LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TELE2 Webserviceteam belooft te helpen en laat niets horen

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
tinus68

TELE2 Webserviceteam belooft te helpen en laat niets horen

Ongelezen bericht door tinus68 »

Beste Mensen,

Zelf na beloften van het webserviceteam met mijn klacht bezich te gaan heb ik niks meer vernomen van ze (zie mijn andere post inzake tele2 die 5,2 mb levert ipv de tot 20 mb waarmee men potentiele klanten misleidt)

Denkt men dat de problemen zich van zelf oplossen, of dat mijn post naar onderen verdwijnt ik uit beeld verdwijn?

zelf de mogelijkheid op op fatsoenlijke wijze klanten te woord te staan laat men liggen. Ik ga langs juridische weg mijn gram halen!
Ben echt helemaal klaar met die club!

al meer dan 4 maand met happerende televisie signalen!
WAARDELOOS TELE2 !!!!!!!!!!!!!!!

kijk maar, geen reactie sinds december!
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 68&t=77851

Bob Schurkjens

Re: TELE2 Webserviceteam belooft te helpen en laat niets horen

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

WebServiceTele2 is alleen maar actief op dit forum om "vervelende klanten" zoals jij de mond te snoeren. Om zo te voorkomen dat potentiële Tele2 klanten die bijvoorbeeld via Google informatie over Tele2 zoeken zich niet een hoedje schrikken over de vreselijke verhalen over Tele2. Ik denk trouwens niet dat die opzet slaagt: het blijft klachten regenen over Tele2 op dit forum!

Je kan je klacht online neerleggen bij de Geschillencommissie Elektronische Communicatiediensten: http://www.sgc.nl

WebServiceTele2

Re: TELE2 Webserviceteam belooft te helpen en laat niets horen

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Geachte tinus68

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Graag zou ik u ook willen vragen om uw gebruikersnaam en eventueel de link naar dit topic toe te voegen aan de e-mail . Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2

Gesloten