LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HP laptop TX 1000/2000 serie

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Jochiehans
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 jan 2010 15:01

HP laptop TX 1000/2000 serie

Ongelezen bericht door Jochiehans »

Ik heb een HP laptop uit de TX 2000 serie. Hij is 14 maanden oud en kaduuk. Op Internet heb ik de oorzaak gevonden: de grafische chip wordt onvoldoende gekoeld en gaat het uiteindelijk begeven. Meestal na afloop van de garantietermijn. Je vindt letterlijk honderden meldingen van dit probleem en zelfs een oplossing op http://www.youtube.com/watch?v=ctHTF3oNdxI.
Helaas werkt die oplossing bij mij niet. Wel kan ik zien (ik heb het hele ding uit elkaar gehaald) dat de grafische chip inderdaad te warm is geweest. HP ontkent het probleem gewoon en stuurt je naar de winkel die je vervolgens afpoeiert naar HP. Naar mijn mening is HP inderdaad verantwoordelijk. Het is immers een ontwerpfout.
Wie heeft dit - inmiddels al maanden bekende - probleem ook en wat kunnen we doen?

wimjr
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jan 2010 16:51

Re: HP laptop TX 1000/2000 serie

Ongelezen bericht door wimjr »

Ik heb denk ik hetzelfde probleem, laptop starte eerst slecht op met blauwe strepen door het scherm, na verloop van tijd helemaal niet meer en volledig zwart scherm. Naar computerzaak gebracht en die constateerden dat videokaart kapot was en ik heel nieuw moederbord nodig zou hebben als ik video kaart wil vervangen Laptop is 2jaar en 2 maanden oud en koste 1300,- Absurd dat dat dan zo snel kapot kan gaan !! is een HP pavilion dv9670. Ben ok benieuwd welke stappen ik kan ondernemen

Jochiehans
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 jan 2010 15:01

Re: HP laptop TX 1000/2000 serie

Ongelezen bericht door Jochiehans »

Op het forum van Kassa (VARA) vind je van alles over problemen met de video van de HP Pavillions. Ik heb als zoekwoord HP Pavillion gebruikt.

gsm-it
Berichten: 150
Lid geworden op: 05 dec 2004 20:47

Re: HP laptop TX 1000/2000 serie

Ongelezen bericht door gsm-it »

Zie HP DV9000 display probleem. Waarom een nieuw topic beginnen :?:

kopermoleen
Berichten: 46
Lid geworden op: 02 jan 2010 01:46

Re: HP laptop TX 1000/2000 serie

Ongelezen bericht door kopermoleen »

De beste lapto is Toshiba punt uit.

Gesloten