LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vraag? Snelheid via de kabel van Ziggo

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
7812pa1
Berichten: 27
Lid geworden op: 02 aug 2007 14:39

Vraag? Snelheid via de kabel van Ziggo

Ongelezen bericht door 7812pa1 »

Hier over zegt men het volgende, wat betreft de snelheid van 20 Mb waarvoor je betaald, mag er 10 % uitval zijn.

Ook kan er een snelheidvermindering optreden door bijvoorbeeld een router of door de PC zelf.

1* Hiervoor is Ziggo dan niet verantwoordelijk. In geval van snelheidsverlies vragen we altijd een aantal stappen te door lopen.

2*Als dan wordt uitgesloten dat het aan ons ligt, dan komt er uiteraard een monteur langs of wordt het intern door een technische afdeling.

We hopen u hier mee voldende te hebben geinformeerd.


Wil overstappen om alles in één te hebben nu heb ik via verschillende instantie internet telefoon en tv wat mijn dus meer kost


Opmerking:
1*Welke? stappen staat niet vermeld?

2*In deze regel zegt men als dan wordt uitgesloten dat het aan ziggo ligt, komt er een monteur langs.! of wordt het door een technische afdeling. <<< hier houd men op volgens mij ontbreekt er in deze de uitleg nog enige regels, en zie ik dit als onjuiste informatie naar mijn toe.

Of zie ik dit verkeerd......

En kan het kloppen dat je snelheid verliest door een router of pc, ze bieden wel 20 Mb aan en daar moet je voor betalen maar je krijgt maar 16 MB hoe zit dit nu precies!

Vind het allemaal een beetje vreemd wie kan me meer info verschaffen hoor dit graag, voor ik beslis om over te stappen.

Nadeel is dat KPN mijn geen TV kan bieden volgens de postcode check op hun site. Daar om wil ik overstappen zonder problemen, maar vind dat ziggo niet erg duidelijk is met haar info naar de klant als men stukken weglaat midden in een zin?

xsienix
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 jan 2010 21:51

Re: Vraag? Snelheid via de kabel van Ziggo

Ongelezen bericht door xsienix »

Ik zelf zit met het zelfde Ziggo probleem.
Zie elders een post van mij.

Ziggo gebruikersforum is een veel beter alternatief om daar je vraag te stellen, dat voorop. Laat me raden, je hebt ook een Ubee modem ?
In dit geval moet je wachten op een patch die geleverd moet worden door de fabrikant.
En naar wie wil je overstappen ??

Gr,
X

Gesloten