LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] eneco incasseerd voor incassobedrijf vesting finance

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
nicos0701955

eneco incasseerd voor incassobedrijf vesting finance

Ongelezen bericht door nicos0701955 »

heb eindafrekening van eneco gekregen moest klein bedrag bijbetalen,maar ook een bedrag erbij van 200 euro,dit was een bedrag die zij incasserde voor vesting finance,terwel ik de rekening met verhoging al bij eneco voldaan had en niet meer op de rekening van vesting had gereageerd,onder dwang voor afsluiting heb ik de 200 betaald en geprotesteerd dat hun niet mogen incasseren voor een incassobedrijf,werd er over terug gebelt dat ze dat wel mogen doen,was een rekening van 145 euro met verhoging van eneco erbij,dus ik heb totaal 250 euro meer moeten betalen,uiteindelijk zij eneco dat ik 25 euro van de volgende rekening mag aftrekken omdat ze het wel sneu vondt,ben het er niet mee eens en probeer alsnog mijn gelijk te krijgen,ondanks de dreigbrieven en telefoontjes die ik kreeg van vesting finance,met hun onterechte rekeningen,als eneco niet had gedreigd met afsluiting,had vesting mij voor de rechter moeten dagen voor betaling en had ik gewonnen met hun spookrekening,het klopt van geen kanten.

renegade66

Re: eneco incasseerd voor incassobedrijf vesting finance

Ongelezen bericht door renegade66 »

wacht ff, begrijp ik het goed?

je had een rekening bij vesting finance openstaan van een vordering van eneco, die rekening had je al betaald aan eneco, en nu moet je dit nog eens betalen aan eneco? incl de incassokosten van vesting finance?

als dit zo is, klopt dit niet. je hebt nu dus dubbel betaald? dit zou ik terug vorderen. is het dossier bij vesting finance nu wel gesloten dan?

nicos0701955

Ongelezen bericht door nicos0701955 »

ik heb de rekening die nog openstond bij eneco met 50 euro boete overgemaakt aan eneco zelf,telegebankierd,de volgende dag lag de voordering van vesting finance op de mat,4 dagen antiegedateerd aantoonbaar op envlop,dat is een truk van hun waar niet opgelet woord,omdat het betalen en incasseren vaak langs elkaar heen loopt en zij buiten de boot vallen,ik heb niet op hun sommatie,s en stalkgedrag per telefoon elke dag berichtjes en gesprek gereageerd in de hoop dat ik gedaagt zou worden voor de rechter,dit heeft zich gepasseerd in augustus,daarna werdt het stil na 4 weken stalken,ik dacht daar ben ik van af,kreeg in november eindafrekening met nieuw termijnbedrag,gestort,een week later een rekening van 175 e plus 15 e administratie en 10 e incasso,200 e totaal. heb gebelt en er werdt vertelt dat het een openstaande rekening van vesting finance was,ik moest betalen om afsluiting te voorkomen,wel waren zo coelant om de 25 euro incasso op die rekening te vereffen op nieuwe rekening.

renegade66

Ongelezen bericht door renegade66 »

als die rekening nog open zou staan mogen ze die betaling van je opeisen, maar jij hebt die rekening betaald, en nu dus 2 keer. dan zou ik het geld terughalen. en ik zou zeker vragen of jou vordering bij vesting finance wel is opgeheven anders kun je straks nog een keer gaan betalen.

seagoing racer2

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Beste,
ik heb niet op hun sommatie,s en stalkgedrag per telefoon elke dag berichtjes en gesprek gereageerd in de hoop dat ik gedaagt zou worden voor de rechter,dit heeft zich gepasseerd in augustus,daarna werdt het stil na 4 weken stalken,ik dacht daar ben ik van af,
Dit is altijd dom, ook al zou je wel worden gedagvaard voor het gerecht.
Je dient op zijn minst 1 keer (aangetekend) te melden dat je de vordering betwist en dat je daarom niet betaald en niet meer reageert op sommaties.

Gesloten