| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] gameboys-club.com
Re: gameboys-club.com
Hartstikke goed nieuws voor meer slachtoffers nu dus, gefeliciteerd.
Rob ook super voor jou daar het ook om een aanzienlijk bedrag ging bij jouw, nu dus even het geld van je moneybookersaccount naar je bankrekening overmaken (dit moet je zelf doen), dit kan enkele dagen duren daar dit een buitenland betaling is. Alle moeite blijkt dus in ieder geval niet voor niets.
Fabin ook een voor jouw super!
Rob ook super voor jou daar het ook om een aanzienlijk bedrag ging bij jouw, nu dus even het geld van je moneybookersaccount naar je bankrekening overmaken (dit moet je zelf doen), dit kan enkele dagen duren daar dit een buitenland betaling is. Alle moeite blijkt dus in ieder geval niet voor niets.
Fabin ook een voor jouw super!
Ik heb mijn geld ook terug op moneybookers. Kan niet beter beginnen het nieuwe jaar! Bedankt allemaal voor advies en hulp!
-
Danielle89
Gefeliciteerd voor degene die zijn geld weer terug heeft !!!
Hier hebben wij de Politie niet voor nodig, dat kunnen we zelf wel.
Samen staan we Sterk!!!
nu ga ik ook nog even mijn best doen om het geld van mij terug te vangen, hoop dat dit ook lukt net als jullie! nu wachten op reactie van mooneybookers!
Groeten,
Daniëlle
Hier hebben wij de Politie niet voor nodig, dat kunnen we zelf wel.
Samen staan we Sterk!!!
nu ga ik ook nog even mijn best doen om het geld van mij terug te vangen, hoop dat dit ook lukt net als jullie! nu wachten op reactie van mooneybookers!
Groeten,
Daniëlle
Zou iemand mij willen helpen?
Ik heb een account aangemaakt en wil nu graag een mail sturen. Waarin ook staat dat er al mensen zijn die hun geld hebben terug gekregen.
Helaas is mijn engels behoorlijk slecht!
Iemand die mij een opzet wil mailen die ik zo kan doorsturen (na invullen van mijn gegevens uiteraard)
Alvast bedankt!
Edit: email verwijderd, inmiddels ben ik geholpen. Bedankt!
Ik heb een account aangemaakt en wil nu graag een mail sturen. Waarin ook staat dat er al mensen zijn die hun geld hebben terug gekregen.
Helaas is mijn engels behoorlijk slecht!
Iemand die mij een opzet wil mailen die ik zo kan doorsturen (na invullen van mijn gegevens uiteraard)
Alvast bedankt!
Edit: email verwijderd, inmiddels ben ik geholpen. Bedankt!
Hallo mensen,
Ook ik heb inmiddels het geld weer terug op mijn eigen rekening staan. Moest er lang op wachten en 2 euro provisie voor het overboeken betalen, maar heb mijn geld dan toch maar mooi terug.
De methode werkt dus. Dat ze de oplichter niet meer zullen vervolgen had ik ook niet echt verwacht. Laat alles een wijze les zijn om niet zomaar dure artikelen via internet te bestellen.
Dan maar twee tientjes duurder, maar wel direct geleverd.
Succes allen met terugvorderen.
Groet,
Chris H.
Ook ik heb inmiddels het geld weer terug op mijn eigen rekening staan. Moest er lang op wachten en 2 euro provisie voor het overboeken betalen, maar heb mijn geld dan toch maar mooi terug.
De methode werkt dus. Dat ze de oplichter niet meer zullen vervolgen had ik ook niet echt verwacht. Laat alles een wijze les zijn om niet zomaar dure artikelen via internet te bestellen.
Dan maar twee tientjes duurder, maar wel direct geleverd.
Succes allen met terugvorderen.
Groet,
Chris H.
Vanmorgen gemaild en net een reactie:
Een standaard reactie dus. En nu? Moet ik idd een paar dagen wachten en kijken of ik weer iets van hun hoor of moet ik gelijk een mail erachteraan sturen?Dear Ms. de Man,
Thank you for contacting Moneybookers in regards to the non-delivery of goods/services purchased from [email protected].
Further to your message, we contacted the seller in order to explain the issue and provide delivery proof if any. In the next few business days we will be waiting to hearing from him.
After that we will be able to proceed further. We would appreciate your patience in the meantime.
Please be kindly reminded that all Send Money transactions are final and irreversible as per our Terms and conditions.
In addition, please note that your case has been forwarded to the department in charge for further investigation.
Hoe hebben jullie die reactie gekregen van Moneybookers dat ze het geld terug hebben gestuurd?
Wat hebben jullie hier voor gedaan... ik ben namelijk mijn geld nog altijd kwijt! Zou het graag ook terugontvangen!
Dex
Wat hebben jullie hier voor gedaan... ik ben namelijk mijn geld nog altijd kwijt! Zou het graag ook terugontvangen!
Dex
Haha nog geen half uur later krijg ik het geld teruggestort van Moneybookers! Nice! Hoop dat iedereen z'n geld terug krijgt;)!
Mvg,
Dex
Mvg,
Dex
hoi hier sandra ik heb ook me geld terug we hebben echt geluk gehad
maar ik wil iedereen op dit forum bedanken die zich ingezet hebben om te zorgen dat we ons geld terug kregen
groetjes sandra
maar ik wil iedereen op dit forum bedanken die zich ingezet hebben om te zorgen dat we ons geld terug kregen
groetjes sandra
Bij mij staat het nu ook op m'n eigen rekening!
Vond het eigenlijk best gezellig hier, iemand Hyves?
Haha ook een manier om Hyves vrienden te vinden! Maar idd best gezellig hier, zeker nu het goed lijkt af te lopen..
Ik wacht nog tot vrijdag en dan ga ik weer proberen een mail te sturen naar Moneybookers. Ik hoop dat ik ook mijn geld terug krijg
Ik wacht nog tot vrijdag en dan ga ik weer proberen een mail te sturen naar Moneybookers. Ik hoop dat ik ook mijn geld terug krijg
ik heb hyves sandra reiss uitBoeruh schreef:Bij mij staat het nu ook op m'n eigen rekening!
katwijk
rob klaassen heeft me ook op gezocht op hyves
Hoi Allemaal,
Ook goed nieuws voor mij
Ook ik krijg mijn geld terug gestort via Moneybookers! Das ook wat je noemt een happy end
Iedereen die nog aan het wachten is op zijn geld, succes! Heb vertrouwen, want als zoveel mensen al hun geld terug hebben gaat het jullie zeker ook lukken.
Verder iedereen heel erg bedankt voor zijn/haar inspanningen

Greetz, René
P.s. Hyves is best een leuke suggestie en te kijken wie wij eigenlijk allemaal zijn. We hebben tenslotte gemeenschappelijk dat we allemaal deze ervaring hebben gedeeld en ik ben ook best wel nieuwsgierig wie er allemaal achter alle lappen tekst schuil gaat
Ook goed nieuws voor mij
Iedereen die nog aan het wachten is op zijn geld, succes! Heb vertrouwen, want als zoveel mensen al hun geld terug hebben gaat het jullie zeker ook lukken.
Verder iedereen heel erg bedankt voor zijn/haar inspanningen
Greetz, René
P.s. Hyves is best een leuke suggestie en te kijken wie wij eigenlijk allemaal zijn. We hebben tenslotte gemeenschappelijk dat we allemaal deze ervaring hebben gedeeld en ik ben ook best wel nieuwsgierig wie er allemaal achter alle lappen tekst schuil gaat
Hallo allemaal,
Heb ook gereclameerd bij moneybookers EN vandaag heb ik antwoord gehad dat het geld teruggestord wordt.
Allen en Tros Radar, bedankt voor jullie hulp.
Wat ik wel geleerd heb is dat deze snelle jongens (Oplichters) vaak kort actief zijn.
met andere woorden
Gameboys club was 14 dagen actief op marktplaats.
Deze info staat boven elke advertentie.
Doe er jullie voordeel mee, voor mij was dit een les met uiteindelijk toch nog een goed einde.
groet Jan
Heb ook gereclameerd bij moneybookers EN vandaag heb ik antwoord gehad dat het geld teruggestord wordt.
Allen en Tros Radar, bedankt voor jullie hulp.
Wat ik wel geleerd heb is dat deze snelle jongens (Oplichters) vaak kort actief zijn.
met andere woorden
Gameboys club was 14 dagen actief op marktplaats.
Deze info staat boven elke advertentie.
Doe er jullie voordeel mee, voor mij was dit een les met uiteindelijk toch nog een goed einde.
groet Jan
Dexizzle schreef:Hoe hebben jullie die reactie gekregen van Moneybookers dat ze het geld terug hebben gestuurd?![]()
Dex
Dex
Eerst een account maken bij moeybookers, daarna kunt je een klacht indienen.
Een paar pagina's terug kunt je een goed voorbeeld vinden.
Ik heb het ook zo gedaan EN het is gelukt.
Succes (kan even duren, maar nee heb je en ja kan je krijgen)
Heb de pagina gevonden voor je:
stefkefox
Antwoord met een citaat
Bericht Re: opgelicht door gameboys-club.com
Via priveberichten heb ik wat vragen binnengekregen over mijn contact met moneybookers. Hieronder de informatie die ik tot nu toe van ze heb ontvangen.
De vraag of de goederen zijn aangekomen is binnengkomen op mijn gmail adres en kwam van: [email protected] .
Na beantwoording van hun vraag, zoals in een eerder post aangegeven,kreeg ik eerst dit bericht(gestuurd vanaf: [email protected])
---
date Fri, Dec 4, 2009 at 9:40 PM
subject (Moneybookers Merchant Services) Your ticket has been successfully received
mailed-by moneybookers.com
If your request is not related to a Merchant/business use of your Moneybookers account, then please contact our Customer Service Team.
Dear valuable Partner,
Your ticket ID is 90152530, please keep it for further references.
Thank you for contacting the Moneybookers Merchant Services Team. We are looking into your request and we will get back to you as soon as possible. We highly appreciate your patience in case our response requires some additional time.
Please don’t re-send your request in case you don’t hear back from us immediately. Sending another request will take your request back in the queue and therewith delay our reply.
We look forward to serving you further and stay at your assistance at any time.
Kind regards,
Your Moneybookers Merchant Services Team!
---
Daarna heb ik nog een bericht gehad (gestuurd vanaf: [email protected] )
Mon, Dec 7, 2009 at 5:39 PM
subject [Ticket ##90152530##] Question about delivery of goods
Dear Mr. ,
Thank you for contacting us.
We are currently running an investigation on the merchant's account. As soon as we complete it we would be able to give you more information about this matter.
Best regards,
Moneybookers Security
stefkefox
Antwoord met een citaat
Bericht Re: opgelicht door gameboys-club.com
Via priveberichten heb ik wat vragen binnengekregen over mijn contact met moneybookers. Hieronder de informatie die ik tot nu toe van ze heb ontvangen.
De vraag of de goederen zijn aangekomen is binnengkomen op mijn gmail adres en kwam van: [email protected] .
Na beantwoording van hun vraag, zoals in een eerder post aangegeven,kreeg ik eerst dit bericht(gestuurd vanaf: [email protected])
---
date Fri, Dec 4, 2009 at 9:40 PM
subject (Moneybookers Merchant Services) Your ticket has been successfully received
If your request is not related to a Merchant/business use of your Moneybookers account, then please contact our Customer Service Team.
Dear valuable Partner,
Your ticket ID is 90152530, please keep it for further references.
Thank you for contacting the Moneybookers Merchant Services Team. We are looking into your request and we will get back to you as soon as possible. We highly appreciate your patience in case our response requires some additional time.
Please don’t re-send your request in case you don’t hear back from us immediately. Sending another request will take your request back in the queue and therewith delay our reply.
We look forward to serving you further and stay at your assistance at any time.
Kind regards,
Your Moneybookers Merchant Services Team!
---
Daarna heb ik nog een bericht gehad (gestuurd vanaf: [email protected] )
Mon, Dec 7, 2009 at 5:39 PM
subject [Ticket ##90152530##] Question about delivery of goods
Dear Mr. ,
Thank you for contacting us.
We are currently running an investigation on the merchant's account. As soon as we complete it we would be able to give you more information about this matter.
Best regards,
Moneybookers Security
Bongersj schreef:Dexizzle schreef:Hoe hebben jullie die reactie gekregen van Moneybookers dat ze het geld terug hebben gestuurd?![]()
Dex
Dex
Eerst een account maken bij moeybookers, daarna kunt je een klacht indienen.
Een paar pagina's terug kunt je een goed voorbeeld vinden.
Ik heb het ook zo gedaan EN het is gelukt.
Succes (kan even duren, maar nee heb je en ja kan je krijgen)
Help!
Ik kom er niet uit, is er iemand die voor mij een nette mail kan samen stellen?
Ik heb dus van moneybookers een standaard reactie gekregen (begin van de week) dat ze de verkoper zouden benaderen. Wil nu weer mailen, of er al vorderingen zijn. Graag vermeld ik ook dat er al meerdere mensen hun geld wel terug hebben gekregen.
Mijn engels is echt te beroerd!!
Overigens heb ik ook hyves
= suusbmp
Ik kom er niet uit, is er iemand die voor mij een nette mail kan samen stellen?
Ik heb dus van moneybookers een standaard reactie gekregen (begin van de week) dat ze de verkoper zouden benaderen. Wil nu weer mailen, of er al vorderingen zijn. Graag vermeld ik ook dat er al meerdere mensen hun geld wel terug hebben gekregen.
Mijn engels is echt te beroerd!!
Overigens heb ik ook hyves
Allemaal bedankt voor alle hulp!!!
Ik heb inmiddels ook mijn geld terug. (nou ja het stond op moneybookers, zal volgende week wel op mijn eigen rekening staan)
Ik heb inmiddels ook mijn geld terug. (nou ja het stond op moneybookers, zal volgende week wel op mijn eigen rekening staan)
-
Danielle89
Hoi Hoi,
De onderstaande mail heb ik verzonden naar dit adres: [email protected]
heb ik dit goed gedaan? heb nog altijd geen mail terug ontvangen... kan iemand mij misschien nog even verder helpen?
Alvast Bedankt!
(dit onderstaande opzetje heb ik ontvangen van mede gedupeerde)
Dear Sirs,
On (datum invullen) I ordered some items from the gameboys-club.
I have made a payment with ideal to a moneybookers account.
I have not received any ordered goods, and contact with the gameboys-club is not possible.
There are several people victim of fraud from this company and several people went to the police to report a crime.
My report number from the police : (proces verbaal nummer invullen)
Several victims received an e-mail from moneybookers customer service (Rosi) regarding a refund for the payment to [email protected]
Until now I did not received this e-mail from the customer service.
Please check my payment, I hope to get the refund like other victims.
My contact details:
(naam)
(adres)
(email adres) (gebruik hetzelfde als waarmee je besteld hebt)
Payment details:
(naam rekeninghouder)
(bankrekeningnummer en bank waarmee je betaald hebt)
(betalingskenmerken van je idealbetaling)
(bedrag)
Awaiting your reply, I remain.
Best regards,
(naam invullen)
heb ik dit goed gedaan? heb nog altijd geen mail terug ontvangen... kan iemand mij misschien nog even verder helpen?
Alvast Bedankt!
(dit onderstaande opzetje heb ik ontvangen van mede gedupeerde)
Dear Sirs,
On (datum invullen) I ordered some items from the gameboys-club.
I have made a payment with ideal to a moneybookers account.
I have not received any ordered goods, and contact with the gameboys-club is not possible.
There are several people victim of fraud from this company and several people went to the police to report a crime.
My report number from the police : (proces verbaal nummer invullen)
Several victims received an e-mail from moneybookers customer service (Rosi) regarding a refund for the payment to [email protected]
Until now I did not received this e-mail from the customer service.
Please check my payment, I hope to get the refund like other victims.
My contact details:
(naam)
(adres)
(email adres) (gebruik hetzelfde als waarmee je besteld hebt)
Payment details:
(naam rekeninghouder)
(bankrekeningnummer en bank waarmee je betaald hebt)
(betalingskenmerken van je idealbetaling)
(bedrag)
Awaiting your reply, I remain.
Best regards,
(naam invullen)
Hoi Daniëlle,Danielle89 schreef:Hoi Hoi,
Alvast Bedankt!
Heb je ook geen standaard berichtje van monyebookers gekregen toen je ze een mail gestuurd hebt want dan is er denk ik iets niet goedgegaan. Je krijgt zo'n vaag mailtje dat ze contact op gaan nemen met de verkoper en dat het minimaal 5 werkdagen duurt. De meeste mensen hier hebben na dat mailtje ongeveer 2 weken later het geld teruggestort gekregen op hun moneybookers account. Dit moet je wel zelf in de gaten houden want ik kreeg zelf geen melding dat het geld teruggestort was. Sommige wel maar andere weer niet. Iemand hier stuurde me een mailtje dat een aantal mensen die gelijk met mij een mailtje hadden gestuurd hun geld teruggestort hebben gekregen en toen ik keek zag ik dat het er bij mij ook opstond.
Dus al je na je mailtje een reactie hebt gekregen met dat ze contact met de verkoper op gaan nemen moet je nog even volhouden en als je echt helemaal niks hebt gehoord weet ik het ook niet. Je hebt wel een account aangemaakt op moneybookers?