Dank voor het compliment Wilmamazone!
Kees Braam schreef:Wilma Het is totaal off topic wat je hier doet en dan ook nog onder je twee accounts dit plaatsen alsof er twee personen dit zeggen zegt voldoende over jou mentaliteit maar om alle misverstanden weg te nemen bij de lezer het volgende:
Tja..........wéér het beroemde/beruchte meten met twee maten van Kees of wat?!
Zegt ie nee als een farmaceut -b.v. GlaxoSmithKline- volgende week sponsor wil worden voor een aardig bedragje?
Heel lang hebben we onze site reclamevrij kunnen houden. Pas vorig jaar heeft het bestuur gratis google advertenties toegestaan omdat we de continuiteit van de site willen waarborgen. Het vermelden van een bedrijfsnaam enz. was een idee van enkele jaren geleden, maar heb ik aangepast vandaag in onze informatie over en voor onze donateurs. Nu hoop je natuurlijk dat ik een link daarnaar maak en meldt me dan aan bij de moderator wegens reclame maken maar dat doe ik niet hoor Wilma. Ik hou me heel wat beter aan de regels van dit forum dan jij.
En voor alle duidelijkheid nog maar keer: ik schrijf hier niet in dit forum van TROS Radar om reclame te maken voor onze site kanker-actueel maar omdat ik het
uitermate stuitend vind dat antikwakkers zoals jij mensen met kanker de hoop en de kans willen ontnemen om beter met hun ziekte om te gaan en de beste behandelingen en middelen te vinden om van hun kanker te genezen. En ik schrijf hier ook om tegenwicht te geven aan een heel klein groepje antikwakkers die stelselmatig en zonder enige vorm van fatsoen met leugens en manipulaties veelbelovende ontwikkelingen willen tegenhouden en uitstekende artsen in diskrediet willen brengen.
Dit doe je nu voor de zoveelste keer: zelf een onderwerp inbrengen (het artikel in de NYTb ijvoorbeeld) en vervolgens, als mensen daar iets tegenin te brengen hebben schreeuwen dat ze off-topic zijn.
Jouw site het nationaal fonds tegen kanker worden volledig in de lucht gehouden door xxx, verkoper van onduidelijke, zinloze en peperdure behandelingen aan kankerpatiënten en aanhangers van alternatieve geneeswijzen, met supplementenarts xxxx voorop, en. Dat was zo en dat is nog steeds zo.
Welke uitstekende artsen bedoel je eigenlijk? Toch niet xxxx en xxxx hoop ik. En over welke veelbelovende ontwikkelingen spreek je eigenlijk? Over de 'behandelingen van xxxx?
Hun doel is het stelselmatig afromen van de radelozen, hetzij vanwege pathologische ijdelheid en misplaatste gevoelens van genialiteit, hetzij vanwege geldelijk gewin, maar meestal vanwege beide.
Wat de reguliere geneeskunde betreft:
Op dit moment is het totale genezingspercentage van kanker 60%. Voor een aantal kankersoorten zijn ook de cijfers voor uitgezaaide kanker verbeterd. Daarnaast leven mensen met kanker veel langer dan vroeger, wat de NYT helaas niet vertelt. Er genezen niet alleen meer mensen van kanker, de mensen die er helaas niet van genezen, leven wel gemiddeld veel langer dan begin jaren '70.
Vertel eens, wat zijn de cijfers van de alternatieve behandelingen? En welke grote wetenschappelijke ontdekkingen zijn er uit die kringen voortgekomen?
En misschien moet je ook eens in de encyclopedie kijken. Hoop is namelijk niet hetzelfde als valse hoop.
O, en reageer nog even inhoudelijk op de kritiek van Lip en Kaunitz (medscape site) op die pilot trial naar acupunctuur bij opvliegers, waar jij zo mee schermt.