LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Webshop Kleren.com

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
FaithFully
Berichten: 27
Lid geworden op: 21 apr 2009 13:19

Webshop Kleren.com

Ongelezen bericht door FaithFully »

Mijn ervaring met Kleren.com

Ik kwam op vrijdagavond deze website tegen nadat ik opzoek was gegaan naar een zwembroek. Ik heb eigenlijk vrijwel meteen een bestelling geplaatst, mezelf geregristreerd en betaald via Ideal. Ik kreeg keurig netjes meteen een mail van
bevestiging van aanmelding, een mail van bevestiging van het plaatsen van de order en ook een mail met bevestiging van betaling.

Ik heb eigenlijk vrijwel meteen een mail naar hun gestuurd met de vraag hoelang het ongeveer zou duuren voordat ik mijn bestelling thuis kon verwachten, op die mail verwachte ik eigenlijk eerlijk gezegt op zijn vroegst maandag ochtend een
reactie aangezien het al avond was, buiten normale werktijden, maar kreeg binnen een kwartier een mail terug van hun klantenservice dat ze Maandag mijn bestelling zouden verzenden en dat ik mijn zwembroek uiterlijk woesndag binnen zou
hebben, normaal gesproken duurt dat 1 tot 2 werkdagen bij TNT post.

Vrijdagavond besteld, Maandag verzonden, bevestiging gekregen van verzending van mijn zwembroek, Dinsdag ochtend in huis.

Mijn eerlijke mening; Er zijn aardig wat webshops die hier een voorbeeld aan kunnen nemen, ik ben zelf een UITERST tevreden klant, morgen lekker zwemmen in mijn nieuwe zwembroek!

Ik kan niks bedenken wat beter zou kunnen bij Kleren.com, zal ook vaker mijn spullen bij hun webshop bestellen wanneer ik iets nodig heb.

Tijdens een bestelling kun je kun je een kortingscode invullen, die kun je gewoon op google vinden waardoor je 10% korting krijg, is in mijn ogen ook een dik plus punt.

Hopelijk heeft iemand iets aan het lezen van mijn ervaring, ik kon er zelf geen vinden maar heb toch gewoon besteld en stond er echt van te kijken dat ze zo goed zijn, ik hou zelf van gewoon simpelweg bestellen, goede klantenservice en
snelle levering, wat dat betreft scoort Kleren.com bij mij overal een 9.5 tot 10 van de 10.

Gesloten