Ik heb op 3 januari 2009 een cursus besteld.
Krijg ik vorige week te horen dat een nieuwe cursus in de maak is per 2010/2010 die deze blijkbaar deze verouderde cursus gaat vervangen.
Op mijn vraag of ik de, toen nog niet ontvangen, cursus kon omruilen, reageerde zij afwijzend.
Waarom zou ik een onaangebroken cursus niet kunnen omruilen? Als ik vantevoren had geweten dat deze verouderd is, had ik hem uberhaupt niet besteld.
Hulp graag.
Peace,
Shari
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Open Universiteit, omruilen cursus
-
- Contacteer:
Re: Open Universiteit, omruilen cursus
Dat is al meer dan een jaar geleden.Ik heb op 3 januari 2009 een cursus besteld.
Op zich logisch dat ze dan niet meer ruilen.
Leerboeken worden altijd bijgewerkt, en altijd voorzien van updates (nieuwe versies).
Als je nu bedoeld 3 januari 2010 besteld - dan is het, m.i. onredelijk om niet te willen omruilen - maar dat hangt af van welke voorwaarden men stelt.
Ik bedoelde 9 januari 2010
Ik heb hem net ontvangen, maar durf hem nu niet te openen uit vrees dat ze het helemaal niet meer terug willen nemen. Intussen komt er wel een deadline voor de uiterste tentamen- data in zicht.
Ik heb hem net ontvangen, maar durf hem nu niet te openen uit vrees dat ze het helemaal niet meer terug willen nemen. Intussen komt er wel een deadline voor de uiterste tentamen- data in zicht.
Ik heb net een bericht gekregen dat ik een verzoek tot restitutie mag indienen, daar dit mijn eerste inschrijving was. Nu nog hopen dat ik dat ook ontvang.
Peace,
Shari 99
Peace,
Shari 99