LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vodafone
-
Vodafone
Mijn abonnement en fakturen kloppen niet?
Ik heb een basis abonnement van € 35,00 en dat staat ook in mijn contract. Ik heb ook 2 jaar korting van 50 %. Omdat het een aktie was.
Nu hebben ze een fout gemaakt bij traders en stond mijn abonnement op € 17,50 en daar 50% daavan op mijn fakturen staan vanaf 07-9-2009.
Ik heb meerderen malen gemailt en gebelt hierover. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd door zowel traders en vodafone. Ze hebben mijn contarct niet meer? Ze hebben alles opnieuw in december ingevoerd en heb voor december nu een abonnement van € 35,00. Ik ben uiteraard over mijn belminuten heen gegaan. Omdat ze de fakturen van oktober en november niet in orde hebben gemaakt. Ik heb kopietjes van die fakturen gemaakt voor alle zekerheid. Maar mijn vertrouwen is weg bij vodafone en zie dit als contractbreuk. Omdat ze het vanzaf het begin al niet klopte en nog steeds niet? Wat kan ik doen mijn telefoon is nu uitgeschakeld omdat ik mijn bank vodafone heb laten blokkeren en een terug boeking heb gedaan van de faktuur van november. Het is best wel een hoog bedrag wat ik moet betalen terwijl ze niets in orden heb gemaakt? Ik heb vele mails geschreven en gebelt. Nog steeds niet in orde, maar mijn telefoon is afgesloten en terwijl ik ze had gewaarschuwd hoe de stand van zaken zijn hoe het ervoor staat? Ik heb vodafone vanaf 7-9-2009 en zo lang duurt dit al? Vodafone leid aan contractbreuk en weil vodafone ook niet meer. Ik wil het opzeggen nu na die hele gebeurtennis.
Groetjes Annemarie
Ik heb een basis abonnement van € 35,00 en dat staat ook in mijn contract. Ik heb ook 2 jaar korting van 50 %. Omdat het een aktie was.
Nu hebben ze een fout gemaakt bij traders en stond mijn abonnement op € 17,50 en daar 50% daavan op mijn fakturen staan vanaf 07-9-2009.
Ik heb meerderen malen gemailt en gebelt hierover. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd door zowel traders en vodafone. Ze hebben mijn contarct niet meer? Ze hebben alles opnieuw in december ingevoerd en heb voor december nu een abonnement van € 35,00. Ik ben uiteraard over mijn belminuten heen gegaan. Omdat ze de fakturen van oktober en november niet in orde hebben gemaakt. Ik heb kopietjes van die fakturen gemaakt voor alle zekerheid. Maar mijn vertrouwen is weg bij vodafone en zie dit als contractbreuk. Omdat ze het vanzaf het begin al niet klopte en nog steeds niet? Wat kan ik doen mijn telefoon is nu uitgeschakeld omdat ik mijn bank vodafone heb laten blokkeren en een terug boeking heb gedaan van de faktuur van november. Het is best wel een hoog bedrag wat ik moet betalen terwijl ze niets in orden heb gemaakt? Ik heb vele mails geschreven en gebelt. Nog steeds niet in orde, maar mijn telefoon is afgesloten en terwijl ik ze had gewaarschuwd hoe de stand van zaken zijn hoe het ervoor staat? Ik heb vodafone vanaf 7-9-2009 en zo lang duurt dit al? Vodafone leid aan contractbreuk en weil vodafone ook niet meer. Ik wil het opzeggen nu na die hele gebeurtennis.
Groetjes Annemarie
-
Re: Vodafone
Weet iemand wat ik eraan kan doen?
Wat staat er in je contract bij maandbedrag en korting ?
-
In mijn contract staat Bel basis € 35,00 en 2 jaar korting van 50%.Wat staat er in je contract bij maandbedrag en korting ?
Omdat ik een ouderen telefoon heb genomen en een aktie was van traders.
Hun fout Basis € 17,50 en daar 50% 2 jaar korting op.
Dus ik nam aan al vanaf het begin dat ik tot €35,00 kon bellen en ben over mijn beltegoed heen gegaan en daarom zijn de kosten zo hoog geworden.
Dat vanaf 7-9-2009 en ze hebben het in december uiteindelijk aangepast met Bel basis €35,00 en het word niet gecrediteerd en mijn bel tegoed is ook niet gecrediteerd. Dus ze hebben het alleen nu aangepast?
Ik ben in 3 maanden al vet over de honderd euro kwijt? Vanwegen die € 17,50 en mijn telefoon is nu ook afgesloten? Terwijl ik nog telefoniche contact had over de stand van zaken en ze zouden het meteen in behandeling nemen. Heb ook nog gemailt erover naar ze. 27-12-2009 is mijn telefoon afgesloten?
Groetjes Annemarie
Vodafone is in dit geval in gebreke en moeten jou de teveel betaalde kosten terugbetalen, dit kan je terugeisen via een schriftelijke klacht naar vodafone.
Vodafone Klantenservice
Afd klachtenservice
Antwoordnummer 5555
6200 VC Maastricht
Vodafone Klantenservice
Afd klachtenservice
Antwoordnummer 5555
6200 VC Maastricht
Ja dan maar hopen dat ze reageren. In mijn geval zijn ze nogal laks.
Ik steun de oproep aan RADAR om hun praktijken weer eens in de aandacht te brengen. Overal lees ik over hun klant onvriendelijkheid!
Ik steun de oproep aan RADAR om hun praktijken weer eens in de aandacht te brengen. Overal lees ik over hun klant onvriendelijkheid!
Bel met traders, Zeg dat je alles op contract hebt staan en vermeld erbij dat je dat naar hun kan mailen. Zodat ze alles weer recht kunnen zetten.. Als ze dat niet doen, klachtenbrief.
Ik heb zelf ook helaas problemen gehad emt traders. Maar dat werd wel ala minute aangepast. Vaak zijn ze alleen erg moeilijk te bereiken.
Ik bestel sindsdien ook nooit meer bij een externe dealer
Ik heb zelf ook helaas problemen gehad emt traders. Maar dat werd wel ala minute aangepast. Vaak zijn ze alleen erg moeilijk te bereiken.
Ik bestel sindsdien ook nooit meer bij een externe dealer
ja idd, ze kunnen dit niet maken hoor, Jij hebt als het goed is je contract. Je staat volledig in je recht en je zult dit ook met glans winnen. Eis er gelijk een tegemoetkoming bij,dreig met opzegging enz, ze komen er wel achter aan gehobbeld leert mijn ervaring. Zolang jij het maar zwart op wit hebt ( je contract)
Wetend dat Vodafone miljoenen klanten heeft en dit maar een erg klein aandeel is van de klanten??cafa schreef:Ik steun de oproep aan RADAR om hun praktijken weer eens in de aandacht te brengen. Overal lees ik over hun klant onvriendelijkheid!
-
zie ook in dit forum
Vodafone actie onbereikbaar
Vodafone actie onbereikbaar