijn gegaan. De technische dienst gaat mij deze week terug bellen want ik heb aan hun gevraagd of ze mij het exacte verbruik kunnen melden. En daarnaast wil ik nog van ze horen waarom ik (weer) direct ben afgesloten zonder bericht en zonder dat mijn snelheid eerst werd verlaagt. Ik zal ze in iedergeval nogmaals laten weten dat ik het limiet van 20MB gewoon écht niet vind kunnen vandaag de dag.

Jeffrey-Jacobs
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 jan 2010 09:53

Re: Mobile Internet Onbeperkt Tele2 ! NIET ONBEPERKT LIMIET 20MB

Ongelezen bericht door Jeffrey-Jacobs »

Helaas ook ik heb het moeten ervaren dat ik inmiddels afgesloten ben tot 1 februari 2010. Ik vind dit echt schandalig aangezien ik alleen maar de headers van emails op haal. En 1 website bekijk die ik nodig heb voor mijn werkzaamheden als fotograaf. Toen ik heb extra abbonement aanschafte moest ik ook gelijk een andere abbonements vorm nemen die duurder blijkt te zijn als mijn vorige abbonement omdat het anders niet geactiveerd kan worden.

Oftewel :

Ze laten je meer betalen omdat smsen en bellen nu uit 1 aparte bundel is.
Je mobiel internet voor 10 euro per maand onbeperkt zou moeten kunnen internetten wat dus niet het geval is. Binnen 8 dagen ben ik afgesloten van het mobiele internet netwerk en mag ik weer wachten tot volgende maand.

Bovendien vind ik de dekking van Tele2 zeer slecht en als je vragen hebt duurt het nog vrij lang ook voordat je iemand aan de lijn krijgt. Tevens mis ik bij Tele2 dan ook de optie om je te laten bellen op je mobiel mocht je vragen hebben. Als je nu gaat bellen naar het 0900 nummer is dat wel voor de vaste telefoon tegen lokaal tarief maar met je mobiel bellen ernaar kost goud.

Ben blij als ik er eerder vanaf kan zijn. Loopt nog tot en met 8 augustus namelijk.

(P.s wat ik niet begrijp is dat ze op het netwerk van T-mobile zitten, waar ook alle Iphone's onder zitten ik vraag me af hoeveel datalimiet hun tot hun beschikking hebben aangezien dat toestellen zijn waar je alles mee kan doen. Hebben die dan een fair use policy van een 40GB?)

met vriendelijke groet,

Jeffrey Jacobs

Trunks81
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 jan 2010 17:18

Re: Mobile Internet Onbeperkt Tele2 ! NIET ONBEPERKT LIMIET 20MB

Ongelezen bericht door Trunks81 »

Hallo even wat andere linkjes van mensen met zelfde problemen

http://tele2.gebruikers.eu/forum/viewth ... #post_6857

http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... es/1388891

Heb contact gehad met rechts bijstand hierover, En kan alleen van het Internet pakket af, Wil graag van heel mijn abbo daar af.
Omdat mijn abbo nog voor de wisseling had daar en ook heb moeten overstappen naar de nieuwe vorm wat dus duurder uit komt.

Als je kijkt bij T-Mobile heb je voor €15 2GB limiet en daarna word het verlaagd.

PeRKoniX
Berichten: 9
Lid geworden op: 11 jan 2010 22:37

Re: Mobile Internet Onbeperkt Tele2 ! NIET ONBEPERKT LIMIET 20MB

Ongelezen bericht door PeRKoniX »

Trunks81 schreef:Hallo even wat andere linkjes van mensen met zelfde problemen

http://tele2.gebruikers.eu/forum/viewth ... #post_6857

http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... es/1388891

Heb contact gehad met rechts bijstand hierover, En kan alleen van het Internet pakket af, Wil graag van heel mijn abbo daar af.
Omdat mijn abbo nog voor de wisseling had daar en ook heb moeten overstappen naar de nieuwe vorm wat dus duurder uit komt.

Als je kijkt bij T-Mobile heb je voor €15 2GB limiet en daarna word het verlaagd.
Ja dat had ik al wel gedacht dat je dat kan doen. Tele2 komt simpelweg hun eigen voorwaarden niet na dus staan wij in ons recht om ons contract te verbreken. Nu zul je zien dat Tele2 na het lezen van deze berichten hun voorwaarden snel wijzigen op hun site.

Trunks81
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 jan 2010 17:18

Re: Mobile Internet Onbeperkt Tele2 ! NIET ONBEPERKT LIMIET 20MB

Ongelezen bericht door Trunks81 »

Ik heb ondertussen ook nog niks mogen horen van de Tele2 WebService.
erg irritant dat je gewoon weer kan wachten tot 1 feb.
En als dit de trend gaat worden verwacht ik elke maand hier wel van dit soort topics. Want volgens mij is Tele2 een bedrijf wat niet snel leert

PeRKoniX
Berichten: 9
Lid geworden op: 11 jan 2010 22:37

Re: Mobile Internet Onbeperkt Tele2 ! NIET ONBEPERKT LIMIET 20MB

Ongelezen bericht door PeRKoniX »

Ja erg vervelend. Ze zouden mij van de technische dienst ook nog terugbellen want ik wilde weten hoeveel data ik exact heb verbruikt. Er is mij een aantal dagen geleden toegezegd dat ik zou worden gebeld hierover en dat is tot op heden ook nog niet gebeurd... erg vervelend! Ik voel me als klant echt machteloos.

Ik weet dat we in ons recht staan en dat Tele2 niet goed bezig omdat ze hun voorwaarden niet nakomen maar toch doen ze er niets aan om ons tegemoet te komen. Ik hoop dat e.v.t. radar hier aandacht aan kan besteden. Ik kan me eigenlijk niet anders voorstellen dat anderen hier ook last van ondervinden. Dit probleem en ook het in verhouding super lage limiet wat Tele2 hanteerd moet gewoon in de media komen en Tele2 onder druk zetten want in mijn ogen kunnen ze het écht niet maken.

Trunks81
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 jan 2010 17:18

Re: Mobile Internet Onbeperkt Tele2 ! NIET ONBEPERKT LIMIET 20MB

Ongelezen bericht door Trunks81 »

Zo net nog even het opgenomen gesprek terug geluisterd van de eerste keer dat ik gebeld heb. En het viel me op dat de medewerker ik het gesprek zegt dat je snelheid word verlaagd zodra je 10MB heb verbruikt. blijkbaar geld dit dus ook voor het onbeperkt basis
Dus eigenlijk als je hun pakketen bekijkt heb je voor

€7.50 10MB daarna verlaagd, afsluiting 20MB ?
€10.00 (Onbeperkt) 10MB daarna verlaagd aflsluiting bij 20MB Bij mij 60MB
€15.00 (Onbeperkt) Zal wel het zelfde zijn als bovenstaande

Dus in feite betaal je alleen maar voor de snelheid,

Maarja wat verwacht je !

Een e-mail versturen met alleen tekst kost ongeveer 1-5 KB.
Gemiddeld als ik mijn outlook bekijk is dat 10kb per mail !
Laat staan de mail die je ontvangt gemiddeld 30kb zoniet groter.

Een website openen kost ongeveer 20 KB. Ja in de jaren nul zeker !
Tegenwoordig een beetje site 1mb zoniet meer ?
Met 20kb heb je net de site banner binnen.

Als je een ringtone downloadt, verbruik je 180 KB.
Das zeker een ringtone van 1 sec

Ze zullen zeker op deze berekening hun limiet hebben opgesteld.
Met het idee dat alle sites alleen maar uit tekst bestaat
Laatst gewijzigd door Trunks81 op 13 jan 2010 21:25, 1 keer totaal gewijzigd.

PeRKoniX
Berichten: 9
Lid geworden op: 11 jan 2010 22:37

Re: Mobile Internet Onbeperkt Tele2 ! NIET ONBEPERKT LIMIET 20MB

Ongelezen bericht door PeRKoniX »

Trunks81 schreef:Zo net nog even het opgenomen gesprek terug geluisterd van de eerste keer dat ik gebeld heb. En het viel me op dat de medewerker ik het gesprek zegt dat je snelheid word verlaagd zodra je 10MB heb verbruikt. blijkbaar geld dit dus ook voor het onbeperkt basis
Dus eigenlijk als je hun pakketen bekijkt heb je voor

€7.50 10MB daarna verlaagd, afsluiting 20MB ?
€10.00 (Onbeperkt) 10MB daarna verlaagd aflsluiting bij 20MB Bij mij 60MB
€15.00 (Onbeperkt) Zal wel het zelfde zijn als bovenstaande

Dus in feite betaal je alleen maar voor de snelheid,
tja dit blijft speculatief. Tele2 heeft mij ook laten weten dat resultaten uit statistieken tools die klanten zelf op hun telefoon installeren niet wordt gezien als geldig gegeven (lekker makkelijk). Bovendien heb ik bij mezelf nog nooit een verlaging gemerkt... ik heb altijd met een dezelfde snelheid kunnen internetten en werd daarna plots afgesloten. Ik werd ook afgesloten zonder bericht van Tele2... een soort waarschuwing, dat moet Tele2 doen volgens hun voorwaarden. Hebben jullie dat ook dan? Dus dat je afgesloten wordt zonder een smsje dat je over het limiet bent gegaan? (Ik heb één keer een smsje gehad maar dat was een week nadat ik al was afgesloten, lekker duidelijk dus)

Ik blijf ook hameren op het feit dat dat we het hier hebben over 10MB / 20MB dit zijn toch geen getallen voor 2010!!! Dit trek je met een gemiddelde mobiel van tegenwoordig in een dag binnen. Ik moest ook hard lachen toen Tele2 mij telefonisch (na veel aandringen) informeerde over dit limiet. Hier MOET wat aan gedaan worden!

PeRKoniX
Berichten: 9
Lid geworden op: 11 jan 2010 22:37

Re: Mobile Internet Onbeperkt Tele2 ! NIET ONBEPERKT LIMIET 20MB

Ongelezen bericht door PeRKoniX »

Trunks81 schreef: ...

Een e-mail versturen met alleen tekst kost ongeveer 1-5 KB.
Gemiddeld als ik mijn outlook bekijk is dat 10kb per mail !
Laat staan de mail die je ontvangt gemiddeld 30kb zoniet groter.

Een website openen kost ongeveer 20 KB. Ja in de jaren nul zeker !
Tegenwoordig een beetje site 1mb zoniet meer ?
Met 20kb heb je net de site banner binnen.

Als je een ringtone downloadt, verbruik je 180 KB.
Das zeker een ringtone van 1 sec

Ze zullen zeker op deze berekening hun limiet hebben opgesteld.
Met het idee dat alle sites alleen maar uit tekst bestaat
Ja Tele2 denk volgens mij dat we nog in het WAP tijdperk leven :lol: Ik lach erom maar 't is echt wel triest dit

Trunks81
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 jan 2010 17:18

Re: Mobile Internet Onbeperkt Tele2 ! NIET ONBEPERKT LIMIET 20MB

Ongelezen bericht door Trunks81 »

ik heb echter ook geen waarschuwing gehad of sms. Maar zoals een van hun medewerkers mij vertelde hebben zij hier voor niet de juiste apparatuur.
Zal wel een kijken of ik die opname online kan krijgen

PeRKoniX
Berichten: 9
Lid geworden op: 11 jan 2010 22:37

Re: Mobile Internet Onbeperkt Tele2 ! NIET ONBEPERKT LIMIET 20MB

Ongelezen bericht door PeRKoniX »

Trunks81 schreef:ik heb echter ook geen waarschuwing gehad of sms. Maar zoals een van hun medewerkers mij vertelde hebben zij hier voor niet de juiste apparatuur.
Zal wel een kijken of ik die opname online kan krijgen
Niet de juiste apparatuur is natuurlijk onzin. Dan schaffen ze dat maar aan en moeten ze het bovendien ook niet in een voorwaarden opnemen als het uberhaupt niet kunnen waarmaken. Als ze dat zeiden zijn het echt prutsers ten top! Het feit dat ze ons niet op de hoogte kunnen stellen en ze dat wel in hun voorwaarden vermelden geeft ons sowieso het recht om het (internet)abonnement per direct op te laten zeggen.

Gesloten