LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dexia brief opheffing fondsen

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
jannie

Dexia brief opheffing fondsen

Ongelezen bericht door jannie »

Afgelopen week hebben wij een brief gekregen dat de la boucherre fondsen in december worden opgeheven . Dat betekend dat er uitbetaald gaat worden.Maar dat is niet genoeg voor onze last om die bij de bank af te lossen.Wie heeft nog zo,n brief gekregen?En wat is jullie oplossing?

Caro

Re: Dexia brief opheffing fondsen

Ongelezen bericht door Caro »

Ook wij hebben zo'n brief ontvangen, maar helaas zal dat niet veel opbrengen.
Wat de consequenties zijn van het opheffen heb ik ook nog geen idee.
Mocht je meer te weten komen dan willen ook wij dat graag weten en als ik meer hoor dan zal ik dat ook nog doorgeven.

Annet

Ongelezen bericht door Annet »

ik heb ook zo'n brief gehad. Ik krijg welgeteld 14 euro bijgeschreven op mijn beleggingsrekening. Niets dus eigelijk.
De lening wordt er ook niet anders van. Je moet blijven betalen en de evt. restschuld blijft ook bestaan. Er zijn dus geen (gunstige) consequenties.
Je kan het als volgt zien: Je hebt een huis gekocht van 2 ton met een hypotheek van 2 ton. Je huis is in waarde gedaald tot 1 ton maar de hypotheek blijft 2 ton. En zo is het met de aandelenlease netzo. Je bent een lening aangegaan maar helaas is de waarde van de aandelen gezakt tot een dieptepunt. Maar die lening blijft.
Gelukkig kon ik me bij Leaseleed aanmelden met deze constructie. Slaapt een stuk rustiger want ze hebben genoeg aanmeldingen om een procedure te starten.

Annet

Caro

Ongelezen bericht door Caro »

Het klopt trouwens dat je nog maar heel weining van dat fonds krijgt. Als de koersen meevallen, krijgen wij 54 euro terug. Lekker he.
Mbt aanmelden leaseleed:
Ik heb geloof ik al 10 pogingen gedaan om me aan te melden, maar ik blijf hangen bij de totale hoofdsom (foutmelding), dus kan ik mijn aanmelding niet definitief maken. Diverse mailtjes verzonden om te vragen wat ik daar moet invullen, maar nog geen bericht terugontvangen, zullen wel druk zijn met de voorbereidingen.

wieke

Ongelezen bericht door wieke »

Hallo caro.
Ik vind het vreemd dat je geen reaktie krijgt van leaseleed want ik vind juist dat ze overal zo snel op reageren. Wel kreeg ik deze week een email dat een paar dagen hun mail niet goed heeft gewerkt dus misschien nog een keer proberen. Wij hebben ons ook aangemeld en geeft een goed gevoel dat daar goed gewerkt wordt. Wij krijgen helaas ook niets terug van de labouchere fondsen want het depot was al leeg.
Probeer je alsnog aan te melden want hoe meer zielen hoe sterker we staan en worden de kosten ook lager.

Gesloten