sins dsb falliet is en nu onder curatele staat gaat die in specktrum gewoon door met hun afpersings praktijken --als daar voor ook met bedreigingen
als ik het zo god begrijp in op dracht vn die curatoren mogen ze nog be dreigingen gaan uiten via de telefoon
ze maken fout op fout .bijde cuaroren en de dsb in casso zelf
ze sturen bedragen ---hoor je later met bedreigingen van de mede werkster van in spectrum
dat we te weing betalen in eens -----krijg elke mnd axsepgiro kaarten van de dsb in casso -die gewoon voldaan worden..elke mnd
maar ze dreigde weer meteen akte van sesssie door de foon
en dan nog zo laat bellen ook precies zo als de klok slaat 9uur in de avond --
heb ik gezegt dat ik dar niet van gediend bent.. ze hebben 8 uur perdag om te bellen.. nou toen vlogen echt de dreige menten om je oren
wordt echt nu eens tijd dat die mede werkers van inspectrum incasso -----aan gepakt worden ----letterlijk en figuurlijk
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] in spectrum incasso
-
Deurwaarder Mark
Re: in spectrum incasso
En wat zijn nu precies de fouten en bedreigingen...?
-
Guardian72
- Contacteer:
Re: in spectrum incasso
Ik zou vragen of ze zaken per brief willen doen, en niet via de telefoon.
Zelf ook niet bellen.
Voordeel van een brief is dat je :
1) in alle rust kan lezen, en dus miscommunicatie minder snel voorkomt.
2) je, als ze echt bedreigen, bewijs in handen hebt.
Daarnaast, als jij zelf schriftelijk je communicatie doet, kan je makkelijker voorbeelden toevoegen, en word je niet 'gedwongen' snel te antwoorden, waardoor je een weloverwogen verhaal op papier kan zetten.
Als het echt bedreigend word - meld aan de telefoon (in rustige stem) - uw manier van handelen word door mij als bedreigend ervaren. Ik beeindig dit gesprek en verzoek u verder alles per post af te handelen - en hang dan ook op.
Het heeft geen zin jezelf in de stress te laten komen, en als je even over dingen kan nadenken (dus, als je het op papier hebt) voorkom je fouten van jezelf, en heb je hun fouten zwart op wit
Zelf ook niet bellen.
Voordeel van een brief is dat je :
1) in alle rust kan lezen, en dus miscommunicatie minder snel voorkomt.
2) je, als ze echt bedreigen, bewijs in handen hebt.
Daarnaast, als jij zelf schriftelijk je communicatie doet, kan je makkelijker voorbeelden toevoegen, en word je niet 'gedwongen' snel te antwoorden, waardoor je een weloverwogen verhaal op papier kan zetten.
Als het echt bedreigend word - meld aan de telefoon (in rustige stem) - uw manier van handelen word door mij als bedreigend ervaren. Ik beeindig dit gesprek en verzoek u verder alles per post af te handelen - en hang dan ook op.
Het heeft geen zin jezelf in de stress te laten komen, en als je even over dingen kan nadenken (dus, als je het op papier hebt) voorkom je fouten van jezelf, en heb je hun fouten zwart op wit