LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Samsung side by side koelkast

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
jellyy
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 mei 2009 19:24

Samsung side by side koelkast

Ongelezen bericht door jellyy »

Ik heb sinds november 2008 een side by side koelkast van Samsung, nu kreeg ik begin nov 2009 een brief van Samsung waarin staat dat er na onderzoek rond een (mogelijk) defect aan het no frost systeem in sommige koelkasten, besloten is om alle koelkasten uit voorzorg op te nemen in het huis aan huis service programma, nou hartstikke mooi dus, want het kan immers intern vonken veroorzaken wat een potentieel veiligheidsrisico met zich mee kan brengen. Ik heb gelijk gebeld en mijn type doorgegeven, er werd meteen een afspraak gemaakt. De dag van afspraak van 's morgens 8 tot 's avonds 8 gewacht maar geen monteur, gebeld, ze snapten er niets van, (met hun excuus) een nieuwe afspraak gemaakt, en opnieuw geen monteur, weer een nieuwe afspraak en ja hoor een monteur!! Blijkt hij niet de juiste zekering te hebben en ging onverrichter zake weer weg, opnieuw een afspraak gemaakt, de 4e!! En je raad het al, opnieuw is de monteur niet gekomen. Gebeld en nu zeiden ze dat ze me terug gaan bellen..voor ja opnieuw een afspraak... Dit is toch niet normaal meer, 4 vrije dagen opgenomen en 4 keer voor niets, nu op naar de 5e afspraak :?

jeanne-veghel
Berichten: 2924
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: Samsung side by side koelkast

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

Zelf zou ik samsung een vergoeding vragen voor de extra opgenomen
vrije dagen. Zij hebben zich 4x niet aan de afspraak gehouden en hadden
u toch kunnen melden, dat een afspraak niet door kon gaan op tijd?
1 dag kostte het u in ieder geval, maar de andere 4 :?:

Gesloten