LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] aandacht voor uitspraak rechtbank op TV Gelderland vandaag
Re: aandacht voor uitspraak rechtbank op TV Gelderland vandaag
opnieuw stel ik vast dat je niet echt de moeite neemt om te lezen. Bij het afsluiten van de aandelenlease zal dat door hebzucht zijn ingegeven, nu door ongebreidelde woede. Daarom nog een keer in jip en janneke taal:
ieder mens heeft denkvermogen gekregen. De een wat meer dan de ander, de een heeft dat naderhand wat meer ontwikkeld dan de ander. De een is daardoor goed geworden met zijn of haar handen, de ander met zijn mond. Dom zijn alleen die mensen die het gekregen denkvermogen niet gebruiken. En datzelfde geldt ook voor intelligentie. Dat begrip staat niet voor de hoeveelheid denkvermogen, doch voor het vermogen datgene wat je gekregen hebt te gebruiken. Gebruik je dat niet, en tig deelnemers aan dit forum geven daar keer op keer blijk van, dan ben je dom.
Of moet ik het proberen met plaatjes, dan moet je mij wel een postadres geven, zal ik met de juf van groep 1 of de leidster van de creche overleggen of dat soort plaatjes bestaan. En anders heb ik nog wel een goede vriend die die wellicht kan tekenen.
ieder mens heeft denkvermogen gekregen. De een wat meer dan de ander, de een heeft dat naderhand wat meer ontwikkeld dan de ander. De een is daardoor goed geworden met zijn of haar handen, de ander met zijn mond. Dom zijn alleen die mensen die het gekregen denkvermogen niet gebruiken. En datzelfde geldt ook voor intelligentie. Dat begrip staat niet voor de hoeveelheid denkvermogen, doch voor het vermogen datgene wat je gekregen hebt te gebruiken. Gebruik je dat niet, en tig deelnemers aan dit forum geven daar keer op keer blijk van, dan ben je dom.
Of moet ik het proberen met plaatjes, dan moet je mij wel een postadres geven, zal ik met de juf van groep 1 of de leidster van de creche overleggen of dat soort plaatjes bestaan. En anders heb ik nog wel een goede vriend die die wellicht kan tekenen.
bespaar me je zg goede vrienden die kunnen tekenen, fotograveren en filmen, opnaaier. Ik ga niet graag met dat soort mensen om !
Als deelnemers van dit forum zijn we in staat om fouten te maken dat is nu eenmaal menselijk het is echter niet menselijk wanneer bewust misbruik wordt gemaakt van de goedgelovigheid van mensen om er aan te verdienen.
Als deelnemers van dit forum zijn we in staat om fouten te maken dat is nu eenmaal menselijk het is echter niet menselijk wanneer bewust misbruik wordt gemaakt van de goedgelovigheid van mensen om er aan te verdienen.
Laatst gewijzigd door JH op 16 nov 2003 23:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Opnaaier, je gaat ons toch niet vertellen dat je uit een biologisch proces bent voorgekomen hè?En bovendien bezit ik ook nog het vermogen het mij gegeven denkvermogen te gebruiken. Het is zoals al vaker is gezegd, intelligentie is niet de hoeveelheid denkvermogen, maar het vermogen om het denkvermogen dat je bij het biologische proces waaruit jij als wezen bent voortgekomen te gebruiken.
Kein Tierchen so froh, wie ein Spermatozoh!
Fraude
Fraude probeer het in bedekte termen te zeggen.
Overigens is het mij niet duidelijk tegen wie opnaaier het nu heeft
tegen jou of tegen mij !
Overigens is het mij niet duidelijk tegen wie opnaaier het nu heeft
tegen jou of tegen mij !
Opnaaier weet zelf niet meer tegen wie hij het heeft.
Waarschijnlijk liggen zijn 2 hersencellen door elkaar.
fraude
Waarschijnlijk liggen zijn 2 hersencellen door elkaar.
fraude
Beste forumvrienden,
Ik heb mijn gereedschapskist gepakt en ga op pad.
Allen de rust, en lig er niet wakker van.
Ad fundum!
Fraude
Ik heb mijn gereedschapskist gepakt en ga op pad.
Allen de rust, en lig er niet wakker van.
Ad fundum!
Fraude
het denkvermogen van aanbieders en tussenpersonen was dermate sluw dat de clienten er gewoonweg dom in getrapt zijn.
-
*Denkt maar zo inzake sommige susjetten, whats in a (their) name*
Heren en opnaaiers: komt tijd komt recht.
Ton
Ton
hoe je het ook noemt, als zaadcel en eicel elkaar ontmoeten groeit daaruit in een biologisch proces een mens.
Voor dit sstukje voorlichting hoef ik overigens geen vergoeding. Maar ja het is nu eenmaal zo in deze maatschappij. Basisonderwijs is gratis, maar voor sommigen ook voor niks.
Voor dit sstukje voorlichting hoef ik overigens geen vergoeding. Maar ja het is nu eenmaal zo in deze maatschappij. Basisonderwijs is gratis, maar voor sommigen ook voor niks.
Indien men denkt dat basisonderwijs gratis en voor niks is. Heeft men niet opgelet en is de scholing voor niks geweest.
dat schreef ik toch dat er een verschil is tussen gratis en voor niks. Voor velen blijkt onderwijs voor niks te zijn geweest.
Je schreef; basisonderwijs is gratis. dus ben je voor niks naar school geweest.
voor de deelnemers aan dit forum wil ik even een verklaring geven van de termen gratis en voor niks ( of voor niets)
gratis: je hoeft er niet voor te betalen
voor niks of voor niets: je hebt er niets aan gehad, niets van opgestoken, niets geleerd.
gratis: je hoeft er niet voor te betalen
voor niks of voor niets: je hebt er niets aan gehad, niets van opgestoken, niets geleerd.
Je haalt me de woorden uit mijn mond.
Jij bent dus voor niets naar school geweest als je denkt dat basisonderwijs gratis is.
Jij bent dus voor niets naar school geweest als je denkt dat basisonderwijs gratis is.
Volgens mij hoeft voor het volgen van basisonderwijs nog steeds niets betaald te worden en dus is het gratis. Eigenlijk ook logisch. Want de overheid kan niet aan de ene kant leerpicht opleggen en vervolgens eisen dat ervoor betaald wordt. Er zijn wel scholen die voor allerlei zaken geld vragen, doch ze kunnen je niet verplichten dat te betalen. Ook al pretenderen ze vaak dat zij dat recht wel hebben. Het volgen van basisonderwijs sec is nog steeds gratis. Daaraan doet het vragen van een bijdrage voor bijvoorbeeld schoolreisjes etc. niets af.
Wat mij overigens opvalt is dat deelnemers aan dit forum gemakkelijk op te naaien zijn. Want dit forum is eigenlijk gestart als verwijzing naar een uitzending van Omroep Gelderland. En na een paar bijdrages zijn de deelnemers volledig afgedwaald van het onderwerp.
Wat mij overigens opvalt is dat deelnemers aan dit forum gemakkelijk op te naaien zijn. Want dit forum is eigenlijk gestart als verwijzing naar een uitzending van Omroep Gelderland. En na een paar bijdrages zijn de deelnemers volledig afgedwaald van het onderwerp.
Waar zou de overheid dat geld dan vandaan halen????? Of ben je toch voor niks geweest opnaaier. Arme pappie en mammie.