Zo'n anderhalve maand geleden heb ik via de website van t-mobile een iPhone besteld inclusief een nieuw abonnement.
Hierop zat destijds een levertijd van 2 weken, zoals vermeld op hun website. Het toestel heb ik direct via iDeal betaald, wat een grote fout is geweest achteraf.
Na anderhalve week ben ik benaderd door de bezorger van t-mobile namelijk AMP logistics dat mijn bestelling klaar lag voor levering. Al goed eind goed zou je zeggen. Maar niets is minder waar.
Het contract bleek niet bij de bestelling te zijn bijgevoegd en sinds die tijd doe ik niet anders dan heen en weer bellen en mailen met zogenaamde "helpdesken" die van alles beloven maar niets naleven.
Tussentijds is mijn oude abonnement ook afgelopen en ben ik genoodzaakt geweest een pre-paid kaart en toestel in gebruik te nemen met alle nadelen van dien.
De stappen waar ik mij nu in bevindt is aangetekende post en juridische stappen want dit is gewoon niets anders dan oplichting en misleiding.
Zijn er personen die dit meegemaakt hebben en mij kunnen informeren of tips geven.
Andere mensen kan ik alleen vertellen. Mocht je een iphone willen, betaal niets tot aan levering! Of zoek een alternatief toestel elders.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] iPhone levering na 1,5 maand nog steeds niet
-
- Contacteer:
Re: iPhone levering na 1,5 maand nog steeds niet
De klantenservice van T-Mobile is sowieso bagger.
Je kan beter aangetekende brieven sturen, en je abonnement proberen op te zeggen, want wanneer je alles hebt, mag je blij zijn als je ook nog bereik hebt...
Je kan beter aangetekende brieven sturen, en je abonnement proberen op te zeggen, want wanneer je alles hebt, mag je blij zijn als je ook nog bereik hebt...
Het is geen klantenservice te noemen want service bieden ze niet. Ze bieden beloften wat leugens blijken te zijn.
Ik zal hier nog even aan toevoegen hoe lang het duurt voor de mensen bij t-mobile om een schriftelijke klacht in behandeling te nemen.
'Deze brief zal door de afdeling Geschreven Klachten in behandeling worden genomen. Een medewerker van T-Mobile neemt hierover contact met u op. Houdt u alstublieft rekening met een verwerkingstijd van tien dagen.'
Het lijkt er op dat ik er niet op hoef te rekenen dit jaar nog antwoord te krijgen, laat staan een passende oplossing en schade vergoeding. Echt onacceptabel dit.
Ik zal hier nog even aan toevoegen hoe lang het duurt voor de mensen bij t-mobile om een schriftelijke klacht in behandeling te nemen.
'Deze brief zal door de afdeling Geschreven Klachten in behandeling worden genomen. Een medewerker van T-Mobile neemt hierover contact met u op. Houdt u alstublieft rekening met een verwerkingstijd van tien dagen.'
Het lijkt er op dat ik er niet op hoef te rekenen dit jaar nog antwoord te krijgen, laat staan een passende oplossing en schade vergoeding. Echt onacceptabel dit.
-
- Contacteer:
Schadevergoeding is wel degelijk te eisen, deze heb ik ook gekregen.
Als ze je eindelijk terug bellen, moet je vragen of je het gesprek mag opnemen en of je wel met iemand spreekt die ook daadwerkelijk toezeggingen mag doen, anders mag deze je doorverbinden met diens manager.
Als ze dat weigeren moet je goed vragen waarom. En zeg meteen dat als ze je niet willen helpen, of je klacht tot volle tevredenheid oplossen dat jij je rechtsbijstandverzekering gaat inlichten en een aanklacht wegens fraude gaat indienen.
Moet je kijken hoe snel ze je dan ineens wel willen en kunnen helpen.
Heeft bij mij in ieder wel degelijk succes gehad!
Als ze je eindelijk terug bellen, moet je vragen of je het gesprek mag opnemen en of je wel met iemand spreekt die ook daadwerkelijk toezeggingen mag doen, anders mag deze je doorverbinden met diens manager.
Als ze dat weigeren moet je goed vragen waarom. En zeg meteen dat als ze je niet willen helpen, of je klacht tot volle tevredenheid oplossen dat jij je rechtsbijstandverzekering gaat inlichten en een aanklacht wegens fraude gaat indienen.
Moet je kijken hoe snel ze je dan ineens wel willen en kunnen helpen.
Heeft bij mij in ieder wel degelijk succes gehad!
Bedankt voor het antwoord Miss Tascha.
Vandaag heb ik een antwoord ontvangen van de mensen van t-mobile afdeling webcare.
Er is mij toegezegd dat er een nieuwe order zal worden geplaatst met een levertijd van 4 weken en een vergoeding voor de gelopen schade. Het toestel dient echter wel opnieuw betaald te worden, maar zal op de eerste factuur ook vergoed worden.
Ik ben er dus nog niet, maar hopelijk zullen deze afspraken goed verlopen.
Word vervolgt...
Vandaag heb ik een antwoord ontvangen van de mensen van t-mobile afdeling webcare.
Er is mij toegezegd dat er een nieuwe order zal worden geplaatst met een levertijd van 4 weken en een vergoeding voor de gelopen schade. Het toestel dient echter wel opnieuw betaald te worden, maar zal op de eerste factuur ook vergoed worden.
Ik ben er dus nog niet, maar hopelijk zullen deze afspraken goed verlopen.
Word vervolgt...
Afgelopen weekend is de iPhone eindelijk door mij in gebruik genomen en is beloofd dat de toegekende schadevergoedingen nu worden doorgevoerd.
Hopelijk zal dit voorspoedig verlopen en kan dit hoofdstuk worden afgesloten.
Wordt vervolgt...
Hopelijk zal dit voorspoedig verlopen en kan dit hoofdstuk worden afgesloten.
Wordt vervolgt...
Vorige week is het abonnement binnen het systeem van t-mobile eindelijk 'officieel' geactiveerd en is de vergoeding voor gelopen schade doorgevoerd.
Dit met hulp van de afdeling webcare van t-mobile. Ik kan mensen dus aanraden het hier of op vergelijkende website te plaatsen. Als je het alleen met de klantenservice moet doen dan kan ik u melden; ONBEGONNEN WERK! Zowel per e-mail, telefoon als per aangetekende post.
p.s. iPhone werkt prachtig!
Dit met hulp van de afdeling webcare van t-mobile. Ik kan mensen dus aanraden het hier of op vergelijkende website te plaatsen. Als je het alleen met de klantenservice moet doen dan kan ik u melden; ONBEGONNEN WERK! Zowel per e-mail, telefoon als per aangetekende post.
p.s. iPhone werkt prachtig!