LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] indien contracten verlengd, ben je dan je rechten kwijt?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
ab

indien contracten verlengd, ben je dan je rechten kwijt?

Ongelezen bericht door ab »

Ik heb in het afgelopen jaar een aantal zwaar op verlies staande contracten verlengd, omdat de restschulden veel te hoog waren (en nog zijn), in de hoop dat dmv legiolease en andere belangenbehartigers dexia en anderen aangepakt zullen gaan worden. Hier zitten ook contracten bij waarop mijn vrouw geen handtekening had gezet. Op de vernietigingsbrief die ik mbt deze contracten had gestuurd heb ik het bekende antwoord van dexia gehad dat zij deze vernietiging niet accepteerden. Ik betaal nog steeds iedere maand de maandbedragen, Maar ik nader het punt dat de koek financieel helemaal op is.
Inmiddels merk ik dat heel veel mensen niet meer betalen, niet verlengen etc.
Wie kan mij zeggen wat ik het beste kan doen. Stoppen met betalen? Ben ik met deze verlengingen mijn rechten kwijt? Of kunnen de contracten met een handtekening (en de verlengingen) alsnog vernietigd worden??
Hoop dat iemand mij echt raad kan geven!!!
gr
ab[/u]

toompy

Re: indien contracten verlengd, ben je dan je rechten kwijt?

Ongelezen bericht door toompy »

ja als je verlengt ben je al je rechten kwijt
er is maar een mannier dat is schuld betalen onder protest

Piet

Re: indien contracten verlengd, ben je dan je rechten kwijt?

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Ab,

Als bij verlenging je partner niet heeft meegetekend ben je je rechten niet kwijt.

Stoppen met betalen is een persoonlijke keus en afhankelijk van een aantal factoren.

Wil je meer weten mail me, klik de envelop naast mijn naam aan.

Dit soort persoonlijke en ingewikkelde onderwerpen hoeft niet via het forum te gaan(mag wel natuurlijk).

Groeten,
Piet

Gesloten