geen reactie op mails:
Wij hebben in 2009 een huisje gehuurd via Ambiance de France, dat is op zich prima verlopen en voldeed aan onze vewachting. Alleen het contact met Ambiance de France, dhr. van Loon, was niet mogelijk.
In de huurovereenkomst stond dat wij het huis zelf konden schoonmaken, dat waren we ook van plan daar we er maar een week waren. Toen we aankwamen zei de eigenaar dat we toch 70 euro moesten betalen voor de schoonmaak, toen we aangaven dat zelf te willen doen ging hij daar niet mee accoord.
Thuis gekomen hebben we direct per mail contact getracht op te nemen met Ambinance de France. Er wordt structureel niet op onze mails gereageerd.
Ik denk dat Ambiance de France nadat alles is afgerond en het geld binnen is, geen verantwoordelijkheid voelt voor de tevredenheid van klanten.
Dus als alles goed gaat is het geen probleem, maar als er een probleem is zie dan maar dat je verder komt. Het ging hier maar om 70 euro, maar het kan ook anders zijn.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ervaring Ambiance de France
Re: Ervaring Ambiance de France
Zo, wij willen via deze weg toch ook eens ons ongenoegen uiten over onze ervaringen met Ambiance de France.
Ons Huis, in Les arcs sur Argens, bleek de ideale vakantiebestemming te worden !
Daar gingen we vanuit, ook al hadden we in het nieuws de gebeurtenissen gevolgd die in de buurt van Les Arcs plaatsvonden, nl. de overstromingen.
Nu, aangezien we niks vernamen van Ambiance de France in verband daarmee konden we niet vermoeden wat we op de dag van aankomst zagen.
2 uurtjes op voorhand kregen we een, onpersoonlijk, smsje met de melding dat het huis enkel toegangkelijk was via de tuin, jawel de tuin, van de buren , aangezien de toegangsweg weggespoeld was ... OINK dachten we ...
Eens toegekomen , via de tuin van de buren, stond er een huis dat er niet erg verzorgd uitzag, de tuin was niet onderhouden, overal rommel te zien, terras verzakt, zwembad smerig, ... enfin, niks erg tot zover .
Eens binnen was het meteen duidelijk dat het huis ook het water had binnen gehad .
De geur was niet harden in de slaapkamers, de vochtigheid evenmin.
Los van de geur was het huis niet netjes schoongemaakt, spinnewebben alom, wormen op de vloer, omdat we een vermoeden hadden van wat komen zou hebben dit allemaal vastgelegd op foto.
Nu, we betaalden ook extra voor beddengoed en handdoeken, wat bleek, elk 2 handdoekjes voor de week, en beddengoed dat te klein was en vooral niet voor iedereen voorzien was, terwijl we weliswaar betaald hadden ...
Omdat we echt ontevreden waren over de kwaliteit van het huis hebben we meteen contact opgenomen met Dht Van Loon, die was verrast over de toestand, wat duidelijk is dat hij niet weet wat hij aanbiedt. Hij beloofde ons dit zo snel mogelijk op te lossen. 2 SMS'jes verder bleek dat we konden 'fluiten' naar onze service, enfin, we hebben er het beste van proberen maken, in de living slapen ipv de kamers, voeten verzorgd na kwetsuren opgelopen te hebben op het terras, zuinig geweest met de handdoeken, ... Om nog maar te zwijgen van de koelkast die voor max 4 personen diende, terwijl het huis wordt aangeboden voor 8 personen...
Enfin, na onze reis hebben opnieuw contact gehad met de melding dat we een tegemoetkoming zouden krijgen. Daar eindigt ons verhaal voorlopig ...
Ambiance de France is niet meer bereikbaar ! Onze waarborg hebben ook nog niet teruggekregen , laat staan onze compensatie ...
het is duidelijk dat wij alleszins geen beroep meer gaan doen op deze onbetrouwbare firma.
Ons Huis, in Les arcs sur Argens, bleek de ideale vakantiebestemming te worden !
Daar gingen we vanuit, ook al hadden we in het nieuws de gebeurtenissen gevolgd die in de buurt van Les Arcs plaatsvonden, nl. de overstromingen.
Nu, aangezien we niks vernamen van Ambiance de France in verband daarmee konden we niet vermoeden wat we op de dag van aankomst zagen.
2 uurtjes op voorhand kregen we een, onpersoonlijk, smsje met de melding dat het huis enkel toegangkelijk was via de tuin, jawel de tuin, van de buren , aangezien de toegangsweg weggespoeld was ... OINK dachten we ...
Eens toegekomen , via de tuin van de buren, stond er een huis dat er niet erg verzorgd uitzag, de tuin was niet onderhouden, overal rommel te zien, terras verzakt, zwembad smerig, ... enfin, niks erg tot zover .
Eens binnen was het meteen duidelijk dat het huis ook het water had binnen gehad .
De geur was niet harden in de slaapkamers, de vochtigheid evenmin.
Los van de geur was het huis niet netjes schoongemaakt, spinnewebben alom, wormen op de vloer, omdat we een vermoeden hadden van wat komen zou hebben dit allemaal vastgelegd op foto.
Nu, we betaalden ook extra voor beddengoed en handdoeken, wat bleek, elk 2 handdoekjes voor de week, en beddengoed dat te klein was en vooral niet voor iedereen voorzien was, terwijl we weliswaar betaald hadden ...
Omdat we echt ontevreden waren over de kwaliteit van het huis hebben we meteen contact opgenomen met Dht Van Loon, die was verrast over de toestand, wat duidelijk is dat hij niet weet wat hij aanbiedt. Hij beloofde ons dit zo snel mogelijk op te lossen. 2 SMS'jes verder bleek dat we konden 'fluiten' naar onze service, enfin, we hebben er het beste van proberen maken, in de living slapen ipv de kamers, voeten verzorgd na kwetsuren opgelopen te hebben op het terras, zuinig geweest met de handdoeken, ... Om nog maar te zwijgen van de koelkast die voor max 4 personen diende, terwijl het huis wordt aangeboden voor 8 personen...
Enfin, na onze reis hebben opnieuw contact gehad met de melding dat we een tegemoetkoming zouden krijgen. Daar eindigt ons verhaal voorlopig ...
Ambiance de France is niet meer bereikbaar ! Onze waarborg hebben ook nog niet teruggekregen , laat staan onze compensatie ...
het is duidelijk dat wij alleszins geen beroep meer gaan doen op deze onbetrouwbare firma.