LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] pas abonnement geopend bij telfort heb zware spijt!!!!!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
fateha

pas abonnement geopend bij telfort heb zware spijt!!!!!

Ongelezen bericht door fateha »

heb sinds November een abonement aangenomen van telfort met 500 belminuten en een HTc pro touch2 toestel genomen.

W@wat blijkt htc toestel is nu 2 keer opgestuurd omdat ie steeds mensen belde en accuu raakt steeds binnen een uur leeg.

en kwa telfort berekend seconde naar minuten dus zit nu steeds met hoge rekening. Zo gaan je belminuten steeds op en je hebt er geen baat bij.
Plus service kosten en je voicemail beluisteren betaal je appart.

Ze mogen mensen hier van tevoren op de hoogte stellen.
zit nu 2 jaar aan vast baal ontzettend.

Is hier een uitweg kan iemand mij helpen????????!!!!!!!????

kss

Re: pas abonnement geopend bij telfort heb zware spijt!!!!!

Ongelezen bericht door kss »

kort samengevat ben je niet blij met en abonnement en het toestel.

ikzelf heb ook een HTC en het valt me op dat je wel heel gemakkelijk iemand belt, er is geen bevestiging ingebouwd met een ja of nee vraag bijvoorbeeld, dat kan bij een touchscreen lastig zijn inderdaad. je drukt al snel dubbeldoor, waarna direct gebeld wordt (ja je kan stoppen via de rode button, maar ondertussen is het bellen wel begonnen). dat zul je moeten aankaarten bij HTC.

zet Wifi en bluetooth eens uit en gegevens verbindingen, ook alles wat met GPS te maken heeft en kijk dan of je nog problemen hebt. kan zijn dat er een grapjas jouw telefoon op die manier misbruikt.

zorg altijd dat je beveligingen goed zijn afgesteld

je kan het ook tekoop zetten op martkplaats incl abbo, je draagt dan als het ware je spul over naar een nieuwe eigenaar. die zit er dan wel een minimale periode aanvast (meen te weten minimaal 1jaar, maar zeker de looptijd).

of je draagt je abonnement over binnen je vriendenkring of werkgever, dat laatste is dan maar de vraag of de werkgever dit vergoed ofda je alsnog maandelijkse kosten hebt.

de juiste formulieren en procedure kun je navragen bij telfort klantenservice.

vipserv

Ongelezen bericht door vipserv »

makkelijk spontaan bellen met een htc?

ik heb ook een htc (touch pro 2) dit is mijn 3e HTC telefoon. en 5e windows mobile telefoon (orange spv, mda vario , mda vario 3, Xperia x1, touch pro 2)
de toetsenvergrendeling springt er bij mij niet zo maar af, en bij de HTC toestellen in het verleden ook niet.

heb je deze wel aan staan? dit kan door de ophangknop even ingedrukt te houden.

kss

Ongelezen bericht door kss »

vipserv schreef:makkelijk spontaan bellen met een htc?

toetsenvergrendeling.
dan heb je geen problemen idd, maar tijdens het bladeren in een telefoonlijst bijv. kun je vrij snel dubbelklikken. ik had ook liever gehad dat de rode -stoppen- een -doorgaan- button was, zeg maar een laatste tussenstop voordat je echt gaat bellen.

Yme

Ongelezen bericht door Yme »

fateha schreef:en kwa telfort berekend seconde naar minuten dus zit nu steeds met hoge rekening. Zo gaan je belminuten steeds op en je hebt er geen baat bij.
Plus service kosten en je voicemail beluisteren betaal je appart.

Ze mogen mensen hier van tevoren op de hoogte stellen.
Deze informatie vind je eenvoudig terug op de website van Telfort.

vipserv

Ongelezen bericht door vipserv »

kss schreef:tijdens het bladeren in een telefoonlijst bijv. kun je vrij snel dubbelklikken.
tja dat heb je met een touchscreen. echter als je je vinger of stylus op het scherm zet en dan sleept is dat echt niet zonder meer mogelijk. (zo heeft HTC het namelijk bedoelt)

ik denk dat dit eerder een kwestie van wennen is als een probleem met de HTC toestellen. een touch screen is nou eenmaal gevoeliger als een drukknopje :)

je kan ook de naam die je zoekt boven in het vakje typen. dan hoef je niet door de lijst te bladeren.

JtC

Ongelezen bericht door JtC »

Idd, mijn vrouw heeft zo'n Samsung Star touchscreen telefoon. Erg mooi en zo, maar voor mij niet praktisch. Geef mij maar "oldskool" toetsen. :)

bazzdaciple

Ongelezen bericht door bazzdaciple »

Mijn verhaal is iets te lang om hier te schrijven maar laat ik zeggen dat ik je probleem helemaal herken. Voor mij dan ook: nooit meer een HTC en helemaal nooit (!!!) meer Telfort. Dankzij Telfort (=Helfort) heb ik na een verhuizing 5 (!) maanden zonder internet gezeten en zit ik nu nog 1,5 jaar vast aan een defecte mobiel. En je kunt nergens met je klacht terecht. Bij internet-en mobiele telefonie providers is het helaas kiezen uit de minst slechte.

Ridouan

Ongelezen bericht door Ridouan »

Fateha, de HTC is een hele goede telefoon, alleen is het niet geschikt voor iedereen. Voor mensen die gebruik maken van de vele functies zal de HTC geweldig zijn, gebruik je alleen maar de telefoonfunctie dan is dit niet de telefoon voor jou. Voor het gemak zijn uitschuifbare telefoons het beste dus probeer dat eens, dan zal je ook niet zo vaak ongewenst bellen. En dat je extra kosten bij je abonnement krijgt is normaal de beperkingen staan namelijk in je contract, hoe goedkoper je abonnement hoe de prijziger de bijkomende kosten, daar verdiend een telecom aanbieder zijn geld mee.

Consumentt

Ongelezen bericht door Consumentt »

Als je met 500 belminuten (nog) niet uitkomt dan iets minder bellen lijkt me.

Of een provider per seconde of per minuut afrekent dat weet je van te voren. Daar hoef je achteraf niet over te klagen dus.
En als er niet op hele minuten wordt afgerekend dan is vaak de 1e minuut volledig of er is een starttarief. Vangen willen ze allemaal die providers.

Gesloten