LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ik begrijp iets niet

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
???

ik begrijp iets niet

Ongelezen bericht door ??? »

Er wordt zoveel over gezegd en geschreven...
Pas op voor dubieuse loterijen.
Jaar in jaar uit wordt dat voor je voeten gegooid en wat lees ik hier.....

Allemaal van die mensen die er toch weer in trappen.
Waarom?
Ik begrijp dat niet.
Je krijgt zoveel ergenis om iets wat je bij voorbaat al weet dat je toch geen geld of prijzen ontvangt.
Of er zit weer een enorme adder onder het gras..

Kan iemand mij dit uitleggen?

pumaisthebest
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 nov 2003 22:21

Re: ik begrijp iets niet

Ongelezen bericht door pumaisthebest »

dat komt omdat er niks aan gedaan wordt, en die zogenaamde loterijen gebruiken steeds een andere naam; llc, loc, lms etc . ik snap niet dat niemand achter het adres van die nepzooi kan komen

opnaaier
Berichten: 105
Lid geworden op: 25 okt 2003 16:24

Re: ik begrijp iets niet

Ongelezen bericht door opnaaier »

de bedrijven die deze loterijen in de markt zetten, zijn allemaal in het buitenland gevestigd. Hun enige binding met Nederland is een postbusnummer, vaak in plaatsen die niet al te ver van de landsgrenzen liggen en de hebberige hollanders die telkens weer de twijfel over de oprechtheid van de loterij inwisselen voor hun geldzucht en er steeds opnieuw weer intrappen. Als je dan toch een gokje op je geluk wilt wagen, beperk je dan tot de in Nederland erkende loterijen en hooguit nog de Duitse lotto. Van al die andere loterijen wordt er maar eentje beter van. De buitenlandse organisator die de door hebzuchtige hollanders aangeduwde zilvervloot ziet binnenvaren. Tegen de tijd dat de hollanders in de gaten hebben dat hun slechts gouden luchtbellen zijn beloofd en gaan klagen, is de naam van de loterij en de organisator allang gewijzigd. En tussen het klagen door trappen de hollanders er toch weer in. Want je kunt maar nooit weten of.............

Gesloten