LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] garage v berkel s-hertogenbosch

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
astrid42
Berichten: 79
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:01

Re: garage v berkel s-hertogenbosch

Ongelezen bericht door astrid42 »

hoi allemaal,
ik steek in deze zaak eigenlijk teveel energie, daar bedoel ik mee,ik moet bellen ik moet gaan praten ik moet schrijven,
dat is waarschijnlijk ook wat de garage wil bereiken, gewoon even laten voelen denken ze,
maar heb vandaag meer info gehad en net zoals jeanne-veghel zegt, kunnen ze de spullen terug sturen, maar dat wij dat zo vaak moeten zeggen tegen een bedrijf, weten ze dat zelf nu echt niet,, laat het maar op de rechter aankomen!!
gr astrid

advocaatjeleefjenog
Berichten: 64
Lid geworden op: 11 jan 2010 18:58

Re: garage v berkel s-hertogenbosch

Ongelezen bericht door advocaatjeleefjenog »

astrid42 schreef:hoi allemaal,
ik steek in deze zaak eigenlijk teveel energie, daar bedoel ik mee,ik moet bellen ik moet gaan praten ik moet schrijven,
forum bijhouden :lol: :lol:

astrid42
Berichten: 79
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:01

Re: garage v berkel s-hertogenbosch

Ongelezen bericht door astrid42 »

hoezo forum bijhouden, dat gaat vanzelf ,!! :lol:

seagoing racer2
Berichten: 2122
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40

Re: garage v berkel s-hertogenbosch

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Beste,

Ik laat deze topic voor wat het is..

Het is blijkbaar niet van belang dat er een oplossing komt, het is alleen van belang dat er flink wordt afgereageerd. efin het zij zo

Het nivo van de laatste bijdragen is niet hoger dan een gemiddelde chat op msn. Als je dat wilt , ga dan chatten op msn.

Astrid, je hoeft niet bang te zijn voor een rechtszaak voor 770 euro dat zal heus niet gebeuren, je moet je wel zorgen maken over de onterechte zware beschuldigingen die je op dit forum geuit hebt zonder ook maar een spoor van bewijs of toelichting te geven.
Het zou zomaar kunnen dat je hier door de garage wel voor wordt gedagvaardigd. Je mag tenslotte mensen in het openbaar niet uitmaken voor criminelen of soortegelijke kwalificaties rondstrooien

Het ga je goed verder..

jeanne-veghel
Berichten: 2924
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: garage v berkel s-hertogenbosch

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

@ Astrid

Je zou om dit verhaal goed af te sluiten voor iedereen, aan de garage een voorstel kunnen
doen, om de gemaakte kosten zoals ik al eerder schreef te vergoeden en
dan ben je misschien klaar met een paar tientjes.
Administratie en handling kosten.

Je durft er niet naar toe, maar je kunt het per mail voorstellen en willen
ze dat accepteren, kun je ook weer verder met je leven.
Ze staan best open voor een gesprek/dialoog met jou.

Verder zou ik het ook niet meer weten voor je.

Denk er eens over na. Je kunt het blijven uitstellen, maar er gaat
reactie komen, dat geloof ik wel.
Ben ze voor en toon je goede wil, want dat is nooit verkeerd.
Heb veel ervaring gekregen met vallen :lol: en opstaan.
letterlijk en figuurlijk.

astrid42
Berichten: 79
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:01

Re: garage v berkel s-hertogenbosch

Ongelezen bericht door astrid42 »

seagoingraecer 2,,,het lijkt inderdaad soms op chatten, dat klopt,
maar ik heb de nodigen papieren al verstuurt maar krijg geen reactie.
ik heb dan ook niet veel te melden, wel wordt dit forum goed bekeken en gelezen, zo kan ik toch wat bijdragen en is iedereen vrij van een mening,
ook zal menig mens toch voorzichtig worden en schriftelijke afspraken maken,als het op bestellen van onderdelen aankomt,,
bij een nette afhandeling van het bedrijf zal ik dat ook zeer zeker aan jullie vermelden,, mijn excuus heb ik aangeboden voor mijn kwade uitspraken,
het wordt me moeilijk gemaakt, en ik wordt ook wel een boos ,
ik houd jullie op de hoogte
groetjes astrid

GezondVerstand10
Berichten: 263
Lid geworden op: 04 mei 2009 10:48

Re: garage v berkel s-hertogenbosch

Ongelezen bericht door GezondVerstand10 »

astrid42 schreef:seagoingraecer 2,,,het lijkt inderdaad soms op chatten, dat klopt,
maar ik heb de nodigen papieren al verstuurt maar krijg geen reactie.
ik heb dan ook niet veel te melden, wel wordt dit forum goed bekeken en gelezen, zo kan ik toch wat bijdragen en is iedereen vrij van een mening,
ook zal menig mens toch voorzichtig worden en schriftelijke afspraken maken,als het op bestellen van onderdelen aankomt,,
bij een nette afhandeling van het bedrijf zal ik dat ook zeer zeker aan jullie vermelden,, mijn excuus heb ik aangeboden voor mijn kwade uitspraken,
het wordt me moeilijk gemaakt, en ik wordt ook wel een boos ,
ik houd jullie op de hoogte
groetjes astrid
Ben het eens met Seagoing dat de inhoudelijke kant van de zaak (op basis van de verstrekte gegevens) nu wel behandeld is. Laat FF weten hoe je verder vaart met de oplossing. Ik ben toch wel heel nieuwsgierig naar dat facturen verhaal want dat vind ik echt wazig, maar het antwoord zal wel niet komen.

In de handel moet je je niet opstang laten jagen en wellicht zijn de medewerkers ook emontieel geworden/geweest. Je conclusie dat mensen wellicht voorzichtiger worden en goede afspraken op papier gaan maken in dit soort gevallen zou alleen maar mooi zijn, dan is onze tijd goed besteed :)

astrid42
Berichten: 79
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:01

Re: garage v berkel s-hertogenbosch

Ongelezen bericht door astrid42 »

even de stand van zaken , ik heb een voorstel gedaan aan het garage bedrijf,,,zoal jeanne zei, om de adminitratie kosten te betalen + kosten voor het terug sturen van de onderdelen, nu krijg ik een mail ,,dat de onderdelen binnen twee weken terug gestuurd moeten worden, en dat ze anders straf kosten krijgen van 35,%,
wie heeft die onderdelen niet terug gestuurd binnen twee weken ??
ik heb reeds voor het bestellen ,afgezegt.dat ik de kosten van 250,00 moet betalen voor steeds opgeschoven afspraken.
ik zeg je ik heb nooit een afspraak op geschoven, nu heb ik terug gemail dat ik bereid was een redelijk bedrag te betalen , voor het retour sturen van de onderdelen ,,,, moet ik opdraaien voor hun fouten, ik heb gezecht dat ik het fijn zal vinden als ze gerechterlijke stappen ondernemen,,, dan kan ik ook mijn verhaal kwijt, en laten we de rechter beslissen,.de mails en rekeningen neem ik als bewijs,
kan dit zomaar ????
groetjes astrid

jeanne-veghel
Berichten: 2924
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: garage v berkel s-hertogenbosch

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

astrid42 schreef:even de stand van zaken , ik heb een voorstel gedaan aan het garage bedrijf,,,zoal jeanne zei, om de adminitratie kosten te betalen + kosten voor het terug sturen van de onderdelen, nu krijg ik een mail ,,dat de onderdelen binnen twee weken terug gestuurd moeten worden, en dat ze anders straf kosten krijgen van 35,%,
wie heeft die onderdelen niet terug gestuurd binnen twee weken ??
ik heb reeds voor het bestellen ,afgezegt.dat ik de kosten van 250,00 moet betalen voor steeds opgeschoven afspraken.
ik zeg je ik heb nooit een afspraak op geschoven, nu heb ik terug gemail dat ik bereid was een redelijk bedrag te betalen , voor het retour sturen van de onderdelen ,,,, moet ik opdraaien voor hun fouten, ik heb gezecht dat ik het fijn zal vinden als ze gerechterlijke stappen ondernemen,,, dan kan ik ook mijn verhaal kwijt, en laten we de rechter beslissen,.de mails en rekeningen neem ik als bewijs,
kan dit zomaar ????
groetjes astrid
Je hebt dus echt nu je best gedaan vind ik toch en de garage had, als ze slim
waren geweest, de spullen binnen de gestelde termijn van 14 dagen
kunnen terugsturen.
Ze wisten al op HEEL korte termijn, dat je de onderdelen niet ging afnemen.
Dat is dus een foute beslissing van de garage geweest en jij hebt je goede wil getoond.
Laat het er maar op aan komen vind ik.
Als ze geld aan een rechtzaak willen besteden waar ze niet sterk in staan,
dan doen ze dat maar :mrgreen:

Jammer dat ze niet voor jouw aanbod hebben gekozen.

astrid42
Berichten: 79
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:01

Re: garage v berkel s-hertogenbosch

Ongelezen bericht door astrid42 »

het is alleen jeanne ,,wat me zorgen geeft is ,,, kunnen ze aanmaningen sturen ?? ik ga in eider geval even naar de wets winkel . ik vind het steedt onredelijker worden,, raar !!

astrid42
Berichten: 79
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:01

Re: garage v berkel s-hertogenbosch

Ongelezen bericht door astrid42 »

nu zeggen ze ,,, opgeschoven afspraken....

dat is echt niet waar,,,,,, ik ben zo teleurgesteld in deze garage ,,,,wat nu ??

jeanne-veghel
Berichten: 2924
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: garage v berkel s-hertogenbosch

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

astrid42 schreef:het is alleen jeanne ,,wat me zorgen geeft is ,,, kunnen ze aanmaningen sturen ?? ik ga in eider geval even naar de wets winkel . ik vind het steedt onredelijker worden,, raar !!

Dat is verstandig van je, maar ook de rechter zal aan ze vragen,
als u binnen een paar dagen al wist, dat mevrouw de onderdelen
niet ging af nemen, waarom hebt u ze dan niet teruggestuurd
toen het nog kon.
Je hebt al de andere dag afgezegd, dus ze hadden tijd genoeg
en dat zal de rechter ook weten
Ga maar advies vragen, kan nooit kwaad.

jeanne-veghel
Berichten: 2924
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: garage v berkel s-hertogenbosch

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

astrid42 schreef:nu zeggen ze ,,, opgeschoven afspraken....

dat is echt niet waar,,,,,, ik ben zo teleurgesteld in deze garage ,,,,wat nu ??

Laat ze het maar bewijzen, wordt moeilijk voor ze toch?'
Het is hun woord tegen dat van jou.

GezondVerstand10
Berichten: 263
Lid geworden op: 04 mei 2009 10:48

Re: garage v berkel s-hertogenbosch

Ongelezen bericht door GezondVerstand10 »

astrid42 schreef:even de stand van zaken , ik heb een voorstel gedaan aan het garage bedrijf,,,zoal jeanne zei, om de adminitratie kosten te betalen + kosten voor het terug sturen van de onderdelen, nu krijg ik een mail ,,dat de onderdelen binnen twee weken terug gestuurd moeten worden, en dat ze anders straf kosten krijgen van 35,%,
wie heeft die onderdelen niet terug gestuurd binnen twee weken ??
ik heb reeds voor het bestellen ,afgezegt.dat ik de kosten van 250,00 moet betalen voor steeds opgeschoven afspraken.
ik zeg je ik heb nooit een afspraak op geschoven, nu heb ik terug gemail dat ik bereid was een redelijk bedrag te betalen , voor het retour sturen van de onderdelen ,,,, moet ik opdraaien voor hun fouten, ik heb gezecht dat ik het fijn zal vinden als ze gerechterlijke stappen ondernemen,,, dan kan ik ook mijn verhaal kwijt, en laten we de rechter beslissen,.de mails en rekeningen neem ik als bewijs,
kan dit zomaar ????
groetjes astrid
Stuur ze gewoon mijn brief en laat ze er in zakken

jeanne-veghel
Berichten: 2924
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: garage v berkel s-hertogenbosch

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

jeanne-veghel schreef:
astrid42 schreef:nu zeggen ze ,,, opgeschoven afspraken....

dat is echt niet waar,,,,,, ik ben zo teleurgesteld in deze garage ,,,,wat nu ??

Laat ze het maar bewijzen, wordt moeilijk voor ze toch?'
Het is hun woord tegen dat van jou.
En je hebt NIETS getekend dus.

jeanne-veghel
Berichten: 2924
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: garage v berkel s-hertogenbosch

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

GezondVerstand10 schreef:
astrid42 schreef:even de stand van zaken , ik heb een voorstel gedaan aan het garage bedrijf,,,zoal jeanne zei, om de adminitratie kosten te betalen + kosten voor het terug sturen van de onderdelen, nu krijg ik een mail ,,dat de onderdelen binnen twee weken terug gestuurd moeten worden, en dat ze anders straf kosten krijgen van 35,%,
wie heeft die onderdelen niet terug gestuurd binnen twee weken ??
ik heb reeds voor het bestellen ,afgezegt.dat ik de kosten van 250,00 moet betalen voor steeds opgeschoven afspraken.
ik zeg je ik heb nooit een afspraak op geschoven, nu heb ik terug gemail dat ik bereid was een redelijk bedrag te betalen , voor het retour sturen van de onderdelen ,,,, moet ik opdraaien voor hun fouten, ik heb gezecht dat ik het fijn zal vinden als ze gerechterlijke stappen ondernemen,,, dan kan ik ook mijn verhaal kwijt, en laten we de rechter beslissen,.de mails en rekeningen neem ik als bewijs,
kan dit zomaar ????
groetjes astrid
Stuur ze gewoon mijn brief en laat ze er in zakken

Helemaal mee eens. :mrgreen:

astrid42
Berichten: 79
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:01

Re: garage v berkel s-hertogenbosch

Ongelezen bericht door astrid42 »

ja, ik vind dat dit echt een rare wending neemt,, ik vraag me af of de echte eigenaar weet van de fouten op kantoor,,ik ga zeker naar het juridisch kantoor ,
ik begrijp niets van hun beleid,, ik verwachte al zo iets ,, ze voelen zich gepaseerd,
dit is machtmisbruik, en ik zal er alles aan doen ,, mijn recht te halen ,,
ik houd radar op de hoogte,en hoor graag , advies of comentaar tegenmoed
groetjes astrid

astrid42
Berichten: 79
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:01

Re: garage v berkel s-hertogenbosch

Ongelezen bericht door astrid42 »

hier het bericht ,
Ik heb uw verhaal nogmaals met de directie besproken en zijn tot een voorstel van € 250,- gekomen.
De delen kunnen niet retour worden gestuurd naar de importeur wij hebben daar 14 dagen voor en dan wordt er zo'n 33% straf kosten verrekend als ze al accoord geven hier voor, dat is niet in alle gevallen zo. Zoals u weet heeft u de delen al medio augustus bij ons besteld dus de periode van 14 dagen is allang over, mede omdat u diverse malen de reparatie heeft uitgesteld,altijd met als reden dat het financieel niet uit kwam. Deze reden hebben we altijd geaccepteerd en met u meegedacht hoe het op te lossen. Eerst de grote onderhoudsbeurt uitvoeren en als u weer voldoende saldo had de reparaties. Ik geloof dat de auto niet meer in uw bezit is anders had ik nog een voorstel kunnen doen om de reparatie uit te voeren voor een gereduceerde prijs,maar dan moet u natuurlijk wel de auto nog hebben. Dat de reparaties nodig waren zijn we het wel eens immers bent u in augustus al gekomen met de beide klachten; Veel roken van de auto en een rammelend geluid.
De courantheid van de onderdelen is laag, de kans dat we ze dus nogmaals verkopen is klein. Dit allemaal overwogen te hebben zijn we tot het bedrag van € 250.00 gekomen.
In afwachting op een snelle reactie van u,



reactie van mij,,,,
dit is echt een leugen, ik heb noooit een afspraak gemaakt , zoals al eerder bekent was heb ik al lang de afspraak afgezegt......

astrid42
Berichten: 79
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:01

Re: garage v berkel s-hertogenbosch

Ongelezen bericht door astrid42 »

mijn vraag is, ben ik gek aan het worden,,,, en kan dit zomaar omdat je een garage hebt ????

jeanne-veghel
Berichten: 2924
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: garage v berkel s-hertogenbosch

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

astrid42 schreef:mijn vraag is, ben ik gek aan het worden,,,, en kan dit zomaar omdat je een garage hebt ????

Zij hebben het over medio augustue en jij zegt oktober in je verhaal.
Wat klopt nu precies?

Gesloten