![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Sterkte en hopelijk win je dit
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
astrid42 schreef:??
astrid42 schreef:beste mensen,,,,je moet er ook niet te diep ingaan, dit forum is een bijzaak, vergeet vooral ook niet om gewoon te leven,,het leven van alle dag is prachtig, vergeet het niet, sommige mensen verliesen zich in dit forum,, jammer je wordt er ook niet vrolijk van.ik kijk er even naar , sluit de computer en ga door met dagelijkse dingen,,,, lach,,morgen een nieuwe dag
xxx astrid
Precies, kijk even naar Haiti oid en maar klagen hier over vieze winkelmandjes en weet ik veel wat allemaal voor onzin, 50 procent van alle topics kan zo naar de vuilnisbak en gaan werkelijk waar....helemaal nergens over......pluk de dag en besef toch eens hoe goed je het hebt hier....kredietcrisis me hoela,niks geen crisis...is allemaal pure welvaartsgezeur !!astrid42 schreef:beste jeanne,, ken je dat liedje van trijntje oosterhuis;; vlieg met me mee,
luister even op youtube,,
ik begrijp je wel, maar ik heb ook geen comentaar op hoe jij jou tropic leid,, ik doe het op mijn manier,, moet je ook respecteren ,,,te veel reageren is ook niet goed,, neem wat afstand van de problemen !! kop op ,
gr astrid
Jeanne,beste mensen,,,,je moet er ook niet te diep ingaan, dit forum is een bijzaak, vergeet vooral ook niet om gewoon te leven,,het leven van alle dag is prachtig, vergeet het niet, sommige mensen verliesen zich in dit forum,, jammer je wordt er ook niet vrolijk van.ik kijk er even naar , sluit de computer en ga door met dagelijkse dingen,,,, lach,,morgen een nieuwe dag
xxx astrid
ron1 schreef:Ja en wie neemt jou nog serieus dan....overigens heel die dsb kwestie interesseert me ook geen fluit,triest voor de mensen die hbun handtekening ergens onder hebben gexet destijds,maar je kan ook zelf lezen en nadenken eigenlijk..Er moet eens wat meer gedacht worden aan mensen die het echt minder hebben, doe eerst dit en ga dan een topic openen.
En nu ga ik sluiten ik vertrek,heb belangrijkere bezigheden als en forum en communiceren met mensen die de hele dag thuiszitten.Succes en bedankt voor het lachen allemaal.
ron1 schreef:Jij voelt je echt de hele dag persoonlijk aangesproken,Jeanne, wat zal jij het zwaar hebben zeg...anyhow,ik ga nu sluiten, ik heb nog wel even de taalfouten verbeterd,mijn nederige excuses voor mijn taalfouten,ik hoop dat U het mij niet kwalijk neemt.
Een fijne dag.
Als ze geld van Astrid42 willen zal de garage na de brief aktie moeten ondernemen. Als het verhaal van Astrid waar is zullen ze geen succes hebben. Zo niet dan...... Dat zal uiteindelijk de rechter dan beslissenMallemalle schreef:ach die tekenen niet eens voor ontvangst, mark my words
en zoja, wat dan nog?
niks nada nop, lak en scheit aan